Jep die heeft ze.quote:
Wellicht dat het om een verzekering gaat die tot en met 30.000e moet dekken voor de periode van verblijf.quote:Op zondag 14 december 2008 20:48 schreef Burdie het volgende:
Nee, het KOST ook niet zoveel, maar je moet genoeg geld hebben om NL in te mogen, óf iemand hebben die garant voor je staat. In het eerste geval moet ze het geld bij de douane laten zien, in het tweede geval moet de garantsteller kunnen aantonen dat die genoeg geld heeft/verdient.
Leuk! Dan wordt het de volgende keer ook minder moeilijk om een visum te krijgenquote:Op zondag 14 december 2008 20:53 schreef nils7 het volgende:
Overigens is het mij als TS wel gelukt en voor januari gaan we het voor een tweede keer proberen!
Hoezeer vertrouw je haar?quote:Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef lee01 het volgende:
Als ik er maar van uit kan gaan dat ik dat geld ook weer krijg.
Want ze zei dat ze het geld alleen maar hoefde te laten zien aan de douane.
En dan kreeg ik het terug.
Want het is toch 2000 euro.
En dat is best veel geld.
Ik was er nog niet zomaar... we waren vergeten om salaris informatie van haar ouders mee te krijgen. Ze werd hierdoor afgewezen ondanks dat we wel een garantverklaring hadden van mijn ouders voor de periode dat ze hier is.quote:Op zondag 14 december 2008 20:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk! Dan wordt het de volgende keer ook minder moeilijk om een visum te krijgen.
Ik vertrouw haar welquote:
Sja, die mensen op het consulaat zijn niet altijd even vriendelijk en meelevend, maar ik ben blij dat ik niet in hun schoenen staquote:Op zondag 14 december 2008 21:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik was er nog niet zomaar... we waren vergeten om salaris informatie van haar ouders mee te krijgen. Ze werd hierdoor afgewezen ondanks dat we wel een garantverklaring hadden van mijn ouders voor de periode dat ze hier is.
Beetje jammer dat ze werd weggestuurd. Helaas wel een eindje voor gereisd en hierdoor heb ik m'n ouders met het consulaat laten bellen. Hierdoor uiteindelijk na ontvangst van de papieren van haar ouders mochten we dezelfde dag terug komen.
Toen hoorde me vriendin het vrouwtje achter het loket klagen dat ze haar wel zou afwijzen maar we hadden alles gelukkig wel op orde![]()
Wel deden ze moeilijk dat ik er bij was
Het is veel geld, ja. Dan had je mss beter voor haar garant kunnen staanquote:Op zondag 14 december 2008 21:05 schreef lee01 het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar welmaar het is veel geld of niet???
Maar ooit moet je is over die drempel heen stappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |