Ben jij wel een vrouw? Hoe intelligent of dom je ook bent, dit kun je toch niet menen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
ik zie jou inderdaad niet lopen op een paar Meindl Bergwandelschoenen, DC's of Motorlaarzen![]()
langleve kwaliteit boven kwantiteit![]()
Maar hier ben ik het dan wel weer volkomen mee eens. Waarom ga je in godsnaam studeren en stufi verbruiken, terwijl je toch meteen daarna als broedkip aan de gang gaat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
hard? Nogmaals, ik zeg wat ik vind van jaren stufi trekken en vervolgens niets terugdoen voor de maatschappij behalve de overbevolking nog een beetje extra opstokenik dring niet mijn mening op, ik zeg alleen wat ik vind, stellig, ok, maar ik zeg niet dat jij dat ook moet vinden
Misschien omdat je op latere leeftijd wel wilt gaan werken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar hier ben ik het dan wel weer volkomen mee eens. Waarom ga je in godsnaam studeren en stufi verbruiken, terwijl je toch meteen daarna als broedkip aan de gang gaat?
En vervolgens met je exacte studie een schijntje gaan verdienen, nee das lekker slimquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Iedereen kan een universitair diploma halen. Neem nou eens bijvoorbeeld een talenstudie, rechten of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.
Terwijl voor een echte (exacte) opleiding 95% niet geschikt is, ook niet op de hogeschool.
Ook in vergelijking met rechten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik zeg nergens dat het klote verdient, maar wel in vergelijking met een financiele studie.
En die richting noem ik niet in die post van mij hierboven.
Ik ken anders genoeg mensen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Iedereen kan een universitair diploma halen. Neem nou eens bijvoorbeeld een talenstudie, rechten of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.
Terwijl voor een echte (exacte) opleiding 95% niet geschikt is, ook niet op de hogeschool.
Klopt. Vriendin van mij haalde met gemak in een jaar haar P bij HBO frans en ging toen door naar de uni, maar vond het echt veel te zwaar. Toen is ze naar HBO handelseconomisch frans gegaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mensen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.
Daar moet je je niet op verkijken.
Ook niet op de Noordpool bij een temperatuur van vijftig graden onder nul?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef MissGolightly het volgende:
Ik ken ook genoeg hoogopgeleide mannen, die heel erg wijsneuzerig en intelligent proberen over te komen, maar die de plank vaak hopeloos misslaan.
Dat je een universitaire studie volgt betekent nog niet dat je om de haverklap jaargangen van de Volkskrant e.d. hoeft te gaan quoten in gesprekken (ik ken ze echt die dat doen) of je algemene taalgebruik doorspekken met academische termen...
Ik stap ook met mijn hoge hakken en modieus tasje een werkgroep binnen, lees met vriendinnetjes de Glamour of iets anders leeghoofdigs tot de les begint, maar ben net zo hard in mijn discussies als elke pretentieuze volkskrantquotende mannelijke student in de zaal. En dat maakt mij niet per definitie een 'dom wijf', maar gewoon iemand die niet zo hard hoeft te proberen intellectueel over te komen...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mensen vrouwen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.
Daar moet je je niet op verkijken.
Ik hoop dat je alleen maar hier komt om te rellen, want natuurlijk niet elke vrouw heeft de behoefte een stel kinders uit te poepenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Vrouwen zouden trouwens gewoon minder/geen sufi moeten krijgen. Daardoor bliijven de types die toch niks anders willen dan kinderen baren tenminste weg, de vrouwen die wel wat willen nemen dan maar een lening. Moeder worden kan ook prima met vmbo/havo/vwo.
En ik dacht nog wel zo dat wij kinderen zouden krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alleen maar hier komt om te rellen, want natuurlijk niet elke vrouw heeft de behoefte een stel kinders uit te poepen.
Ik heb het toch nergens over mezelf of wel dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:24 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel zo dat wij kinderen zouden krijgen.Of was dat niet de bedoeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |