Dit gaat inderdaad wel op voor Déclaration. Inclusief je omschrijving van hoe je je erbij kan voelen. Door de kardemom in het midden kan het soms op de een of andere manier een beetje zweterig ruikenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je een beetje aangeven waar het naar ruikt? Als ik de reviews bekijk, lijkt het op Bulgari PH (mijn favoriete overdag-geur). Lichte citrusopening, en dan vrij snel en lineair naar een woody-musk base toe. Heerlijk, als ik dit opheb vind ik mezelf naar 100.000 EUR ruiken.
En op slechte dagen vind ik mezelf als een gesjeesde manager ruiken die een uur op het vliegveld op zijn vertraagde vlucht aan het wachten is.
Als je van zippo-style houdt, kun je Paco Rabanne XS ook eens proberen.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:17 schreef men_in_red het volgende:
Al mensen Armani Attitude geprobeerd?
Als de geur net zo goed is als de verpakking moet ik hem echt hebben.
[ afbeelding ]
Polo Black is tot nu toe wel mn favoriet, ik ga daar van binnenkort maar eens een grote fles van kopen
Deal. Ik zal zo een sampletje maken.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:55 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hey Stereo, kun je me een sampletje L'instant de Guerlain opsturen? Kan ik jou nog wel een Cartier Déclaration sampletje opsturen. Het is wel de deo versie, maar je krijgt iig een beetje indruk van de geur.
Oh en Manfred's koffiegeurtje al geprobeerd?
M7 Fresh is binnen, very very very thanks!!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Net Tom Ford for Men naar een 'speeddate'opgedaan. Mja. Toch wel erg lekker. L'Instant of Tom Ford. Waarom lijken ze zo op elkaar.
![]()
![]()
LKS, ben benieuwd naar je mening als de sample morgen bij je aankomt.
Ik zie net bij thuiskomst dat Musc Ravageur en Acqua di Genova binnen zijn gekomen, dus ik weet niet of ik er morgen nog plek voor hebquote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
LKS, ben benieuwd naar je mening als de sample morgen bij je aankomt.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik zie net bij thuiskomst dat Musc Ravageur en Acqua di Genova binnen zijn gekomen, dus ik weet niet of ik er morgen nog plek voor heb![]()
quote:Vieze Geur
In woonruimten, auto's en boten in heel Nederland
quote:Hello xxxxx,
I am glad you contacted us. This is most bizarre. Our records at Paypal indicate that we shipped your package, but the website indicates that we may have not. This has been a very busy time for us plus it was tax time and I had to devote much of my time to that.
In any case, we are going to send you another package today via priority mail -- so you may get two packages. It normally takes 1 to 2 weeks for mail to reach Europe, but occasionally takes much longer in some countries -- mainly the U.K., France and Italy. We believe that customs gets backed up, but they seem to always arrive. The only way to get a tracking number is to use express mail which is extremely expensive.
If we didn't ship it, I am sorry about the mixup.
Other than this, we hope you had a pleasant day.
Thank you -- xxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |