En waarom heb je mij niet toegevoegd?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:07 schreef Necrodeath het volgende:
Wie heeft er nog plek in zn Friends lijstje?
Slein83
Neggix
Roric
VirtualPOM
Sjoerd
Deze mensen weer ff toegevoegdOnline spelen is toch een stuk leuker dan ik gedacht had.
Heb deze mensen ook nog toegevoegd die mij nog niet toegevoegd hebben. Laat ff wat weten als je lijst vol is, dan kan ik iemand anders erin zetten.
Ivo1986
Tamaartje
Maartel
RaymanNL
Saskia89
Gamefreek
GGMM
Edit: Als je je naam veranderd van je Mii behoud je je punten gewoon. Kheb het net ook gedaan
Ik jou wel (h)quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En waarom heb je mij niet toegevoegd?
Bij deze danquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En waarom heb je mij niet toegevoegd?
Ik heb er ook al een heel stel toegevoegd, zal sjoerd, roric, necrodeath, sleun83, zero2nine en rikketik iig ook toevoegen. Heb de volgende mensen al toevoegd:quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Heb net degene die nog vrij waren (volgens Necrodeath @18:07) toegevoegd:
Slein83
Neggix
VirtualPOM
Sjoerd
Roric (hiervan moet ik nog even de code goed overschrijven, ga ik zo doen)
Edit: Rikketik ook toegevoegd
Heb je ook toegevoegdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:49 schreef Necrodeath het volgende:
3437-3256-6351
Mijn Mii heet Necro ingame, maar is goed genoeg toch?
Speel niet heel veel online (gister pas als eerst), maar ga straks wel mensen toevoegen.
Ivo1986
Tamaartje
Maartel
Dutch nelson
RaymanNL
Saskia89
Gamefreek
McGilles
GGMM
Heb deze mensen even snel toegevoegd, doe er straks nog wat meer
Dat is waarschijnlijk je wii-console code, je moet de friendscode van mario kart hier postenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik zal het hele FOK! zooitje toevoegen...maar hier is mijn code en dan schop ik jullie allemaal bips.
4873-0159-5210-0892
Ik zal vanavond even een nog openstaand vraagteken vervangen door jouquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een heel stel toegevoegd, zal sjoerd, roric, necrodeath, sleun83, zero2nine en rikketik iig ook toevoegen. Heb de volgende mensen al toevoegd:
Dylanesque
Heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef Kw4Kje het volgende:
Wie wil mijn vriendje zijn, heb nog paar plekken beschikbaar.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef TheStar het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk je wii-console code, je moet de friendscode van mario kart hier posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |