abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58083909
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kun je een beetje aangeven waar het naar ruikt? Als ik de reviews bekijk, lijkt het op Bulgari PH (mijn favoriete overdag-geur). Lichte citrusopening, en dan vrij snel en lineair naar een woody-musk base toe. Heerlijk, als ik dit opheb vind ik mezelf naar 100.000 EUR ruiken.

En op slechte dagen vind ik mezelf als een gesjeesde manager ruiken die een uur op het vliegveld op zijn vertraagde vlucht aan het wachten is.
Dit gaat inderdaad wel op voor Déclaration. Inclusief je omschrijving van hoe je je erbij kan voelen. Door de kardemom in het midden kan het soms op de een of andere manier een beetje zweterig ruiken Diezelfde noot zit ook in het midden van Bulgari PH zie ik.
pi_58086437
Lekker jongens, die M7: NSFW
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_58086917
Al mensen Armani Attitude geprobeerd?
Als de geur net zo goed is als de verpakking moet ik hem echt hebben.

Polo Black is tot nu toe wel mn favoriet, ik ga daar van binnenkort maar eens een grote fles van kopen
  woensdag 16 april 2008 @ 13:34:15 #129
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58087263
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:17 schreef men_in_red het volgende:
Al mensen Armani Attitude geprobeerd?
Als de geur net zo goed is als de verpakking moet ik hem echt hebben.
[ afbeelding ]

Polo Black is tot nu toe wel mn favoriet, ik ga daar van binnenkort maar eens een grote fles van kopen
Als je van zippo-style houdt, kun je Paco Rabanne XS ook eens proberen.

Deze schijnt naar Creed Himalaya te ruiken kan iemand dat bevestigen?
Confidence through competence
pi_58087720
Hey Stereo, kun je me een sampletje L'instant de Guerlain opsturen? Kan ik jou nog wel een Cartier Déclaration sampletje opsturen. Het is wel de deo versie, maar je krijgt iig een beetje indruk van de geur.

Oh en Manfred's koffiegeurtje al geprobeerd?
pi_58087875
Nu heb ik zowel declaration als Terre D'hermes en ik ben erg positief over beiden.

Het aardse van Terre (Ik heb hem toevallig op dit moment op overigens.) vind ik wel herkenbaar in de opening. Dat overheerst het citrus deel aanvankelijk. Beide geuren hebben de overeenkomst dat ze een mooi verloop meemaken op de huid.

Declaration vind ik in het geheel een meer frisse geur dan Terre. Het heeft de positieve dingen qua frisheid van een aquatic met het warme van cedarhout. Leuk detail is dat het dopje geinspireerd is door de kroon op een automatische horloge om de klok op te winden.

Terre d'hermes (mijn moeder vind het mijn best parfum... ) Begint als een warme kruidige geur en wordt naar verloop zachter.

(Ik moet het even zo beknopt laten want ik ga lunchen )
  woensdag 16 april 2008 @ 14:16:52 #132
55709 Stereotomy
pi_58088180
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:55 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hey Stereo, kun je me een sampletje L'instant de Guerlain opsturen? Kan ik jou nog wel een Cartier Déclaration sampletje opsturen. Het is wel de deo versie, maar je krijgt iig een beetje indruk van de geur.

Oh en Manfred's koffiegeurtje al geprobeerd?
Deal. Ik zal zo een sampletje maken.

Kijk eens wat binnen is komen drijven vandaag:

Maar echt , ik heb hem net opgedaan en ik zou *zweren* dat de Tom Ford van jouw sample iets zwaarder is. Deze fles is frisser dan L'Instant. Jij had toch de normale Tom Ford (niet extreme) aan mij opgestuurd ooit? Ik vind de top- en middlenotes van L'Instant nog steeds lelijk, maar nu ga ik de basenotes mooier vinden dan die van Tom Ford. L'Instant is donkerder, kruidiger en iets zoeter in de basenotes dan Tom Ford.

Kan iemand een geur maken met de top- en middlenotes van Tom Ford en de basenotes van L'Instant?

/kieskeurig mierennueckerig

[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 16-04-2008 14:23:07 ]
pi_58088945
Ik had je de gewone opgestuurd idd, de Extreme heeft qua geur weinig te maken met gewone For Men.

Maar als deze je niet aanstaat kun je 'm altijd nog een keer doorverkopen aan mij, ik ben denk ik over een maand of 2 wel door mijn 50ml flesje heen schat ik zo

Tenzij er daadwerkelijk iets mis is met dit flesje, komt van ebay toch? Niet te hopen dat ie verwaterd is o.i.d.
  woensdag 16 april 2008 @ 15:16:32 #134
55709 Stereotomy
pi_58089333
Komt inderdaad van eBay en ik denk niet dat hij verwaterd is: de verkoper is (net als ik) een impulskoper en verkoopt veel dingen weer verder. Ik denk dat mijn geheugen parten met mij speelt en ik na L'instant niet meer geheel objectief ben. Overigens gaan de basenotes van TF for Men na even wachten wel meer richting L'Instant toe merk ik nu, droger, zwaarder, serieuzer, dus wat ik me van jouw sample kan herinneren.

*tob tob tob*

Jouw sample had ik ook in een plastic atomizer gedecanteerd (zoals ik altijd doe met samples), dat kan ook nog parten hebben gespeeld met de geur.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:04:38 #135
55709 Stereotomy
pi_58091294
2 uur later: de basenotes zijn vriiiiiijwel gelijk aan elkaar geworden. L'Instant is minder gourmand geworden, en Tom Ford juist donkerder.

Welkom in de wondere wereld van de geurtjes.
pi_58093536
Ik heb vandaag je Biehl's monster binnen gekregen, bedankt! Helaas ben ik nog steeds te verkouden om ook maar iets te ruiken.
pi_58093843
Ik heb ook maar voor het eerst (!) een geurtje gekocht. Gelijk een dure - (JPG Natural Le male) Ik zit alleen nog te twijfelen hoevaak ik moet sprayen.. 2 Keer is wel voldoende?
pi_58096403
Twee keer is voor Le Male wat mij betreft meer dan voldoende. Probeer eerst maar ns één keer en dan aardig aan een vriend/kennis vragen of het sterk genoeg is.
  woensdag 16 april 2008 @ 20:56:21 #139
55709 Stereotomy
pi_58096657
Net Tom Ford for Men naar een 'speeddate' opgedaan. Mja. Toch wel erg lekker. L'Instant of Tom Ford. Waarom lijken ze zo op elkaar.

LKS, ben benieuwd naar je mening als de sample morgen bij je aankomt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 16-04-2008 21:22:19 ]
pi_58099787
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Net Tom Ford for Men naar een 'speeddate' opgedaan. Mja. Toch wel erg lekker. L'Instant of Tom Ford. Waarom lijken ze zo op elkaar.

M7 Fresh is binnen, very very very thanks!!

Ik heb nog een sample Creed Vetiver liggen, als je daar interesse in hebt.
BlaBlaBla
  woensdag 16 april 2008 @ 23:18:40 #141
55709 Stereotomy
pi_58100766
Nee dankje, ik had van Josja al een sample van Creed Vetiver gekregen. Misschien dat een ander hem wil?

De M7 Fresh gaat er (okee, 95% zeker) bij mij uit. Probeer de sample dus gerust maar uit!

En als je denkt van: ' wow, deze M7 Fresh moet ik voor de zomer hebben' dan wil ik wel een paar EUR verlies draaien en de fles voor een goedkoop prijsje aan je doorverkopen. Ik hou hem dus nog even vast op marktplaats, maar liever aan iemand hier natuurlijk.
pi_58101605
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie net bij thuiskomst dat Musc Ravageur en Acqua di Genova binnen zijn gekomen, dus ik weet niet of ik er morgen nog plek voor heb

En Soldier, ik wil die Creed wel ergens voor ruilen eventueel, lekker geurtje! PM maar als je interesse hebt.
  woensdag 16 april 2008 @ 23:50:50 #143
55709 Stereotomy
pi_58101639
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ik zie net bij thuiskomst dat Musc Ravageur en Acqua di Genova binnen zijn gekomen, dus ik weet niet of ik er morgen nog plek voor heb

Nouja, ben in ieder geval *heel* erg benieuwd naar jouw mening over L'instant.
pi_58101770
De ads onderaan de pagina voorspellen weinig goeds:
quote:
Vieze Geur
In woonruimten, auto's en boten in heel Nederland
pi_58114533
Vandaag dus de Acqua di Genova aan het proberen en ik ben er zeer over te spreken!

Precies het type fris geurtje dat ik nog zoek voor warme zomerdagen. Bij de opening overheerst limoen, maar de bergamot en sinaasappel zijn ook te ruiken. Van de middle notes ruik ik de rozen vooral, maar het wordt nooit te vrouwelijk. Het doet allemaal niet alleen qua naam denken aan Acqua di Parma, maar qua prijs is AdG wat aantrekkelijker. Vrijwel zeker dat ik 'm ga kopen!

Stereo, heb de Guerlain net ontvangen! Net een klein beetje opgedaan, flink wat citroen in de opening , verder nog niet al te veel zinnigs over te melden. Cartier gaat zo op de bus!
  donderdag 17 april 2008 @ 16:35:45 #146
55709 Stereotomy
pi_58114798
Die Acqua di Genova klinkt als een Bulgari The Vert Extreme, alhoewel hier veel minder citrus in is te vinden. Hugh Parsons Yellow kon me wel bekoren, volgens W1ZZ ook zo'n type 'Acqua'.

Ik ben benieuwd naar de longetivity van Acqua di Genova.

Maar zeg maar iets zinnigs straks over de Guerlain. Ik ben naarstig op zoek naar mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen. Vooral naar jouw vergelijking met Tom Ford (áls je ze al net als ik hetzelfde vind) ben ik heel benieuwd.
pi_58115372
Als ik AdG koop stuur ik je wel een sampletje op, hij is enkele uren later nog steeds goed te ruiken. Hij zit wel iets dichter op de huid nu naar mijn idee, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik wat aan de geur gewend raak.

Tot nu toe vind ik die Guerlain weinig gemeen hebben met Tom Ford for Men eigenlijk. Guerlain ruikt veel warmer en komt meer in de buurt van een gourmand geurtje, terwijl ik die associatie nooit gehad heb met TF for Men.
  donderdag 17 april 2008 @ 17:03:16 #148
55709 Stereotomy
pi_58115446
Wacht maar

En ik stuur je tegen die tijd wel een sample van Bulgari Eau Parfumée au Thé Vert Extrême. Stiekem ook een verkapt Italiaanse cologne, imho.
pi_58123350
Toen ik aan accessoriesforfragrances.com vroeg waar m'n pakketje bleef kreeg ik een interessant mailtje terug
quote:
Hello xxxxx,

I am glad you contacted us. This is most bizarre. Our records at Paypal indicate that we shipped your package, but the website indicates that we may have not. This has been a very busy time for us plus it was tax time and I had to devote much of my time to that.

In any case, we are going to send you another package today via priority mail -- so you may get two packages. It normally takes 1 to 2 weeks for mail to reach Europe, but occasionally takes much longer in some countries -- mainly the U.K., France and Italy. We believe that customs gets backed up, but they seem to always arrive. The only way to get a tracking number is to use express mail which is extremely expensive.

If we didn't ship it, I am sorry about the mixup.

Other than this, we hope you had a pleasant day.

Thank you -- xxxxx
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:39:34 #150
55709 Stereotomy
pi_58127688
Sally
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: