Doe dat maandag maar, want ik weet zeker dat we het dan niet meer weten, zoveel requestjes komen er binnen (ook in het weekend)quote:Op donderdag 10 april 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ik em dan niet alvast voor maandag aanvragen?
Dat was de Weekend DNA redactie.......quote:Op donderdag 10 april 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Nou nou... er wordt hard gewerkt op de MM-redactie.
Ik was toch van plan om em maandag pas aan te vragen, maar dan kunnen jullie er rekening mee houden. Dus niet weer Amy Winehouse op de playlist zetten. Was vandaag ook weer voor de 3e keer deze week.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Doe dat maandag maar, want ik weet zeker dat we het dan niet meer weten, zoveel requestjes komen er binnen (ook in het weekend)
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Kan Michiel nou behoorlijk Frans omdat ie al heel vaak met Franstalige landen heeft gebeld voor MMIHEDF, of omdat ie elke gelegenheid aangrijpt om naar Disneyland Parijs te gaan?
En misschien moet ik ook maar eens met het buitenland gaan bellen om ze daar met feestdagen te feliciteren. Je zou het item bijna hernoemen naar MetMichielHeeftElkeDagSjans.
Ik heb er 3 en de 4e wordt binnenkort op de post gedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Badeendjes! Hoe groot is jouw collectie Marc?
late reactie
Ik ben MMbadeendje-loos.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en de 4e wordt binnenkort op de post gedaan
En dan heb ik het natuurlijk over de MetMichielInBadeenden.
Heerlijke plaatquote:Op donderdag 10 april 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Matt Pokora - Dangerous..... jaja, een nieuwe hit is geboren hoor ! wederom een Timbaland productie..
Ik vind de plaat ook erg fijnquote:
Hahaha, geweldig !quote:Op donderdag 10 april 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Nou Michiel... zo neemt ie de telefoon toch niet op?
"Hallo! Matt Pokora"
Sweeeeeeetquote:Op donderdag 10 april 2008 19:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ben MMbadeendje-loos.
Ooit aan de Resevoir Dogs badeendjes collectie gedacht?
Zelfs die kunnen Kelly er niet helemaal uit krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Over toppers gesproken... freemasons flikken het weer hoor! heerlijke remix van Work van Kelly Rowland
Ik heb niet op de link geklikt, maar ik gok op Alphabeat.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Sersjee het volgende:
En de groeten![]()
Schoonzus is jarig, dus daar moet een goudgele pretcylinder op gedronken worden! Niet vergeten, deze plaat aanvragen en het wordt lente in je hoofd!
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Wat een bruggetje Michiel. Ben je trots op, of niet?
Veel plezier! En groeten terugquote:Op donderdag 10 april 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
Hallo vanuit een langzaam steeds dampender en stampender wordend Tivoli!
Zometeen eerst Sneakerfreak en daarna Room Eleven.
Ook groetjes van Glacier en Broekie.
En dat is erg?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:05 schreef MichielV het volgende:
Ik vind dat de avatar van Sjowhan veel te veel afleidt met dit lekkere lenteweer
Nog steeds School aan het promoten? Wel een leuk bandje, nog naar de cd presentatie geweest.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
Hallo vanuit een langzaam steeds dampender en stampender wordend Tivoli!
Zometeen eerst Sneakerfreak en daarna Room Eleven.
Ook groetjes van Glacier en Broekie.
Die Winnares Marijn, komt me zo wel bekend voorquote:Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/ll-thuis.php
Ik kom na het nieuws weer terug, Lohuesquote:Op donderdag 10 april 2008 20:55 schreef Feivel1 het volgende:
Ik geef toe.. ik luister ff geen MetMichiel.
Met 5 minuten wel.
Zat ff SystemFM te luisteren.
Ja, maar bij mij is het een gevalletje.. hmm..quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kom na het nieuws weer terug, Lohues![]()
Voetbal van de mute afgehaald....
volgens mij ben ik de enige die z'n MM in badeend heeft gewonnen bij Ekstra Weekendquote:Op donderdag 10 april 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en de 4e wordt binnenkort op de post gedaan
En dan heb ik het natuurlijk over de MetMichielInBadeenden.
Is het dan geen Ekstra Weekend-Badeend?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die z'n MM in badeend heeft gewonnen bij Ekstra Weekend
ik denk ook dat je de enige blijftquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die z'n MM in badeend heeft gewonnen bij Ekstra Weekend
of jij moet de ambitie hebben nog een keer Ekstra Weekend te gaan producerenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik denk ook dat je de enige blijft
Ik heb mijn sleutelhanger badeend via een request gekregen.... (The Nighttrain - Kadoc)quote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik denk ook dat je de enige blijft
Daar heeft het niet mee te maken......kijk maar eens goed wat er op je badeend staat........quote:Op donderdag 10 april 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
of jij moet de ambitie hebben nog een keer Ekstra Weekend te gaan produceren
Hans weer aan het springen door zijn huiskamer...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Queen![]()
Breakthru
feivel![]()
nou ja, ma t/m do, dus ja....quote:Op donderdag 10 april 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Daar heeft het niet mee te maken......kijk maar eens goed wat er op je badeend staat........
dank je, had LdL al een tijdje geleden afgezetquote:Op donderdag 10 april 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hans weer aan het springen door zijn huiskamer...
hmm, psv 1 achter.....
Er wordt vanavond weer wat afgesprongen zeg, yeahquote:Op donderdag 10 april 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hans weer aan het springen door zijn huiskamer...
hmm, psv 1 achter.....
En vlak MetMichiel niet uitquote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, ma t/m do, dus ja....
Queen
Nou, dan mag je nu ff stoppen met springen en gaan hakkuh.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er wordt vanavond weer wat afgesprongen zeg, yeah
dat is er al redelijk afgeknaagd door onze oudste zoonquote:
Vanavond doe ik het beidenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
Nou, dan mag je nu ff stoppen met springen en gaan hakkuh.
L-L doet het wel ff voor
Nog een keer....quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er wordt vanavond weer wat afgesprongen zeg, yeah
Letten jullie allemaal goed op!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dan mag je nu ff stoppen met springen en gaan hakkuh.
L-L doet het wel ff voor
Had je het tijdens het MetMichiel-verjaardagsfeestje toch voor de webcam moeten doen. Dan hadden we de foto's nog.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Letten jullie allemaal goed op!
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nog een keer.... [ afbeelding ][ afbeelding ]
Toch een klein beetje plankenkoorts... stuk of 12 menschen hebben het toch wel gezien...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had je het tijdens het MetMichiel-verjaardagsfeestje toch voor de webcam moeten doen. Dan hadden we de foto's nog.
Zou D.Rose het nog gefilmd hebben? Daar hebben we ook nooit meer wat van gehoord.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toch een klein beetje plankenkoorts... stuk of 12 menschen hebben het toch wel gezien...
Oja, zou best kunnen eigenlijk....quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou D.Rose het nog gefilmd hebben? Daar hebben we ook nooit meer wat van gehoord.
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
RATM - Killing in the name of [ afbeelding ]
Gister ook al zo`n mooi spring uurtje....quote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Killing in the Name of
We hadden ook nog niet gesprongen vandaag
Bij mij op 22...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat op 11 hoor![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Bij mij op 22...
Eat your heart out Spinal Tap!
Ik baal dat ik er helemaal niet ben,....quote:Op donderdag 10 april 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Hoewel ik zaterdag wel de beste dag vind, is het toch jammer dat ik niet op de zondag van Pinkpop ben.
Hey hey hey
Hmmm... beetje duizelig![]()
Bang voor Andrew...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Het is ineens wel stil. Zijn een aantal mensen een beetje erg duizelig?
Ah gemistquote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
RATM - Killing in the name of [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |