Met grote interesse volg ik dit topic al een tijdje... Ben zelf ook nogal behoorlijk gek op lekkere geurtjes. Vroeger had ik al vaak een geurtje op, maar de laatste tijd koop ik er steeds meer...
Een aantal geurtjes (die ik zelf ook heb) heb ik hier nog niet beschreven zien worden. Stereotomy (en anderen natuurlijk ook!), ben benieuwd wat je (jullie) van deze geurtjes vindt!
Alleerst even een bekende: LE MALE van JPG... Ik heb altijd een beetje mixed feelings bij dit geurtje. Heel vaak heb ik niet echt de behoefte om hem op te doen. Zeker in het begin, als je hem net op doet, vind ik hem niet lekker, en hij is dan ook heel sterk. Volgens mij is 1 spuitje meer dan genoeg? Echter na een tijdje is hij best wel oke. Pas dan heb je het gevoel dat je lekker ruikt! Het gekke is ook dat als ik dit geurtje op heb, heel vaak complimentjes krijgt van anderen (dames!) dat je lekker ruikt, zelfs van wildvreemden. En dat terwijl heel veel anderen hem ook hebben. Er moet iets bijzonders aan dit geurtje zijn. Maar ik weet zelf niet wat! Draag hem dus eigenlijk meer omdat anderen hem lekker vinden, dan dat ik hem zelf nou zo geweldig vind.
Dan mijn allereerste geurtje: ROMANCE MAN van RALPH LAUREN. Ik wilde hem onlangs nog weer kopen, maar zowel de Douglas als de Ici-Paris als de Bijenkorf hadden hem niet meer, en konden hem ook niet meer krijgen
Dit vond ik echt een heel fijn geurtje, van begin tot het einde eigenlijk. Zou hem heel graag weer willen hebben, maar goed dan moet die er nog wel zijn. Iemand die dit geurtje ook kent? Je hebt trouwens ook nog de SILVER uitvoering, maar die is een stuk minder.
Toen ROMANCE er niet meer was heb ik uiteindelijk toch maar POLO BLUE gekocht. Had hem eens bij iemand anders geroken en toen was die toch best wel lekker. Ben blij dat ik hem heb, draag hem ook regelmatig, maar het is niet mijn allerlekkerste luchtje. Wat zijn de meningen hier over POLO BLUE?
Welke luchtje ik hier ook nog niet besproken zag is ARMANI MANIA. Eigenlijk qua mening, denk ik er hetzelfde over als POLO BLUE.
Ik las ook dat je nog twijfelde over BVLGARI AQVA Stereotomy. Ik heb hem ook! Vind hem superlekker.
Het heeft wat weg van ACQUA DI GIO (basenotes) maar ik vind hem wat uitgesprokener. Het is ook best wel een sterk luchtje, zeker in de topnotes dus 2x een spuitje is wel genoeg. Ik ruik hem niet veel bij anderen moet ik zeggen.
Verder heb ik altijd standaard een flesje ACQUA DI GIO in mijn kast staan, heel stiekum is dit toch wel mijn meest favoriete luchtje, maar ik vind het heel jammer dat heel veel anderen hem ook hebben. Ik voel me prettig als ik dit geurtje op heb. Het is niet te sterk, maar toch ruik je het wel. Anderen vinden het heel fijn als ik dit luchtje op heb, mijn vriendinnetje is er ook gek op. Je had het mooi beschreven in de 1e topic Stereo, toen je hem voor het eerst geroken had. Je sloeg de spijker op z'n kop!
Tot slot heb ik op dit moment ook nog HAPPY MEN van CLINIQUE. Deze heb ik vooral zomers op. Is wel een lekker fris luchtje.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met bovenstaande geurtjes, en als je nog tips hebt voor nieuwe geurtjes, dan hoor ik die graag! De collectie kan tenslotte niet groot genoeg zijn!