En jij hebt ook gelijk!!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:33 schreef MASD het volgende:
Je hebt gelijk. Maar je bent er een beetje te laat mee.
Nee want dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:26 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik ben heel gek op de Stones, maar vrees dat ze nu een beetje hun eigen tribute-band zijn geworden. Heb ik het fout??
Ben benieuwd naar je ervaring!quote:Op donderdag 10 april 2008 19:19 schreef emokid het volgende:
Heb mn kaartje gereserveerd en ga het morgen zien in de CInestar Enschede. Ik zou ook nooit naar een concert gaan maar een avondje Stones kan geen kwaad. Zitten ook aardige gastartiesten bij dus wordt wel leuk denk ik.
So True..... maar dat heb ik al sinds Undercoverquote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef gimme.shelter het volgende:
Nee, ik zeg het een beetje met pijn in mijn hart, maar ik mis het briljante, het vernieuwende van de platen uit 69-72. Met als absolute hoogtepunt Exile on Mainstreet. Prachtige plaat! En dat mis ik nu...
Dat is wel heel cynisch!! Maar goed....de koek is al jaren op. Heel jammer, want ze waren echt geweldig. Draai hun muziek heel vaak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Hij zou wel gestopt zijn met Rolling Stones als z'n jaren 80 soloalbums niet geflopt waren. De naam Rolling Stones verkoopt nou eenmaal 10x beter dan Mick Jagger alleen en daar kwam hij toen achter.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:05 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En ik vraag me af: waarom staat "Shine A Light" niet op de DVD?![]()
Zit ik net te bekijken. Geweldig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond vooral het nummer met Buddy Guy gruwelijk.![]()
Champagne & Reefer
Geweldigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond vooral het nummer met Buddy Guy gruwelijk.![]()
Champagne & Reefer
Zeg!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik heb gekeken. Ik ben niet opgegroeid met the Stones, ken wel hun hits, maar heb nog nooit een heel optreden van ze gezien. Dit was dus voor mij de eerste keer en ook al vind ik hun hits goed, ik vind ze toch een beetje aan de oude kant worden.....niet allemaal over me heen vallen aub!
Tja...ze zijn allemaal ongeveer gemiddeld 66/67 jaar oud.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dit was dus voor mij de eerste keer en ook al vind ik hun hits goed, ik vind ze toch een beetje aan de oude kant worden..
Helemaal met je eens. Vooral dat gezeik dat ze 'ingekakt' zijn en hun concerten niet meer zo bie zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ongelofelijk wat Jagger op die leeftijd doet.
Mijn grootouders stierven rond hun 65ste en waren echte oude rollatorbejaardjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |