Wat een gelul.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:11 schreef AcidBurner het volgende:
Je foto is niet zichtbaar, en laten we eerlijk zijn... een kop zonder haar of weinig... doe het niet man... het duurt jaren voor het weer normaal staat... en dan moet je ook nog een paar jaren als lullo rondlopen. Ik zeg middenlang haar met krollen (natuurlijk) dat is de shit
kale koppies zijn zo 1990 let it be man ...
ik zeg dus NEE
en loop je rond als een idioot :-)quote:Op donderdag 10 april 2008 15:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Binnen 1,5 maand is jaar weer net zo lang.
Heb je een afro?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:18 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
en loop je rond als een idioot :-)
als je door vrouwen als sukkel verslten wil worden... afscheren!!!
van mm naar bv zijn haar nu dat duur wel een half jaar hoor...
ik zeg nog steeds NEE
Die mat die jij beschrijft is voor sukkels.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:18 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
en loop je rond als een idioot :-)
als je door vrouwen als sukkel verslten wil worden... afscheren!!!
van mm naar bv zijn haar nu dat duur wel een half jaar hoor...
ik zeg nog steeds NEE
Zo een model heb ikquote:Op donderdag 10 april 2008 15:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Die mat die jij beschrijft is voor sukkels.
Voor happy hardcore tuig? Woon je in de Achterhoek ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 15:30 schreef AcidBurner het volgende:
Kort haar is makkelijik en zo ... maar als je dan terug langer wil gaan ... dan moet je echt veen geduld hebben... en het staat zo onnozel ... als je haar overal dezelfde lengte heeft... maar goed TS doet wat je niet laten kan, ik vind het meer iets voor happy hardcore tuig en zo ...
Dat is omdat hij op tv komt. Vrouwen zijn op macht en geld beluste teringwezens.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:38 schreef ronaldanus het volgende:
oooow het wordt er niet makkelijker op....
aan de ene kant ben ik het helemaal eens met AcidBurner
maar aan de andere kant, vinden bijna alle dames die Micheal scofield van prisonbreak zo leuk door zijn kapsel
... en oppervlakkig, en irrationeel, en koppig, en en en...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is omdat hij op tv komt. Vrouwen zijn op macht en geld beluste teringwezens.
Ik ben er uit.... Mn haar gaat er vanavond nog vanaf..... ik post nog wel een "kale" foto wanneer het eraf is.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:11 schreef DennisMoore het volgende:
Als je 't nog nooit gedaan hebt, dan is alleen dát al genoeg reden om het eens te doen.
Als iemand te ijdel is om in het ergste geval eens een maandje 'voor gek' te lopen, dan moet ie eens bij zichzelf te rade gaan of die ijdelheid niet een beetje overdreven is.
hahaha geen zorgen.... deze foto is inmiddels alweer een jaartje oudquote:Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou wel eerst even je nek wat breder maken, anders lijk je straks op Lampje (Willie Wortel)
Beginnen met 12mm en evt steeds korter, of gewoon in één keer alles eraf? Of neem eerst een BA Baracus kapselquote:Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef ronaldanus het volgende:
Ik ben er uit.... Mn haar gaat er vanavond nog vanaf..... ik post nog wel een "kale" foto wanneer het eraf is.
thx voor jullie hulp
12 meen ik. En als het niet mooi is, duurt dat héél langquote:Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Guncta het volgende:
Je haar groeit toch iets van 20 centimeter per jaar?
Zolang loop je er nou ook weer niet lelijk bij als het je niet staat.
Ik wel. Een zeer groot veelvoud van het aantal mensen waarbij het wel staat.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:43 schreef ronaldanus het volgende:
waar ik eigenlijk net ook aan dacht..... ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien waarbij millimeters egt compleet niet staat
Dat is geruststellend om te horenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:27 schreef ronaldanus het volgende:
[..]
hahaha geen zorgen.... deze foto is inmiddels alweer een jaartje oud
kben et afgelopen jaar iedere week gemiddeld 3x naar de fitnes geweest
mn nek zal vast wel gegroeid zijn
Kan wel zo zijn, maar bij het overgrote deel staat wat langer haar toch echt veel beter.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:43 schreef ronaldanus het volgende:
waar ik eigenlijk net ook aan dacht..... ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien waarbij millimeters egt compleet niet staat
Boeiuh... Wat maakt het nou uit als je er een of twee maanden niét op je mooist bij looptquote:Op donderdag 10 april 2008 16:50 schreef mirannie het volgende:
Kan wel zo zijn, maar bij het overgrote deel staat wat langer haar toch echt veel beter.
Ja, ik vind het toch echt niet staan hoorquote:
Nazi's zijn tegenwoordig weer hartstikke in...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:05 schreef AcidBurner het volgende:
trekt echt op geen bal... je ziet eruit als een nazi
Ja voor mezelf ... Ik dacht dit wordt een makkelijke beslissing.... Maar geloof mij dat is het nietquote:Op donderdag 10 april 2008 18:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor wie doe je het? Voor jezelf of voor anderen?
Nou, klaar dus. Als je 't wil, dan doe je 't gewoonquote:
Nah, da's niet waar. Alleen als je blond bent en je doet het héél kort, dan lijk je al sneller kaal te zijn van een afstandje.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:13 schreef most_wanted het volgende:
Hmm, ik zag op die 1e foto niet dat je haar wat lichter is. Dan moet je het inderdaad niet doen, alleen met heel donker bruin of zwart haar moet je milimeteren anders staat het niet echt.
Kijk eens naar me fobo, ook gemillimeterd, al moet ik zeggen dat het over het algemeen altijd wel staat bij getinte/donkere mannenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:06 schreef ronaldanus het volgende:
[..]
Ja voor mezelf ... Ik dacht dit wordt een makkelijke beslissing.... Maar geloof mij dat is het niet
Mwah ik zag een keer een foto van hem met haar, en daar zag hij er toch stukken minder lekker uitquote:Op donderdag 10 april 2008 18:19 schreef Sonata het volgende:
NIET DOEN, PLEASE!
Je hebt leuk haar.... En dat Michael Scofield van PB zo leuk is, is niet door zn kapsel, maar door zn blik
Ja, dan staat álles goed. Die dogtown is natuurlijk wat extreemquote:Op donderdag 10 april 2008 17:54 schreef InsertCredit het volgende:
och, je moet er gewoon een goed hoofd voor hebben:
Wel foto's hier neer zetten hequote:Op donderdag 10 april 2008 18:17 schreef ronaldanus het volgende:
okee we gaan het gewoon doen ... ik pak nu gewoon de tondeuse erbij
Hooo! Stop.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef DennisMoore het volgende:
En speciaal voor TeChNo2:
[ afbeelding ]
Geef het maar toe: het staat hem geweldig !!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef DennisMoore het volgende:
En speciaal voor TeChNo2:
[ afbeelding ]
Pas maar op...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:37 schreef ronaldanus het volgende:
haha jaa et bevalt me prima dit haar
Et is lekker fris en licht
Kword alleen af en toe wel een beetje gek van mezelf....ik zit mezelf heel de tijd te aaien
Wordt een zomer met een lekker bijna kaal koppie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |