abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64030482
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Typhoon is juist een held.
Typhoon zijn teksten zijn wel aardig (al is hij verschrikkelijk hypocriet, ene keer bloedserieus en de andere keer rapt ie ook ongeneerd over zijn falles, denk aan nummer hook op), maar zijn stem en flow trek ik echt niet. Alsof zijn noten nog niet zijn ingedaald.

Rico heerst!

[ Bericht 2% gewijzigd door ghizzer op 15-12-2008 14:38:11 ]
pi_64030986
Typhoon geniaal, soms iets te gedetailleerd in z'n teksten.
  maandag 15 december 2008 @ 15:09:28 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_64031905
Typhoon is live niet zo best imo, terwijl hij op cd wel hard komt.

Ik hoop dat de 'air' die Sticks over zich heen had niet zo erg doorzet, want dat siert hem niet echt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_64032941
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Wat een zwaar irritante aankondiging zeg! Maargoed, jammer dat het waarschijnlijk alleen beats van ART zullen zijn dan.. En James had van mij niet gehoeven. Ben wel benieuwd verder!
ik vind sticks sowieso heel irritant als ie niet aan t rappen is.
pi_64114793
Typhoon is echt geniaal! Maar zal wel weer lang wachten worden. :s
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 18 december 2008 @ 12:07:15 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64114890
Heb Typhoon 2 keer live gezien en ik vond z'n shows wel vet hoor. Lowlands '07 en een keer in Doornoosje. Heel de Bravo-tent los op "Bumaye" . (Ben toen op Lowlands halverwege 't optreden trouwens wel knock-out gegaan, maar dat had niet zoveel met de muziek te maken denk ik )
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64117659
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:07 schreef fathank het volgende:
(Ben toen op Lowlands halverwege 't optreden trouwens wel knock-out gegaan, maar dat had niet zoveel met de muziek te maken denk ik )

Hoe vaak gaan we dat verhaal nog horen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 18 december 2008 @ 13:33:12 #133
157922 fathank
pi_64117805
Wil je 't persé weten?

Ben toen op Lowlands halverwege 't optreden trouwens wel knock-out gegaan, maar dat had niet zoveel met de muziek te maken denk ik.

.

Zet het anders in je sig, dan hoef ik het niet meer te vertellen
pi_64118221
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef fathank het volgende:
Wil je 't persé weten?

Ben toen op Lowlands halverwege 't optreden trouwens wel knock-out gegaan, maar dat had niet zoveel met de muziek te maken denk ik.

.

Zet het anders in je sig, dan hoef ik het niet meer te vertellen

Klaar!!!!!!!!
  donderdag 18 december 2008 @ 14:16:39 #135
157922 fathank
pi_64119224
Ik sta in iemand z'n sig .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64119333
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef fathank het volgende:
Ik sta in iemand z'n sig .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
props van de highest rocker (Y)
pi_64126315
Waardoor kwam het toen eigenlijk?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_64141415
Niet door de muziek, dat weet ik wel!
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:36:23 #139
157922 fathank
pi_64141574
Ik denk dat het me allemaal even teveel werd. Vergelijk het met hysterische tienermeisjes bij een concert van de backstreet boys .
pi_64212770
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind sticks sowieso heel irritant als ie niet aan t rappen is.
Valt mij ook regelmatig op inderdaad...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_64214971
Stukje van 3voor12:
quote:
Na anderhalf jaar touren is de agenda op Fakkelteit.nl leeg. Tijd voor wat nieuws. En dat komt er in 2009. Voormalig Opgezwolle rappers Sticks en Rico werken momenteel met Typhoon, James en beatmaker A.R.T. aan een album, dat onder de naam Fakkel Brigade uit moet komen in 2009. "We kennen elkaar al jaren. James en Ty waren er al bij op Spuugdingen", zegt Sticks. "We hebben allemaal onze ronde gemaakt en nu komen we weer bijeen."

Een jaar geleden alweer kondigde Opgezwolle's beatmaker Delic bekend op wereldreis te gaan. Hij had genoeg van de muziek en vond het tijd voor iets anders. Het befaamde en succesvolle trio viel daarmee uit elkaar. Delic is inmiddels al weer terug, maar van een comeback is geen sprake. "Ik word er helemaal gek van. Omdat destijds in het persbericht stond dat Delic op wereldreis ging, verwachtten sommige mensen dat hij daarna weer met ons zou gaan werken, maar dat is nooit het idee geweest. Delic is lekker aan het schilderen. Het gaat goed met hem. Ik heb vorige week bij hem gegeten. Hij kookt ook goed, kan ik je vertellen."

A.R.T. produceerde Fakkelteit-hit Spaanse Vlieg en was het afgelopen jaar al de vaste dj op tour. Hij is de logische nieuwe muzikale partner. "A.R.T. en Delic zijn goede vrienden en ze wisselen regelmatig producerstips met elkaar uit, maar A.R.T. brengt zijn eigen vibe." Wanneer het album klaar is, wil Sticks nog niet zeggen. "Het vlot al aardig. Zelf heb ik al een concrete releasedatum in mijn hoofd, maar die hou ik nog even voor mezelf, zodat niemand ons eraan kan houden."
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  maandag 22 december 2008 @ 11:17:56 #142
157922 fathank
pi_64238777
Delic wat doe je!
pi_64241634
quote:
Op maandag 22 december 2008 11:17 schreef fathank het volgende:
Delic wat doe je!
Een beetje chillen van zn verdiende geld gok ik zo. Ik zou hetzelfde doen
  maandag 22 december 2008 @ 14:07:58 #144
157922 fathank
pi_64243967
Hij moet heel rap weer beats gaan maken
  maandag 22 december 2008 @ 18:02:02 #145
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_64251705
Nou ik verwacht er niet teveel van. Ben d'r ook wel een beetje uit al de laatste tijd.
pi_64251807
Ach, een frisse wind is nooit verkeerd. Tenzij hij stinkt.
  maandag 22 december 2008 @ 18:06:01 #147
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_64251826
Ik bedoel maar.
  maandag 22 december 2008 @ 18:27:19 #148
157922 fathank
pi_64252534
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ach, een frisse wind is nooit verkeerd. Tenzij hij stinkt.
  maandag 22 december 2008 @ 18:27:37 #149
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_64252545
quote:
Case Closed: BangBang’s platenwinkel sluit binnenkort
Kubus & BangBang gaan komend jaar de strijd met elkaar aan

Afgelopen jaar vielen de alternatieve platenwinkels een voor een om, maar dat weerhield de rapper BangBang er niet van om er juist een te openen. Eind juni begon hij Dog’s Bollocks aan de Amstelveenseweg in Amsterdam. Het was niet zomaar een winkel: undergroundtalent kon er zelf zijn muziek komen brengen. En van elke verkochte cd zou een euro naar het goede doel gaan. Een ambitieus plan, maar een half jaar later hangt de vlag er niet meer zo florissant bij. “De winkel zal binnenkort gesloten worden”, zegt BangBang. “Ik was er gisteren nog. De jongen die de tent runt heeft al zijn enthousiasme zo langzamerhand wel verloren. Kids hebben heel enthousiast hun muziek bij de winkel gebracht, maar hun fans zijn iets minder enthousiast geweest en hebben het niet gekocht.”

Waar veel platenzaken stuk lopen op teruglopende cd-markt en stijgende huurprijzen, is het volgens BangBang meer een principekwestie. “Nederlandse muziekliefhebbers steunen hun artiesten niet”, zegt hij. “Ze klagen heel wat af dat platenzaken geen goede Nederlandse hiphop verkopen, maar als je ze de mogelijkheid biedt om de goede cd’s te vinden, geven ze niet thuis. Vergelijk het met Engeland, waar een underground genre als dubstep goed kan bestaan, zonder al te veel promotie. De enige muziek waar Nederlanders trots op zijn, is gabber.”

Niet alleen in de muzikale principes van de Nederlanders is BangBang teleurgesteld. Hij had ook gehoopt met zijn bijdragen aan het goede doel sympathie te winnen. “Maar het kan Nederlandse jongeren gewoon geen ruk schelen dat kinderen doodgaan aan kanker. Freddy, van de Jeugd van Tegenwoordig, zegt altijd: ‘BangBang, jij stelt Nederland op de proef.’ Zo zie ik het ook.” Maar de Brit geeft niet op. “Begin volgend jaar ga ik voor State TV een free fight wedstrijd doen voor Simavi. We hopen er geld mee op te halen om waterputten te maken in Afrika.”

De winkel Dog’s Bollocks is binnenkort verleden tijd, dat geldt niet voor het gelijknamige label. “In de eerste week van januari brengen Kubus en ik allebei een album uit”, zegt hij. “Op dezelfde dag. We gaan de strijd met elkaar aan. En in maart komt het nieuwe Kubus & BangBang album.”

bron
Blijft een zeikert die Bangbang, maar lees ik hier goed dat we ein-de-lijk een instrumentale cd van Kubus krijgen?
pi_64273754
BangBang zonder Kubus. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die cd hard gaat floppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')