Geeft perfect de leegheid van zijn bestaan weer, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:26 schreef Dementor het volgende:
Rachel: dit is voor mijn werk he voor de rest van mijn leven.
OMFG ik dacht dat ik alles gehoord had, rico denkt hier echt voor de rest van zijn leven geld mee te kunnen verdienen?
Als je het zo opsomt is het wel echt een enorm zielig bestaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:31 schreef Dementor het volgende:
Tja vergeet niet Rico komt van het kamp zonder relevante diploma's en heeft een tijd lang zijn lichaam verkocht in Amerika. Nu hij in Nederland is leeft hij als een puber van feest naar feest en probeert niet van die roze wolk af te vallen.
Dat is de fotograaf. Wat ik zeg, een aso zooitje.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:32 schreef Lobasca het volgende:
ik hoor de hele tijd iemand 'kankerzooi' zeggen, welke mongool is dat?
Jaap drinkt niet echt.quote:
Heeft Camille z'n hond ook bij zich?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
Nu zijn ze van plan de Amerikaanse Staffordshire Terrier met de naam Coñonaar binnen te halen. Dat beest schijnt hardstikke vals te zijn.
Ik moet er anders hard om lachen alles beter dan continue die BB gesprekken met als weekopdracht rondrennen met een zachtgekookt ei.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:41 schreef rooie3 het volgende:
Ik zie het alweer,weer een hoog niveau daar in die kooi.Wat is dat toch dat ze denken dat streamers en kijkers zulke dingen prachtig vinden.Ben ik nu echt zo ouderwets.
Ach, jij kent dat trash ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |