quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook altijd vervelend. net zoals voetbalcafe gister met jack de gier en joop munsterman. ik zat er om 0.30 nog en moest vanmorgen om 8.45 een toets maken. nog niets geleerd.
en het is ook niets geworden
wanneer zien vrouwen geen mooie schoenenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:07 schreef Samzz het volgende:
Whooo ik heb mooie schoenen gezienHebben, hebben, hebben!
maakt niet uit. ze stinken allebeiquote:Maar eerst eens een cadeautje voor m'n vriend... ik twijfel tussen twee geurtjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
tjah om 14.15 nog een toets. kijken of dat wat wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja..ben ik niet de enige in die situatie.
welke geurtjes? Misschien kan ik de doorslag gevenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:07 schreef Samzz het volgende:
Whooo ik heb mooie schoenen gezienHebben, hebben, hebben!
Maar eerst eens een cadeautje voor m'n vriend... ik twijfel tussen twee geurtjes![]()
jijquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
welke geurtjes? Misschien kan ik de doorslag geven
Succesquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah om 14.15 nog een toets. kijken of dat wat wordt.
zal denk ik wel lukkenquote:
vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.quote:
Ja, ikquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vorige keer mochten we alles erbij houden. ik ga er vanuit dat dat nu ook zo is.
je stinktquote:
ojah, daarom wil hij zo graag proberenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat hij die luchtjes moest proberen...jwtz
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, daarom wil hij zo graag proberen
Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend benquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan er toch ook niks aan doen dat ik een zweeteend ben
maar maar maar ik doe t al met mate hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt
maar dan moet je iets minder hard sjorren achter je bureautjedan wordt het gezweet al een stuk minder denk ik
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar ik doe t al met maten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |