Tussen zingen en daadwerkelijk iets of iemand afbreken zit wel een verschil natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...nou, ik weet niet of je vak P van twente wel es hebt gezien, maar daar staat toch echt een paar duizend man hersenloos vee te zingen over 'hash, coke en pillen'.
quote:Op maandag 14 april 2008 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. De hele nacht met biggetjes touren maakt een mens moe
Welterusten!
Ik heb wel wat beters om over te dromen, maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet gaan dromen over die enge monsters in voetbalstadions hoor, straks schrik je nog wakker.
...de twente supporters hebben tijdens een 'ludieke actie' ook het halve stadion afgebroken omdat de stoetljes in de verkeerde kleur stonden. Ik bedoel maar, intelligentie. Inbreken, uren bezig zijn en opbouwen....omdat de stoel de verkeerde kleur heeft.quote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
Tussen zingen en daadwerkelijk iets of iemand afbreken zit wel een verschil natuurlijk.
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 14 april 2008 23:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de twente supporters hebben tijdens een 'ludieke actie' ook het halve stadion afgebroken omdat de stoetljes in de verkeerde kleur stonden. Ik bedoel maar, intelligentie. Inbreken, uren bezig zijn en opbouwen....omdat de stoel de verkeerde kleur heeft.
En verder breken de ultra's ook genoeg af hoor. Gisteravond nog in het café in Enschede.
(al was het resultaat wel grappig)
94,99999%. Je vergeet jezelfquote:Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af, daar ben ik van overtuigd.
...95%? Dat lijkt me sterk. Maar stel dat het waar is. Dan is het alsnog 5% meer dan bij tennis, zwemmen, Formule 1 (op de coureurs na) en alle andere sporten.quote:Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef Blawh het volgende:
In totaal van alle voetbalsupporters in Nederland breekt meer dan 95% nooit met opzet iets af.
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
Vannacht werd ik wakker gebeld door ene arabier, turk, marokkaan, of iets anders met zo'n onverstaanbaar schreeuwtaaltje.![]()
Whehe geen grap van iemand? Ik kan t niet zijn, lag al lekker te slapenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
Vannacht werd ik wakker gebeld door ene arabier, turk, marokkaan, of iets anders met zo'n onverstaanbaar schreeuwtaaltje.![]()
Denk het niet, het leek (voor zover ik kan oordelen) wel redelijk echt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe geen grap van iemand? Ik kan t niet zijn, lag al lekker te slapen
Vaag. Wat wou die knakker dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk het niet, het leek (voor zover ik kan oordelen) wel redelijk echt.
je was vast niet op tijdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh..moest om half 9 beginnen @ school...werd ik wakker om half 11
dat is ook altijd vervelend. net zoals voetbalcafe gister met jack de gier en joop munsterman. ik zat er om 0.30 nog en moest vanmorgen om 8.45 een toets maken. nog niets geleerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet echt. Dan maar thuisblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |