Ik miste 'mquote:Op donderdag 10 april 200819:54 schreef Blight het volgende:
Wat? Tóch een nieuwe?
Watje.quote:
Aw, koetsjiekoe, wat schatttig!quote:
Bieren en frituren kan altijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:03 schreef The_Langolier het volgende:
wow. je kan nog steeds beffen op fok!
Schrikken hè?quote:
quote:Op zondag 13 april 200810:09 schreef Blight het volgende:
Ja, gaat hard hè, deze reeks.
Flauwe reacties verdienen een flauwe PI.quote:
Ik herinner me nu opeens dat ik vannacht droomde dat ik door rood reed en geflitst werd.quote:
Goeie samenvatting van BeF, 14.gif.quote:Op zondag 13 april 2008 10:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Flauwe reacties verdienen een flauwe PI.
Zelfs het memoriam van Prins Bernhard heeft meer actie.quote:Op maandag 14 april 2008 11:01 schreef Blight het volgende:
Hee jongens! Laten we eens posten in deze slowchat!
`quote:Op maandag 14 april 2008 11:01 schreef Blight het volgende:
Hee jongens! Laten we eens posten in deze slowchat!
Ga je mond spoelen schavuit!quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Blight het volgende:
Wijn! Kaasplankjes!
De Carausius morosus waarbij geen mannetje aan de voortplanting te pas komt: vrouwtjes leggen onbevruchte eieren waar weer alleen vrouwtjes uit komen (maagdelijke voortplanting of parthenogenese). Mannetjes komen nooit voor. Wel komen er gynandromorfen voor; vrouwtjes die op mannetjes lijken en deze soms ook nabootsen qua seksueel gedrag.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:30 schreef Blight het volgende:
We kunnen het ook hebben over de natuurlijke habitat van de wandelende tak?
Ik bereid een goede grap voor. Houd je vast..quote:
KLOPT, WANT IK BEN GEEN TREIN!quote:
Ik ben chagrijnig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:25 schreef remlof het volgende:
Ik ben een vliegtuig.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
kijk een dood topic mamma
Ik begin bijna te denken dat je met het mes bij je polsen zit. Waarom nok je in vredesnaam met chiptunes?quote:Op woensdag 16 april 2008 00:43 schreef cerror het volgende:
Ik wil mezelf in coma zuipen.
Ik prefereer in een bar, met vrienden.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:43 schreef cerror het volgende:
Ik wil mezelf in coma zuipen.
Geen zin meer. Ben 't zat.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat je met het mes bij je polsen zit. Waarom nok je in vredesnaam met chiptunes?
'T was grappig ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beste reden die er is. Jammer wel, ik vind het nog steeds toffe troep.
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:47 schreef Misstique het volgende:
Booyakasha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fo'real.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:58 schreef Misstique het volgende:
Ik ben gewoon niet streetwise.
Jij liet me meer schrikken! Ik zag "rompompom" staan, zo rechts in MyAt, en ik had zoiets van "Ohnoes, wat moet 'ie in Breda?!!!". En toen keek ik naar links, en dacht.. "Oh gelukkig, het is slechts BeF.".quote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef rompompom het volgende:
Je laat 'men' schrikken, Pheno!
Oh, dan had 'men' het dus druk druk druk vandaag.quote:
Ik ben blij dat jullie luchtalarm nog érgens voor gebruikt wordt. Het is alweer een tijdje terug dat ik in Breda was, trouwens. Wel bijna langs gereden vandaag, maar ik heb de A58 naar Antwerpen bevuild met rubber.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij liet me meer schrikken! Ik zag "rompompom" staan, zo rechts in MyAt, en ik had zoiets van "Ohnoes, wat moet 'ie in Breda?!!!". En toen keek ik naar links, en dacht.. "Oh gelukkig, het is slechts BeF.".![]()
Opgelost.quote:
LAPO!!1!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:54 schreef Blight het volgende:
Slotje?
Ah, op weg naar Belgische bieren hm?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef rompompom het volgende:
Ik ben blij dat jullie luchtalarm nog érgens voor gebruikt wordt. Het is alweer een tijdje terug dat ik in Breda was, trouwens. Wel bijna langs gereden vandaag, maar ik heb de A58 naar Antwerpen bevuild met rubber.
Samenvatting: bier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:02 schreef remlof het volgende:
Bier werd waarschijnlijk al 4500 jaar voor Christus gedronken in Mesopotamië. In de vroege Middeleeuwen werd bier nog altijd volgens dezelfde oude methode gebrouwen, voornamelijk door vrouwen, en in kloosters en abdijen. In de regel hadden abdijen een zware en een lichte versie van het bier, waarbij de zware versie werd gedronken door paters en gasten, en de lichtere versie door de zusters. In de 12e eeuw werd het brouwen overgenomen door herbergen. Deze brouwden bier met kruidenmengsels, ook wel gruit genaamd. Plaatselijke heren zagen hier een bron van inkomsten in onder de vorm van het gruitrecht. In 1364 kondigde Keizer Karel IV van het Heilige Roomse Rijk de "Novus Modus Fermentandi Cervisiam" (een Nieuwe Methode om Bier te Brouwen) af. Deze wet reguleerde het gebruik van hop om bier te brouwen, in strijd met het gruitrecht naar Frans model. Het resultaat van deze verschillende methoden is momenteel nog te zien in de Brabantse bieren van hoge gisting (Duits gebied ten tijde van Karel IV) en de Vlaamse witbieren (Frans gebied).
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:10 schreef Q. het volgende:
Rekel.
Wishing that was true! Een klant is alles wat ik te zien en te spreken kreeg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, op weg naar Belgische bieren hm?
Dorst.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef cerror het volgende:
Dorst.
De A16, rpp. 16. De A58 gaat van Eindhoven via Breda zo de Noordzee in bij Vlissingen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef rompompom het volgende:
Ik ben blij dat jullie luchtalarm nog érgens voor gebruikt wordt. Het is alweer een tijdje terug dat ik in Breda was, trouwens. Wel bijna langs gereden vandaag, maar ik heb de A58 naar Antwerpen bevuild met rubber.
Hebben ze daar bier?quote:
Een frituur én een dorpskroeg.quote:
Don't drink and drive.quote:Dorst is een dorp in de gemeente Oosterhout, in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. Het dorp heeft 2430 inwoners (2004). Dorst ligt vlakbij Rijen en de dichtstbijzijnde grote steden zijn Breda, Oosterhout en Tilburg.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:29 schreef Blight het volgende:
grote steden
quote:Oosterhout
quote:
Da's dus gewoon niet waar, want dan was ik wél langs Breda gereden. Ik heb de A58/A17 bereden en vervolgens bij knooppunt Markiezaat de A4 naar de Belgische grens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
De A16, rpp. 16. De A58 gaat van Eindhoven via Breda zo de Noordzee in bij Vlissingen.
Ohquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:04 schreef rompompom het volgende:
Da's dus gewoon niet waar, want dan was ik wél langs Breda gereden. Ik heb de A58/A17 bereden en vervolgens bij knooppunt Markiezaat de A4 naar de Belgische grens.
Heb ik weer wat gemist?quote:
Mooi, dan zijn wij em tenminste kwijt.quote:
WHAHAHAHAHAHAHA!!!! ............... WHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:34 schreef Blight het volgende:
Is dit de redding van BeF?
Neeeeeeeee!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:34 schreef Blight het volgende:
Dude!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:32 schreef cerror het volgende:
Nog een blauwe. Hoera.
En dan vergooit hij het door te gaan modden!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude!! Ik dacht dat je net een beetje een leven begon te krijgen.
.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:34 schreef Blight het volgende:
Het is in ieder geval niet zo'n koffieding.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:35 schreef Pheno het volgende:
En dan vergooit hij het door te gaan modden!
Oh, die staken toch.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet zo'n koffieding.
Als je nu nog leeft, ben je in ieder geval geen vampier.quote:Op woensdag 23 april 2008 om 23:27 schreef Misstique het volgende:
Dat steekt me.
Daar kunnen de beestjes makkelijker doorheen, zodat ze eerder aan je lichaam kunnen beginnenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit bestaat. Je in riet laten begraven, wtf..
Dikke kans dat de leraar zelf tijdens dat semester z'n portie aan fikkie gaf. Rietvlechten doe je toch niet voor je lol?quote:Op woensdag 23 april 2008 om 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kunnen de beestjes makkelijker doorheen, zodat ze eerder aan je lichaam kunnen beginnen
Maar dat is uit de cursus rietvlechten voor gevorderden, 3e semester volgens mij
VerdoemD?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA!!!! ............... WHAHAHAHAHAHA!
Neen beste kerel, volgens mij is BeF gewoon verdoemt.
Been there, done that. Ontelbare malen.quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef cerror het volgende:
Big ass kater.
Oplossing: GFTOW.quote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef cerror het volgende:
Gister was het "get over yer ex" drinken.
Heeft niet geholpen.
Huh? Wat? Is t uit?quote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef cerror het volgende:
Gister was het "get over yer ex" drinken.
Heeft niet geholpen.
Hé, nieuwe BeF-aanhang.quote:
Gezellig, leuk, van dattum! Nu een kort werkweekje. Woensdag en donderdag vrij, maar vrijdag helaas niet. Ik wilde wel vrij regelen, maar dat heeft het halve bedrijf al gedaan, dus dan komen we man te kort. Anyway, toch een extra 'weekend' er bij, incluis toffe visite.quote:
Nouja.quote:
Dat klinkt zo best, euh, anders, ja.quote:
Heeh, jij.quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nouja.
Dat was eigs Blight onder mijn account.
Nu staat dit wel voor eeuwig in MyAt.
Of iig, voor een tijdj
Goh. Hallo.quote:
Een week of 3 moet wel lukken, het is immers een BeF-topic.quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu staat dit wel voor eeuwig in MyAt.
Of iig, voor een tijdj
Ik vrees van wel. Er is een tijd van komen (hihi) en een tijd van gaan, hm?quote:Op maandag 28 april 2008 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ik neem aan dat de stiekeme geile neuckseks in het kopieerhok nu van de baan is hè?.
Same here! Toevallig.quote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf het vage gevoel hebben dat ik je ergens van ken ofzo.
Slotje dan maar?quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef Blight het volgende:
Ik vrees van wel. Er is een tijd van komen (hihi) en een tijd van gaan, hm?
Ik help je wel met het praktijkonderzoek.quote:Op maandag 28 april 2008 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh. Ik bedenk me door dit topic ineens dat ik dus na de vakantie die stomme presentatie over bier heb.
De kenners zitten hier. Verstandige keus.quote:Op maandag 28 april 2008 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh. Ik bedenk me door dit topic ineens dat ik dus na de vakantie die stomme presentatie over bier heb.
Helaas,quote:Op maandag 28 april 2008 11:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik help je wel met het praktijkonderzoek.
Ik heb mijn stuk al klaar,quote:Op maandag 28 april 2008 11:05 schreef JDude het volgende:
[..]
De kenners zitten hier. Verstandige keus.
Eenquote:Op maandag 28 april 2008 11:03 schreef Blight het volgende:
Ohja, mensen. Even het volgende:
Wat drukt deze smiley uit: [ afbeelding ]?Een kusje, ook wel " "
Een verschrikt gezicht, ook wel " "
Enlighten me.
Het is een pijpbekje, net als de "quote:Op maandag 28 april 2008 11:03 schreef Blight het volgende:
Ohja, mensen. Even het volgende:
Wat drukt deze smiley uit: [ afbeelding ]?Een kusje, ook wel " "
Een verschrikt gezicht, ook wel " "
Enlighten me.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is een, Siemen.
Dat heb ik je nu al 100 keer geprobeert duidelijk te maken.
Hmpf. Pff. I beg to differ!quote:Op maandag 28 april 2008 11:12 schreef Misstique het volgende:
Het is een pijpbekje, net als de "", duh.
Je had gewoon ongelijk Siemp, komt wel goed,quote:Op maandag 28 april 2008 14:09 schreef Blight het volgende:
Het is gewoon een vertiefte kut PI, en per heden zal ik hem dan ook nooit en te nimmer meer gebruiken.
Echt niet.quote:Op maandag 28 april 2008 14:29 schreef Misstique het volgende:
Alle smilies zien er stom uit als je ze zo opblaast.
Nou, zo groot als die hier boven.. Dan zien ze er toch behoorlijk fucked uit,quote:
Helegaar niet. Er zijn wel meer die er gwn leuk uitzien dan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, zo groot als die hier boven.. Dan zien ze er toch behoorlijk fucked uit,.
Nouja, behalve de "" dan, die is altijd ok.
Stormloop! Het gaat veuls te snel.quote:Op maandag 28 april 2008 14:35 schreef JDude het volgende:
Goed topic.
Niet zo negatief!quote:Op maandag 28 april 2008 14:51 schreef Blight het volgende:
Jep. Wachten tot het weer inzakt.
We hebben een B,quote:
Hm, dan kan hij cheerleaden voor NAC. Goed bezig.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm. Siemp. Ik heb wel een paar geel/zwarte pompoms liggen, wil je ze lenen?
[Q-mode]quote:
Mwoah, ik houd het wel bij het digitaal cheerleaden.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm. Siemp. Ik heb wel een paar geel/zwarte pompoms liggen, wil je ze lenen?
Ik zet mijn joker in.quote:Op maandag 28 april 2008 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Hm, dan kan hij cheerleaden voor NAC. Goed bezig.
Alle hulp is welkom.quote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef MASD het volgende:
Hulp nodig bij het volmaken?
quote:
Gegroet. Loopt dit topic altijd zo hard?quote:Op maandag 28 april 2008 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohai Masd.
Vroeger ging het deksels hard. Maar goed, dan hebben we het over de tijd dat er nog geen 'baggerlayout' was.quote:
Daarom "forum_dark". Blauw heerscht toch veel harder.quote:Op maandag 28 april 2008 16:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroeger ging het deksels hard. Maar goed, dan hebben we het over de tijd dat er nog geen 'baggerlayout' was.
Ik zag je foto's ergens. Cute.quote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef MASD het volgende:
Hulp nodig bij het volmaken?
Gelijk een ander kopieerkamerbezemhokvergaderruimte-tussendoorpersoontje zoeken, hm?quote:
Vrouwelijke aandacht, zeldzaam.quote:
Ik heb ze allemaal nog op de pc staanquote:Op maandag 28 april 2008 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah!
[ afbeelding ]
Klikbaar ofc, nu kijk ik wel heel erg eng.![]()
Nee, anus adoreert alleen veel mensen. Denk ik.quote:Op maandag 28 april 2008 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Is dit het Berenanus adoratie topic geworden ofzo?
Hé, die ken ik.quote:Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef MASD het volgende:
Ik heb ze allemaal nog op de pc staan
[ afbeelding ]
Jij heerscht.quote:Op maandag 28 april 2008 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, die bovenste heb ik toch maar even voor je geregeld hoor!
Ik was het niet vergeten!
Damn, wat ben ik toch lief,
Busted.quote:Op maandag 28 april 2008 16:14 schreef Blight het volgende:
Gelijk een ander kopieerkamerbezemhokvergaderruimte-tussendoorpersoontje zoeken, hm?
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Blight het volgende:
Ik kan ONZ trouwens regelmatig niet laden. De rest van het forum wel, maar ONZ niet..
Ik hou het wel bij de Pub.quote:
Effe dimmen hè, straks gaat BeF nog over de duizend delenquote:Op maandag 28 april 2008 14:44 schreef Blight het volgende:
Een hele pagina op een dag, mensen. Dit is ongehoord.
KutPUB.quote:
Ik vind het echt het kutste subforum.quote:
Zie OP.quote:Op maandag 28 april 2008 18:16 schreef Cahir het volgende:
wat is BeF?
Ik word oudquote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Als jij er maar lalz in hebt!
Dat klopt JD. De 30 steekt zijn koppie al om het hoekje.quote:
Oh ik bedoelde gwn lol hoor.quote:
En net werd ik nog geadoreerd. Wat ben jij voor vent.quote:
garpje. Tevensch is het gedicht nog altijd geldig.quote:Op maandag 28 april 2008 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En net werd ik nog geadoreerd. Wat ben jij voor vent.
Héle nare mental images.quote:Op maandag 28 april 2008 om 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat klopt JD. De 30 steekt zijn koppie al om het hoekje.
Ben jij ook al bijna zo ver rpp? Dat had ik nou nooit verwacht.quote:
I know, toch.quote:Op maandag 28 april 2008 19:14 schreef MASD het volgende:
[..]
garpje. Tevensch is het gedicht nog altijd geldig.
Neuh, 27 over twee maanden. Maar die mental images gingen meer over kopjes die de hoek omkomen. *ril*quote:Op maandag 28 april 2008 om 19:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij ook al bijna zo ver rpp? Dat had ik nou nooit verwacht.
Ah. Fijn. Nu ben ik ook visualiserende.quote:Op maandag 28 april 2008 19:30 schreef rompompom het volgende:
Neuh, 27 over twee maanden. Maar die mental images gingen meer over kopjes die de hoek omkomen. *ril*
Ik ga nog maar even wat elektriciteit smeden ter afleiding.
quote:
They Might Be Pink,quote:
Ik stel dat dus al minstens een half jaar uit. "Ik ga zo verhuizen; het is zinloos.quote:Op maandag 28 april 2008 om 20:44 schreef Blight het volgende:
Mission: opruimen.
Stage I: complete!
Stage II: now in progress..
Ik stel het ook altijd uit, maar eens in de zoveel tijd krijg ik schoonmaakdrang. En aangezien CZ morgen langskomt was dat een extra stimulans eens aan de slag te gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 21:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stel dat dus al minstens een half jaar uit. "Ik ga zo verhuizen; het is zinloos.."
Dude, ze is je nu al aan het veranderen! ¡¡¡WORD WAKKER!!!quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik stel het ook altijd uit, maar eens in de zoveel tijd krijg ik schoonmaakdrang. En aangezien CZ morgen langskomt was dat een extra stimulans eens aan de slag te gaan..
Dan moet je een keer op zondag schoonmaken. Dan is die kans een stuk kleiner dan wanneer je het op vrijdag doet.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:05 schreef Blight het volgende:
Oh, en wat ik fucking irritant vind.. Mijn vrienden weten het altijd te presteren om preciés de dag ná een grote schoonmaak langs te komen om bier te drinken niets te doen. Voor ik het weet is het dan weer een teringzooi,.
Het was vrij duidelijk dat het om jou gaat na een recente blik in z'n fobo.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hai.
CZ ben ik.
Zonder punt nog wel.
Geen zorgverzekeraar.
Hai.
Aangenaam.
Ik had ook niet verwacht dat je het niet wist.quote:Op maandag 28 april 2008 21:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was vrij duidelijk dat het om jou gaat na een recente blik in z'n fobo.
quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey!
Ik zei meerdere malen dattie niet hoefde op te ruimen.
Hij's gwn zelf een schoonmaakhoer.
Als er één iemand sort of verandert, ben ik het. Stomme ajax.
Niemand die je tegenhouden kan.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je het niet wist.
Ik deel gewoon graag mede dat ik er ben.
Hallo.
De anti-voetbal mensen zijn redelijk uit beeld verdwenen, desondanks.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:51 schreef Blight het volgende:
Jammer dat voetbal zo weinig aan bod komt hier in BeF.
Ik mag jou wel heb ik besloten.quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef MASD het volgende:
Ik ben het gewoon met je eens.
Dat is een mening gebracht als een feit. Je strooit mensen zand in de ogen op deze manier, joh!quote:
Niet teveel over opruimen dromen.quote:Op maandag 28 april 2008 om 22:31 schreef Blight het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten, vriendjes en vriendinnetjes.
Ja dus? Wat is je punt?quote:Op maandag 28 april 2008 22:46 schreef rompompom het volgende:
Dat is een mening gebracht als een feit. Je strooit mensen zand in de ogen op deze manier, joh! [ afbeelding ]!
Ik had zelfs weer in je Ajaxshirt geslapen.quote:Op maandag 28 april 2008 21:50 schreef Blight het volgende:
Rompompom is ook een Ajacied, dus je doet goede zaken.
Revivals zijn zóóó 1986.quote:
*Stelt zich Mt al schreeuwend in het beklaagdenbankje voor.quote:Op maandag 28 april 2008 om 22:59 schreef Misstique het volgende:
Je kan er gewoon niet mee om gaan.
Als je je wortels maar bij je houd.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:11 schreef sararaats het volgende:
en toch kan ik het niet laten hier even wat rotzooi te komen strooien.
Sara
D'r zaten af en toe wel wedstrijden tussen inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had zelfs weer in je Ajaxshirt geslapen.
Dat moet ik wel toegeven; Ajax slaapt lekker.
Als dat niet te fout klinkt.
Ik moet even toegeven dat ik even dubbel lag.quote:Op maandag 28 april 2008 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je je wortels maar bij je houd..
Behoorlijk ja. Helaas dit jaar minder wedstrijden bezocht dan vorig jaar, maar komend seizoen wil ik wel weer regelmatiger wat gaan zien.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus rompompom, gij bent ook een fervent Ajax liefhebber?Ja, ik niet per se hoor, Siemp wel, dus ik ben als ze moeten spelen ofc ook voor Ajax... Behalve als FC Groningen speelt natuurlijk.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moet even toegeven dat ik even dubbel lag.
Volgens mij is het wel langer geleden dat Ajax landskampioen wasquote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef Misstique het volgende:
Nou, hilarisch, echt.
Dat was 2006 mensen, get the fuck over it.
Zeg je terwijl je hier de eerste post in drie uur doet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:44 schreef MASD het volgende:
God, gaat dit dan het snelste BeF-topic sinds tijden worden?
Daaromquote:Op dinsdag 29 april 2008 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je terwijl je hier de eerste post in drie uur doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |