Jij bent echtquote:Op donderdag 10 april 2008 17:45 schreef nietzman het volgende:
Natte vinger in d'r oor drukken, succes verzekerd!
Bloedmooi pools vrouw, denk ikquote:
Nou, waar blijven ze?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef Ixnay het volgende:
Heeft ze nog wat "prive-foto's" ge-bluetooth.
quote:
zee-egel? waarom een zee-egel? wat is er zo speciaal aan een zee-egel?quote:
misschien was het telefoonnr wel een 'stille' hint dat jij der moet bellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik had pas geleden nog zoiets in de file.
Stond op de linker strook wat de wachten, kwam er rechts van mij iets blonds in beeld van mijn leeftijd ongeveer, zag er goed uit. Dus ik dacht zwaai eens. Zijterug, en even later hield zij haar telefoon omhoog. Vervolgens schreef ze haar nr op en hield het tegen het glas. We bleven nog zo'n kwartier naast elkaar hobbelen. Heeft ze nog wat "prive-foto's" ge-bluetooth. Nu al een week niks meer van gehoord.
Is het toch nog ergens goed voor zo'n file.
Ja man, sowieso, over zulke dingen dien je geen topic te openen, dat moet je gewoon DOEN.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef Badabingea het volgende:
Waarom horen we ineens niks meer? Dit is nep, kan ik je zo zeggen.
Daar weet jij alles van?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Played like a wigger in Compton
Ten eerste:
"Ze is nu weg en ik ben nog steeds hier. Dat zegt zeker al wat? hihi"
Ja, dat maakt ons duidelijk dat ze jou heeft achtergelaten en je een kulverhaal over hyves heeft verteld en nu thuis met d'r vriendje ligt te vozen, terwijl jij opgewonden in een bieb advies vraagt over hoe jouw hyve post eruit moet zien
Als ze je echt leuk had gevonden had ze je wel een mobiel nummer gegevenIig niet deze speurtocht over het internet.
Is dit eigenlijk geen schending van privacy? Dat ik dit hier post?quote:Heeey Houtspeer, wat leuk dat je een krabbel achterliet! Het eerste wat ik thuis deed was mijn hyves doorspitten naar jouw krabbel! Mijn msn is ***, voeg me snel toe! Kunnen we verder praten! Je wilt nog wel komen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |