quote:
Even de handleiding doorlezen dan kom ik meedoen!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:50 schreef ursel het volgende:
Een ketter![]()
Grijp hem jongens [ afbeelding ]
Dit is natuurlijk nog maar het beginquote:Op donderdag 10 april 2008 09:50 schreef ursel het volgende:![]()
OP
![]()
[..]
Een ketter![]()
Grijp hem jongens [ afbeelding ]
Ik vond die onderbroek wel een charmant idee..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk nog maar het begin
Kom kom, laten we erover praten.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Even de handleiding doorlezen dan kom ik meedoen!
[ afbeelding ]
Helemaal niet!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kom kom, laten we erover praten.
[ afbeelding ]
Praten.. Niks dervan.. Weet je wat, ik maak er een film over. Dan zul je zien dat er niets te praten valt met die ketters..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kom kom, laten we erover praten.
[ afbeelding ]
Okee luister hier maar naarquote:Op donderdag 10 april 2008 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Luisteren zul je
[ afbeelding ]
Nou, noem ze eens allemaal op dan als het er zoveel zijn..quote:
flikker op, ik quote frankie alleen maarquote:Op donderdag 10 april 2008 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, noem ze eens allemaal op dan als het er zoveel zijn..
Als je er meer dan 5 kan noemen van het laatste half jaar krijg je een kratje pils..
Anders mag je er eentje in komen leveren.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
flikker op, ik quote frankie alleen maar![]()
beetje mij nu de boel in mn schoenen schuiven
dat dus jahquote:Op donderdag 10 april 2008 11:53 schreef ursel het volgende:
Of ben je zo'n vieze SP-er die overal tegen aan wil schoppen, maar zelf geen ideeën heeft??
Mja, vooruit, dan zal ik je er niet verder mee pesten. Je zal het al moeilijk genoeg hebben dan..quote:
En sindsdien is Inco verdwenen..quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef staticdata het volgende:
in het vorige topic ging het i.i.g nog over poesjes
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Men is nog niet echt enthousiast om Ursel naar 1 te helpen
Zelf laat hij het ook een beetje afwete, een heel uur niet posten
had je in impact analyse mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]Ben er.. 2 deadlines te gaan en voorbereiding op nieuwe collega..
Krijg het dus beetje ietsiepietsie erg druk..
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
had je in impact analyse mee kunnen nemen.
Zo is dat. Vooruitzien is regerenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
had je in impact analyse mee kunnen nemen.
Maar hoe kan je vooruitkijken als de grote baas elke keer als die gaat schijten een ander idee heeft wat de allerhoogtse prioriteit heeft..quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo is dat. Vooruitzien is regeren
Kijk eens speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Scope afbakenen en ondertekenen. Alles wat anders is wordt een change request en zal pas na oplevering worden geimplementeerd in de daarop volgende versiesquote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar hoe kan je vooruitkijken als de grote baas elke keer als die gaat schijten een ander idee heeft wat de allerhoogtse prioriteit heeft..
Het schijnt dat die baas van Ursel ook een redelijke anale fixatie heeftquote:
De theorie wel ja, de praktijk is wat anders..quote:Op donderdag 10 april 2008 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Scope afbakenen en ondertekenen. Alles wat anders is wordt een change request en zal pas na oplevering worden geimplementeerd in de daarop volgende versies
Het is zo simpel
quote:Battlefield patch 1.5 announced
EA and DICE bring us happy news:
It has been a little quiet on the Battlefield PC scene recently when it comes to what the DICE Live team has been up to. That?s because on top of dealing with cheats and server problems, we have been busy listening to you all in the community and working on a new update for Battlefield 2142. As well as making significant updates, we are bringing new content to 2142 which will bring new experiences to the Battlefield. As with Update 1.40, we will be running public beta on the update to gather your feedback so watch out for that announcement when we?ll be explaining more about the new content.
More information:
http://www.battlefield2142.nl/news/1235/Ba..._announced.html
i3D.net welcomes your feedback on the i3D.net forums
Ik twijfelde eerst ook maar ik las wel doorquote:Op donderdag 10 april 2008 14:32 schreef ursel het volgende:
Wat dacht je, ik stop met lezen halverwege de naam.??
Battlefield 2142.
De echte doorzetters..quote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst ook maar ik las wel door
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:23 schreef Viro het volgende:
Vandaag een mail van I3d.nl in me mailbox....toch nog een patch voor BF2142
[..]
Waarom denk je dat ikquote:Op donderdag 10 april 2008 14:22 schreef ursel het volgende:
[..]
De theorie wel ja, de praktijk is wat anders..
Maar langzaam maar zeker komen we daar wel..
quote:
Dat is om een beetje solidariteit te kweken bij de moslimsquote:Op donderdag 10 april 2008 17:01 schreef FJD het volgende:
Ze heeft een snor op haar lip, jaja een snor op haar lip![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |