mmmmm, wortelensapquote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga nooit meer groente sap drinken !!!! vreselijk.....
Jajaja, schuif de verantwoording maar weer afquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet.
Wellicht komt hij van vakantie terug met dezelfde boodschap waar een oud-collega van mij mee kwam aanzetten:
"Heb ik godverdomme het hele huis net op orde, kan ik weer verbouwen! Moet ik potverdorie een kinderkamer gaan maken!"
Ok. Met dank aan Mart en mij en onze race in de top500quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jajaja, schuif de verantwoording maar weer af
Wij vonden het ook een erg leuke manier om aan te kondigen dat hij vader wordtquote:
Het is wel origineel in ieder geval!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij vonden het ook een erg leuke manier om aan te kondigen dat hij vader wordt![]()
Absoluutquote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel origineel in ieder geval!
Doet me denken aan dat jongetje uit het grapje. Zijn moeder zegt tegen hem:"Jantje, we krijgen nog een kindje. Dan word jij grote broer."quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat jongetje uit het grapje. Zijn moeder zegt tegen hem:"Jantje, we krijgen nog een kindje. Dan word jij grote broer."
Waarop Jantje begint te huilen:'Maar ik wil geen grote broer worden, ik wil brandweerman worden!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |