abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:58:23 #226
219686 Stylan
Is FOK-king niet normaal
pi_59684627
Maar het klopt dus dat de intro-week voor 1 september plaats vindt?
Baal er wel van ...loop dan gelijk studiepunten mis .... of is er nog een andere mogelijkheid?
Ben overigens een man...
pi_59685461
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:58 schreef Stylan het volgende:
Baal er wel van ...loop dan gelijk studiepunten mis .... of is er nog een andere mogelijkheid?
Voor de intro-week krijg je heus geen studiepunten hoor! Het is niet verplicht om erbij te zijn, dat zou wel heel erg stom zijn....
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:37:26 #228
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59690814
Oh?? Ik hoor anders dat je er wel studiepunten voor krijgt... Als dat niet zo is ga ik misschien ook niet, even kijken wat de rest doet.
pi_59691439
dan ga ik ook niet (A) ben echt niet bang dat ik een buitenbeentje ga worden maja dan moeten we wel met zun alle niet aan.. anders komen we niet in zelfde klas xD
pi_59691722
Nou als je voor zulke dingen studiepunten kunt halen wordt het wel erg gemakkelijk scoren hoor haha! Nee volgens mij kunnen ze introductie absoluut niet verplichten, heb eerder twee studies gedaan, HBO en WO en ben bij beiden niet naar de inrtoductie geweest, ik geef absoluut niet om die dingen. Maakte echt geen verschil voor hoe ik in de groep lag hoor, het is maar net hoe je je zelf opstelt in de klas, als je gewoon meedoet 'hoor je er zo bij' om het zo maar te zeggen.....
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:14:31 #231
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59692525
Oh gelukkig . Dus jij gaat niet? Ik slaap twee weken van tevoren niet als ik moet gaan, dus als het niet verplicht is... Zou Danoontje misschien even willen reageren? Hij is al geweest, dus hij weet hoe het zit.
pi_59696400
Pffft ook al is het verplicht (kan me niet voorstellen), ik ga gewoon echt niet, zeker niet als er ook overnachtingen bij zitten, ik heb hier thuis genoeg verantwoordelijkheden die ik niet op anderen af wil schuiven (m'n dieren verzorgen).
pi_59696743
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:56 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

eehmm... was onze introductie niet bij Zeist in de buurt? of is dat tegenwoordig ook al Noord Brabant?
Nee toch? Was dat echt Zeist?

Maarre meiden, doe nou gewoon die introductie week. Het is echt leuk, ik snap niet wat jullie erop tegen kunnen hebben.
pi_59699857
Vorig jaar kreeg je er wel een studiepunt voor. Introkamp was toen wel leuk, iemand brak op de 1e dag zijn bovenbeen met glijden over een zeepbaan, een ander kneusde een schouder, en iemand had een lichte hersenschudding .
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:29:03 #235
219686 Stylan
Is FOK-king niet normaal
pi_59700495
ow das niet zo best... maar ik heb wel zin in de intro week.... nieuwe mensen ontmoeten... lekker die kroegentocht doen... damn ik hoop zo dat de intro week op 1 sep begint.... Maar wat die studiepunten betreft... het zal tog van de zotte zijn als je daar studiepunten voor krijgt... het moet vrijwillig zijn om op intro te gaan... alleen kan het haast niet geloven dat mensen het niet leuk zullen vinden.... Heb op het mbo ook intro kamp gehad... ik kende helemaal niemand... binnen een uur had ik de grootste vrienden die ik tot op de dag van vandaag nog steeds groots mee ben.... ookal zitten er een paar al 2 jaar niet meer op school... maar goed te veel gelult... nu maar hopen dat de intro 1 sep plaats vind

[ Bericht 0% gewijzigd door Stylan op 26-06-2008 11:29:34 (foutje) ]
pi_59701044
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 07:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffft ook al is het verplicht (kan me niet voorstellen), ik ga gewoon echt niet, zeker niet als er ook overnachtingen bij zitten, ik heb hier thuis genoeg verantwoordelijkheden die ik niet op anderen af wil schuiven (m'n dieren verzorgen).
Nou ik moet je teleurstellen. Het is WEL verplicht. Het zit geloof ik bij je 3 studiepunten van SLB. Daarom moesten wij dus ook een vervangende opdracht doen (madrid). Sorry voor de wat late reactie!..

Over de plek van de introweek wil ik niet teveel kwijt.. maar als ik het goed heb komt daar oat moarn vandaan.. (nou maar hopen dak het goed heb )
pi_59701101
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor de intro-week krijg je heus geen studiepunten hoor! Het is niet verplicht om erbij te zijn, dat zou wel heel erg stom zijn....
In 'mijn tijd' en dat is nu twee jaar geleden was de intro wel verplicht en kreeg je hiervoor 1 studiepunt. Als je door omstandigheden niet kon moest je een vrij pittige extra opdracht doen om je punt alsnog te halen (want anders geen P)
quote:
Er zijn altijd wel een aantal studenten die niet mee kunnen met de introductieweek (late vakantie of zoiets). Op zich is dat natuurlijk nogal lastig. Ten eerste leer je jouw klasgenoten niet zo goed kennen en ten tweede mis je gelijk al een studiepunt. Om deze problemen aan te pakken worden alle studenten die niet aanwezig zijn bij de introductie in een aparte klas geplaatst
Mijn intro was trouwens in omgeving Eindhoven ergens

Voor de liefhebbers de boekenlijst van vorig jaar:
http://www.introductie-di(...)ltijd%20jaar%201.xls
pi_59701119
-dubbel-
pi_59702421
nou dan moet het maar wel he -_-
pi_59703183
Gewoon doen
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:29:12 #241
174940 W00fer
Maar echt
pi_59705698
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Trusten het volgende:

[..]

In 'mijn tijd' en dat is nu twee jaar geleden was de intro wel verplicht en kreeg je hiervoor 1 studiepunt. Als je door omstandigheden niet kon moest je een vrij pittige extra opdracht doen om je punt alsnog te halen (want anders geen P)
[..]

Mijn intro was trouwens in omgeving Eindhoven ergens

Voor de liefhebbers de boekenlijst van vorig jaar:
http://www.introductie-di(...)ltijd%20jaar%201.xls
Lachen, van Wil Michels (zie Handboek Communicatie) kan ik les krijgen hier in Eindhoven. Die kerel is volgens mij financieel al lang binnen (100.000 exemplaren van dat boek verkocht) maar hij blijft werken voor zijn plezier.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_59705793
quote:
Klopt, overigens staat de prijs van het DreamWeaver boek er niet bij maar dat is ¤ 30,00.

Van deze boeken ben ik van plan de volgende te verkopen (indien mogelijk, hier moet ik nog een reactie over krijgen):

Studieloopbaan begeleiding
Strategische Communicatie (als ik deze heb gehaald)
Projectvaardigheden
Content Managemen Systemen - Joomla! (van meneer graf)
User Interface
Proffesionele zelfontwikkeling

De overige vind ik nog wel intressant of handig genoeg om te houden. Deze lijst staat nog even niet vast aangezien ik niet weet welke boeken ik volgend jaar nodig heb. Maar als deze er niet op staan en ik SCO gehaald heb gaan deze eruit. Dit is overigens bedoelt aan diegene die dat aan mij vroeg waarvan ik even niet meer weet om wie het ging. Kersje86?

EDIT: Kersje it is!
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:35:48 #243
219686 Stylan
Is FOK-king niet normaal
pi_59707405
Dit staat op de hu site over het missen van je intro week:

Er zijn altijd wel een aantal studenten die niet mee kunnen met de introductieweek (late vakantie of zoiets). Op zich is dat natuurlijk nogal lastig. Ten eerste leer je jouw klasgenoten niet zo goed kennen en ten tweede mis je gelijk al een studiepunt. Om deze problemen aan te pakken worden alle studenten die niet aanwezig zijn bij de introductie in een aparte klas geplaatst. Deze klas krijgt dan in de eerste weken wat extra bijeenkomsten waarbij de studenten elkaar alsnog wat beter leren kennen. We leggen trouwens veel nadruk op het elkaar goed leren kennen omdat je met een hechte groep in het algemeen een leukere studietijd hebt en omdat dan de studieresultaten ook vaak wat beter zijn.

Dus als ik het goed begrijp krijg je een vervangende intro week met etxra bijeenkomsten waar de nadruk wordt gelegd op het elkaar goed leren kennen. Dus een reisje naar madrid zie ik wel zitten..... maar frieslan(d) vind ik ook wel leuk hor.....
pi_59707450
ja ikke was dat
pi_59707469
kga liever naar madrid
pi_59707701
Mja, ik wil niet lullig overkomen, maar denk dat je wel even van de 'ik ga echt niks extra`s voor mijn school doen' mentaliteit af moet. Zeker op het HBO is studeren niet alleen maar uurtjes les volgen en dan vlug naar huis gaan, zoals je op de HAVO wel gewend ben.

Ik krijg een beetje het idee dat veel aankomende studenten zo min mogelijk uren op school willen doorbrengen en de intro zien als 40 uur verplicht les ofzo
pi_59708158
Ja, klopt stylan.. zei ik toch? Je idee waar het is is iniedergeval top notch. Zoals scorpie al zegt, je moet gewoon alles doen wat gevraagt word.. en extra ;-). Intro is gewoon verplicht maar kan ook zeker leuke kanten hebben. Vergis je niet. Ik heb veel leuke verhalen gehoord. Oke ook wel minder leuke.. en ze vonden het allemaal jammer dat ze niet naar madrid waren gegaan maar daarintegen zit ik wel in het verdom klasje.. ook daar hoor je me niet ove rklagen btw . Het is echt puur dat ik het echt gemist heb.. anders was ik gewoon gegaan en dat zou ik ook gewoon doen!
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:56:23 #248
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_59714701
De reden waarom ik niet wil gaan is omdat ik heimwee heb *schaam*. Als ik maar wat mensen heb om mee op te trekken gaat het wel maar anders is het voor mij vrij lastig... Ik vind het wel leuk hoor, een beetje vrienden maken enzo, maar ik vind het toch vrij spannend zegmaar.

En die kroegentocht spreekt me niet zo aan, maarja, na de introweek is er gewoon school. Ik wil ook niet in het verdomklasje komen eigenlijk.

En daarom ben ik ook blij dat ik nu al een beetje weet wie er ook deze opleiding gaan doen. Heb trouwens ook gehoord dat mijn overbuurjongen dezelfde opleiding gaat doen, haha. Hij is wat ouder dan ik en ik ga niet veel met em om maar toch...

Ik ga trouwens maandag de route reizen om te kijken hoe lang het duurt enzo. Mag ik dan ook de school inlopen als ik er ben?
pi_59715576
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Bintie het volgende:
Mag ik dan ook de school inlopen als ik er ben?
Als je je kan legitimeren en precies uitlegt waarom je komt en hoe lang je blijft...dan....misschien

Nee hoor...kraait geen haai naar links naast de neonletters van Stef's naar binnen lopen...kan niet missen
pi_59715850
heej bintie, hoelaat ga je?? misschien dat ik ook ff ga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')