Zou me niets verbazen wanneer ze dat ook nog daadwerkelijk proberen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:44 schreef Nomrc2 het volgende:
nog een station wat ze zeker moeten aanschrijven
http://www.vpro.nl/programma/radiobergeijk/
Het ziet er eerder uit alsof Ilona het ter introductie over het huis heeft en niet over Brianquote:Op donderdag 10 april 2008 13:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, maar dit was dag 1, 23 september 2006.
Zo zie ik het dus ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef pullup het volgende:
Het ziet er eerder uit alsof Ilona het ter introductie over het huis heeft en niet over Brian
Gelukkig is Ilona niet helemaal seniel gewordenquote:
Ja, zo hoorde ik het ook "Je moet het ff bekijken hier, adembenemend mooi" en Nena stond ja te knikkenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ziet er eerder uit alsof Ilona het ter introductie over het huis heeft en niet over Brian
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef mazaru het volgende:
..........................
Okeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Nee nog nietquote:Op donderdag 10 april 2008 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]Weer zo'n prachtige en treffende gif. Deze is van hetzelfde niveau als de "fokking niet normaal"-gif van Jaap die je toen plaatste.
![]()
Heb je hem al opnieuw kunnen cappen?
best welquote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Het wil dus nog niet echt vlotten, de theorieles?
Wat ben ik toch ongeduldig.....quote:Op donderdag 10 april 2008 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee nog niet
Maar ik weet zeker dat ik hem nog wel een keer te pakken krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |