Tentamens? Alvast succesquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope. Geen geld, te moe en moet morgen leren (zondag Heracles). Had er op zich wel graag heen gewild, Lucky op vrijdagavond met zulke muziek lijkt me best goed te doen.
1 tentamen maar, Spaans op maandag. Moet alles in 1x leren, de vorige weken niks voorbereid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tentamens? Alvast succes! Zeker goede shizzle
![]()
Spaans 1? Die is zeker goed te doen.... Had er een 9 voor ofzo! Dat laatste heb ik nooit moeten doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 tentamen maar, Spaans. Moet alles in 1x leren, de vorige weken niks voorbereid.
Die week erop een onderhandelingsgesprek van 45 minuten in het Engels voorbereiden.
Aaah, muy bien!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Spaans 1? Die is zeker goed te doen.... Had er een 9 voor ofzo!
Met 2 anderen nog, ik ben dan van bedrijf x en die andere 2 een mogelijke leverancier. Dan moet je tot een akkoord komen dmv onderhandelingen in het Engels.quote:Dat laatste heb ik nooit moeten doen!
In je ééntje met een docent ofzo?
ik heb ff gekeken, want normaal hebben ze alleen DangerouzMind op vrijdagquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Vanaaf ff naar Lucky, een of ander housefeest ofzo?!STAMPUUUH
!
engelsquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had altijd voor m'n gesprekken in het Engels een 9.5...standaard
Voor Engels nog nooit lager dan een 8 gehaald
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |