21e. zie foboquote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig dan?Dan alsnog gefeliciteerd
!
Lekkere ''vrienden'' heb je dan
Ben volgende week maandag jarigquote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig dan?Dan alsnog gefeliciteerd
!
Lekkere ''vrienden'' heb je dan
dus nog tijd genoeg om onze kaartjes op de post te doenquote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben volgende week maandag jarig
quote:Op zondag 13 april 2008 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus nog tijd genoeg om onze kaartjes op de post te doen
dan is de competitie afgelopenquote:Op zondag 13 april 2008 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik nodig uit principe geen ajacieden uit in dit stadium van de competitie
trouwens, PM is makkelijker en kost minderquote:
Ooh.. Ik vier t altijd in t weekendquote:Op zondag 13 april 2008 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben volgende week maandag jarig
ik ook...komend weekendquote:Op maandag 14 april 2008 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh.. Ik vier t altijd in t weekend! Doordeweeks geen porem man! Iedereen weer werken enzo
ik kan zaterdagavond niet.quote:
ooh okeeej.. Dan zijn je vrienden een stelletje lamzakkenquote:
daar lijkt het wel opquote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh okeeej.. Dan zijn je vrienden een stelletje lamzakken
ook niet, ook geen Karpaten... feestje bouwen in de RAIquote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan zaterdagavond niet.
voorjaarsfeest markvelde
omdat ajax geen kampioen wordt?quote:Op maandag 14 april 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook niet, ook geen Karpaten... feestje bouwen in de RAI![]()
nee, gewoon voor mezelfquote:Op maandag 14 april 2008 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ajax geen kampioen wordt?
even de RAI afgehuurd voor een prive-feestje?quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 18:55 schreef elfzesendertig het volgende:
* elfzesendertig zich meldt, vanuit Almelo![]()
JWTquote:Op maandag 14 april 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even de RAI afgehuurd voor een prive-feestje?
de watte?quote:Op maandag 14 april 2008 19:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ben doodop joh! Maar de tienertour was weer gaaf
Tienertour! Lekker op stap met de DAFquote:
Ja sorry hoor... er is maar een sport op de wereld die door herrie en rellen veel in het nieuws is. Pfff, dat gezeik om een stel kerels die achter een balletje hollenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Rumille het volgende:
Maar niet elke voetbalsupporter schopt herrie. En misschien komt het wel omdat voetbal dé nummer 1 sport is over de hele wereld?
En dat paardrijden voor snobs is komen daar geen relschoppers, lekker logisch.
Omg... dat is echt triest zeg! Ooit een rel gezien bij volleybal? Bij zwemmen? Bij wat voor andere sport dan ook?quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Rumille het volgende:
Maar niet elke voetbalsupporter schopt herrie. En misschien komt het wel omdat voetbal dé nummer 1 sport is over de hele wereld?
En dat paardrijden voor snobs is komen daar geen relschoppers, lekker logisch.
Och och och... stoertje of nietquote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
Goed bezig Peter, vertel d'r de waarheid maar.![]()
Nee, want dat zijn nou niet bepaald populaire sporten. Voetbal is een sport van het volk en trekt allerlei soorten mensen aan, waaronder de wat minder intelligenten.quote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg... dat is echt triest zeg! Ooit een rel gezien bij volleybal? Bij zwemmen? Bij wat voor andere sport dan ook?
Grote sport = Meer supporters = Meer kans op randdebielen = meer kans op rellen. Do the math.quote:En ik wil helemaal niet zeggen dat het alle supporters zijn, heus niet, maar er zijn er toch wat, die maken heel het voetbal ten schande. Net alsof het feit dan Voetbal de nummer 1 sport van de wereld is, een excuus is om dingen te vernielen, mensen in mekaar te slaan of zelfs te vermoorden, dank je feestelijk.
Ach, als je paardrijden vergelijkt met voetbal zie je daar toch een heel wat ander volk. Laat ik het zo zeggen, mensen die van paardrijden houden zie je niet zo snel in het voetbalstadion.quote:Edit: Paardrijden voor snobs... juist door dit soort opmerkingen bewijs je al weer dat je totaal geen kennis van zaken hebt
Heb jij het even mis...quote:Op maandag 14 april 2008 22:39 schreef Rumille het volgende:
Ach, als je paardrijden vergelijkt met voetbal zie je daar toch een heel wat ander volk. Laat ik het zo zeggen, mensen die van paardrijden houden zie je niet zo snel in het voetbalstadion.
Ik ben helemaal niet stoer.quote:
Ach daar kan je lang en kort over discussieren, ik neem aan dat we het allemaal eens zijn dat de supporters toch flinke sfeerverpesters kunnen zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet stoer.
Bij voetbal zijn er verreweg de meeste toeschouwers. Hoe meer toeschouwers, des te groter de kans dat er een paar gekken tussen zitten. Tijdens het uitgaan bijvoorbeeld zijn er toch ook genoeg vechtpartijen en vernielingen? Het is een probleem in de gehele samenleving, niet alleen in de voetballerij.
Klopt, een hele kleine groep is ziek in de kop.quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach daar kan je lang en kort over discussieren, ik neem aan dat we het allemaal eens zijn dat de supporters toch flinke sfeerverpesters kunnen zijn.
...nou, ik weet niet of je vak P van twente wel es hebt gezien, maar daar staat toch echt een paar duizend man hersenloos vee te zingen over 'hash, coke en pillen'.quote:Op maandag 14 april 2008 22:55 schreef Blawh het volgende:
een hele kleine groep
quote:Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...nou, ik weet niet of je vak P van twente wel es hebt gezien, maar daar staat toch echt een paar duizend man hersenloos vee te zingen over 'hash, coke en pillen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |