Wat een feestdag!!!! Reden was zeker dat 'ie geen eerlijke concurrentie voor Marco Borsato en Jan Smit is?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
Mooie 1e OP @Smash-it.![]()
Ik hoor Brian zeggen dat zijn nummers niet uitgebracht worden. Wordt een kwestie van op You Tube zetten, meer is het niet.
Die lul zei wel: Dit is het afwerkplekje van Huub, stumpert.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
Dat ging over kaarsvet dat op de bank in de chill ligt.....
Je gaat Hem toch niet een beetje lopen onderschatten hierquote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef Lobasca het volgende:
Brian lult weer alsof 'ie nu ook al producer is
Oh natuurlijk, ik maak ook altijd zo'n gebaar als ik kaarsvet zie. Sterker nog, ik zie eigenlijk overal sperma en seks in.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat ging over kaarsvet dat op de bank in de chill ligt.....
En hij is geweldigquote:Op donderdag 10 april 2008 17:33 schreef Smash-it het volgende:
OP is klaar!
sorry..quote:Op donderdag 10 april 2008 17:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Je gaat Hem toch niet een beetje lopen onderschatten hier
Het begin van het einde van zijn dromenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
Mooie 1e OP @Smash-it.![]()
Ik hoor Brian zeggen dat zijn nummers niet uitgebracht worden. Wordt een kwestie van op You Tube zetten, meer is het niet.
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, ik maak ook altijd zo'n gebaar als ik kaarsvet zie. Sterker nog, ik zie eigenlijk overal sperma en seks in.
Heeft ie eerst in de zandbak liggen rollen?? Of zou dat van die val komen??quote:Op donderdag 10 april 2008 17:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Jaap voor een streepjes patroon op zn buik ?
Dat is het resultaat van het geweldige laserapparaat van slijmspoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Jaap voor een streepjes patroon op zn buik ?
dan hoop ik dat delletje ook nog een mooi resultaat op haar slabek krijgt.............quote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van het geweldige laserapparaat van slijmspoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |