abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64861756
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_64939389
Jezus wat een teringherrie
  maandag 12 januari 2009 @ 09:11:49 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64939455
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
Typhoon heeft trouwens een relatie met Giovanca. Hij is nu ook bezig met zijn nieuwe album.
Die Giovanca heeft toch een keer in de uitzending bij Giel Beelen een auto in de prak gereden..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64949507
Inderdaad het radio moment van het jaar.

Vind 'schouders ophalen' kicken trouwens.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 12 januari 2009 @ 16:18:20 #180
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_64953710
Hm stuk leuker dan ik verwacht had, vette beat.
pi_64955406
schouders ophalen vind ik wel ok, maar ook niet meer dan dat. misschien ook wel om het feit dat mijn mening over Typhoon hier wel bekend is.
pi_65043240
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:08 schreef Document1 het volgende:
Idd. Zwaar irritant nummer. Kan beter. En typhoon... ja .

Trouwens respect voor Delic .
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_65043672
Typhoon
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:08:47 #184
82589 S-Two
barba macacu
pi_65055259
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:08 schreef Document1 het volgende:
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:36:29 #185
237394 Matthomel
High als een hijskraan
pi_65094444
*leest pagina 7*
Wat is er mis met Typhoon?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:52:39 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65097841
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:36 schreef Matthomel het volgende:
*leest pagina 7*
Wat is er mis met Typhoon?
Waarschijnlijk zijn ze te simpel om z'n teksten te begrijpen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65106502
Omdat het inderdaad allemaal domme boeren zijn die leiver naar een rapper luisteren die opschept over zijn enorme apparaat, enorme stapels geld waarmee hij enorme kettingen koopt, enorme schare vrouwelijk fans met enorme borstomvang waar hij zijn enorme lading kwak tussen deponeert.

Typhoon, je kan z'n stemgeluid niet diggen, maar je moet hem toch echt probs geven vanwege het feit dat hij als een van de weinige nederlandse rappers ook echt wat wil zeggen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_65106663
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Omdat het inderdaad allemaal domme boeren zijn die leiver naar een rapper luisteren die opschept over zijn enorme apparaat, enorme stapels geld waarmee hij enorme kettingen koopt, enorme schare vrouwelijk fans met enorme borstomvang waar hij zijn enorme lading kwak tussen deponeert.

Typhoon, je kan z'n stemgeluid niet diggen, maar je moet hem toch echt probs geven vanwege het feit dat hij als een van de weinige nederlandse rappers ook echt wat wil zeggen.
Wat betreft inhoud sluit ik me aan bij je mening, maar kom op.. die gast die klinkt echt als een klein blaag. ik vind hem echt te blij en daarom blijft hij gewoon een 'net-nietrapper'. als ik zo nodig naar een goed verhaal wil luisteren, zet ik 'm op Radio 1 of kijk ik wel naar Den Haag Vandaag. Het gehele plaatje moet kloppen en dat doet het bij Typhoon niet.

Qua inhoud.. Sticks en Rico hebben dat vaak ook wel hoor en bovendien klinken zij een stuk vetter/volwassener dan Typhoon.
pi_65696470
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_65760264
Regendans
Dr staat een paard in de gang!
pi_67235340
21 mei releasparty Fakkelbrigade!
Kaartverkoop gestart.

http://www.fakkelteitgroep.nl/
pi_67237347
"Op 21 mei zal het langverwachte eerste Fakkelbrigade album gepresenteerd worden in de Hedon te Zwolle! Vanaf 22 mei is de cd te koop in de betere platenzaak en natuurlijk op iTunes. Het gloednieuwe studiowerk van de brigadiers zat er al een tijdje aan te komen, na een aankondiging van de mannen eind vorig jaar op het podium in Heerhugowaard. Ook verscheen de single 'Schouders Ophalen', ter ere van sneakerzaak Patta's vijfjarig bestaan en de daarbij gepaarde ASICS release. Een opwarmer voor de hittegolf die deze zomer Nederland aan zal doen.

De Fakkelbrigadiers, bestaande uit beatmaker A.R.T. en rappers Rico, Sticks (ex-Opgezwolle), Typhoon en James hebben de in de luwte doorgebrachte tijd goed benut. Onafgebroken is er gewerkt aan dit "debuut", waaraan naast deze harde kern-leden natuurlijk meerdere van de usual suspects meewerken. De binnenkort te verschijnen Top Notch Extravaganza Vol. 2 Mixtape wordt verrijkt met de eerste single van de Fakkelbrigade, genaamd 'Colucci'.

Houd vanaf nu www.Fakkelteitgroep.nl in de gaten voor meer nieuws over de plaat, informatie over de groepen gelieerd aan de Fakkelteitgroep en traktaties als exclusieve nieuwe nummers, filmpjes, foto's en dergelijke."
pi_67237897
Kaarten zijn gekocht! Wij zijn erbij!
pi_67238555
Vind de beat van Schouders ophalen niet zo interessant. Toch rare beat als je Delic beats gewend bent
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:12:48 #195
82589 S-Two
barba macacu
pi_67238625
Goed nieuws. 21 mei is trouwens Hemelvaartsdag, misschien dat ik ook wel ff heen ga.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_67238941
Op 21 mei ben ik jarig maar Zwolle is me iets te ver.
pi_67243797
Pff. ik weet niet of het wat wordt, we zien wel.

Ik had liever een album van deze held gehad
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:46:00 #198
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_67245263
Vanavond Opgezwolle in Apeldoorn.
pi_67245974
Is Opgezwolle in de tussentijd (ik woon al 2 jaar niet meer in NL) niet gewoon een soort tweede Doe Maar geworden waar je als volwassene eigenlijk alleen maar tussen kleine koters van -18 staat? RICO RICO RICO STICKS STICKS met van die hoge piepstemmetjes en gangsta gebaren?

Ik zou daar dus echt niet vrijwillig tussen gaan staan
pi_67246256
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef Document1 het volgende:
Is Opgezwolle in de tussentijd (ik woon al 2 jaar niet meer in NL) niet gewoon een soort tweede Doe Maar geworden waar je als volwassene eigenlijk alleen maar tussen kleine koters van -18 staat? RICO RICO RICO STICKS STICKS met van die hoge piepstemmetjes en gangsta gebaren?

Ik zou daar dus echt niet vrijwillig tussen gaan staan
lol
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')