Ik vind het zappen te langzaam gaan. En wellicht heb jij betere hardwarequote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Yesse het volgende:
Je spamt en zeurt want bij mij is mediacenter binnen een paar seconden opgestart.
Ja, wie is dat tochquote:Op donderdag 10 april 2008 22:24 schreef G.Fawkes het volgende:
dit klinkt waarschijnlijk weer heel dom maar wie is Kees. Ik wil hem best aanbidden maar wie is het
Keesquote:
Jijquote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef Deansensitized het volgende:
Kunnen we eindelijk zien hoeveel we hier spammen
En wie de grootste spammer is
Exactly my thoughtsquote:
Trustequote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Yesse het volgende:
Ik ga slapenTot morgen allen
![]()
![]()
Slaap lekker
Welterustenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Yesse het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker
Trusten schoonheidquote:Op donderdag 10 april 2008 22:31 schreef Yesse het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker
Zie je dat ie niet bestaatquote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Deansensitized het volgende:
Heeft iemand de link naar 288 trouwens?
Doe maar nietquote:
Voortaan hard ronddraaien bij zulke opmerkingen. Dan verdeel je het slijm mooi gelijkmatig over het veldquote:
Yessir, sorry sirquote:Op donderdag 10 april 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kloppen m'n stats niet meer, dus als je het maar laat![]()
Komt voor mekaarquote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Voortaan hard ronddraaien bij zulke opmerkingen. Dan verdeel je het slijm mooi gelijkmatig over het veld
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Voortaan hard ronddraaien bij zulke opmerkingen. Dan verdeel je het slijm mooi gelijkmatig over het veld
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Slidingsquote:Op donderdag 10 april 2008 22:52 schreef Deansensitized het volgende:
Maar slijm glibbert zo... lastig spelen dan...
En zo het veld af glijdenquote:
Supertofquote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
Heb het toch maar even afgemaakt![]()
![]()
http://piles.nl/fok
![]()
Layout e.d. zal mss nog wel eens veranderen
trusten kerelquote:
R&P is verderop Kuno!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en toch een beetje je problemen kwijt wil...!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |