Voor de intro-week krijg je heus geen studiepunten hoor! Het is niet verplicht om erbij te zijn, dat zou wel heel erg stom zijn....quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:58 schreef Stylan het volgende:
Baal er wel van...loop dan gelijk studiepunten mis
.... of is er nog een andere mogelijkheid?
Nee toch? Was dat echt Zeist?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:56 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
eehmm... was onze introductie niet bij Zeist in de buurt? of is dat tegenwoordig ook al Noord Brabant?
Nou ik moet je teleurstellen. Het is WEL verplicht. Het zit geloof ik bij je 3 studiepunten van SLB. Daarom moesten wij dus ook een vervangende opdracht doen (madrid). Sorry voor de wat late reactie!..quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffft ook al is het verplicht (kan me niet voorstellen), ik ga gewoon echt niet, zeker niet als er ook overnachtingen bij zitten, ik heb hier thuis genoeg verantwoordelijkheden die ik niet op anderen af wil schuiven (m'n dieren verzorgen).
In 'mijn tijd' en dat is nu twee jaar geleden was de intro wel verplicht en kreeg je hiervoor 1 studiepunt. Als je door omstandigheden niet kon moest je een vrij pittige extra opdracht doen om je punt alsnog te halen (want anders geen P)quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor de intro-week krijg je heus geen studiepunten hoor! Het is niet verplicht om erbij te zijn, dat zou wel heel erg stom zijn....
Mijn intro was trouwens in omgeving Eindhoven ergensquote:Er zijn altijd wel een aantal studenten die niet mee kunnen met de introductieweek (late vakantie of zoiets). Op zich is dat natuurlijk nogal lastig. Ten eerste leer je jouw klasgenoten niet zo goed kennen en ten tweede mis je gelijk al een studiepunt. Om deze problemen aan te pakken worden alle studenten die niet aanwezig zijn bij de introductie in een aparte klas geplaatst
Lachen, van Wil Michels (zie Handboek Communicatie) kan ik les krijgen hier in Eindhoven. Die kerel is volgens mij financieel al lang binnen (100.000 exemplaren van dat boek verkocht) maar hij blijft werken voor zijn plezier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Trusten het volgende:
[..]
In 'mijn tijd' en dat is nu twee jaar geleden was de intro wel verplicht en kreeg je hiervoor 1 studiepunt. Als je door omstandigheden niet kon moest je een vrij pittige extra opdracht doen om je punt alsnog te halen (want anders geen P)
[..]
Mijn intro was trouwens in omgeving Eindhoven ergens
Voor de liefhebbers de boekenlijst van vorig jaar:
http://www.introductie-di(...)ltijd%20jaar%201.xls
Klopt, overigens staat de prijs van het DreamWeaver boek er niet bij maar dat is ¤ 30,00.quote:
Als je je kan legitimeren en precies uitlegt waarom je komt en hoe lang je blijft...dan....misschienquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Bintie het volgende:
Mag ik dan ook de school inlopen als ik er ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |