Boeie, een compliment blijft een compliment, toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oh en stereo, als je dacht dat jij een probleem hebt met die Portugees, ik kreeg gister doodleuk in de pauze te horen van een meisje op m'n werk dat een mannelijke collega mij een lekker ding vindt![]()
Één à twee sprays kan niet zo'n kwaad denk ik, maar hij's wel redelijk aanwezig. Ik zou zelf bij die geur maar één spray opdoen tenzij ik naar een rokerige kroeg ofzo ga, dan wel meer. Zeker tijdens het eten maar één spray, lijkt me echt genoeg.quote:Op maandag 28 april 2008 18:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:
BeterIk ga zo wat eten in de stad met een vriendin, wat zeg jij, Musc Ravageur opdoen een goed idee of is dat 'n beetje teveel love it or hate it geurtje? Ik vind 'm zelf erg lekker, maar ik wil ook weer geen eetlust van iemand anders weghalen
Er zijn een aantal waar ik eerst testers van wil proberen, maar die me goed in de oren klinken:quote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ohh daar ga ik even over nadenken, kom er morgen op terug!
Ja, ik heb net 50ml Terre gekocht voor 30 EUR incl. verzenden. Normaal zou ik 100 ml kopen, maar op de een of andere manier koop ik geurtjes die ik echt echt echt lekker vind (zoals Bulgari Black) in kleinere verpakkingen. Waarschijnlijk omdat ik die toch nooit halverwege zal verkopen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:51 schreef W1ZZ het volgende:
Terre d'Hermès moet je met gemak op eBay kunnen vinden, toch? Gefeliciteerd met je geslaagde etentje! Wat vind je trouwens van het idee dat ik opperde een paar posts naar boven? Om op Basenotes een wanted te plaatsen voor monsters van Serge Lutens - Muscs Koublai Khan en Parfums de Nicolaï - New York. Liefst van een Europese bron natuurlijk
Vandaag Frederic Malle - French Lover opgehad. Absoluut een kwaliteitsgeur maar zoals met tot nu toe alle Frederic Malles vind ik 'm niet de centen waard. Het moet een sexy, animalic geur zijn maar ik vind het vooral een droge cederhout en vetivergeur die pas aan het einde van de draagtijd wat romiger wordt door musk. Misschien is dit wel een French Lover, maar dan wel één in pak op kantoor.
Jammer eigenlijk, met uitzondering van Une Rose (een vrouwengeur dus hoewel de roos ook droog en niet zoet is, ik durf 'm op zich wel te dragen) vind ik Frederic Malle tot nu toe niet bijster impressive...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |