Kan die ook rode schildpadden schietenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:05 schreef Bastard het volgende:
Ik hou het op Forza.. eigen creaties kunnen zien rondrijden in de replay en daar pictures van maken, uploaden.. priceless
Mijn Porsche [ afbeelding ]
Stuurtje voor Forza? Geen probleem, je kan gewoon een stuurtje en pedalen op de xbox aansluiten en daarmee gaan racen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar als Forza die Wii controls had,...... zooooo dan had ik spel misschien wel gekocht,.... dat sturen geeft zo'n kick en werkt echt zo goed!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan die ook rode schildpadden schieten![]()
1 van de MP-modes in GTAIVquote:Imagine Mario Kart in a real world, with real cars. Now add machine guns, pistols, rocket launchers, Molotov cocktails, in fact every weapon in GTA. Now, let people get out of their cars and do whatever they want to win, or prevent other people from winning.
Heb je nog nooit een spel zien hypen als dezequote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Chocobo het volgende:
Zoooo,... net Mario Kart Wii gespeeld![]()
Direct gekocht
Dat stuurtje werkt echt fantastisch. Geweldige controle,.... schitterende banen,... ziekelijk veel character en auto's en een vlekkeloze online ervaring. Net wat potjes online gespeeld,.... zooo gaaf
![]()
![]()
Heerlijk online zonder gelul,... gewoon gamen. Grappig om al die Mii creaties te zien,.... had een World wedstrijd gedaan. Je kan ook Nationaal gaan,.... maar ik zat in een race met wat Japanse Chicks,... en ben GEOWNED!!
![]()
Geweldig spel!
Als Daan van school thuis komt wordt die gek
[ afbeelding ]
Remake van Delfino Square (DS) is tot nu toe de coolste baan. Ga zo nog een cupje racenGeloof iets van 32 banen,... 16 classics en 16 Wii-nieuwe!
Ik vind het ook wat onwennig, maar me like!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een spel zien hypen als deze
Ik wil de kinderen soieso wel weer eens zienquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post eens wat foto's als Daan het aan het spelen is.
jammer dat ik niet tegen jullie kan racenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wel: Fable.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)GTA_IV__.html?p=12,2quote:Op donderdag 10 april 2008 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
jammer dat ik niet tegen jullie kan racen
dat doet me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 10 april 2008 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)GTA_IV__.html?p=12,2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |