Het is inderdaad niet te vergelijken. En dat vind ik een pluspunt (doet niets af aan de genialiteit van PvdZ).quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Maar serieus, dit is toch niet te vergelijken met het geniale Parels voor de Zwijnen?
Desondanks respecteer ik de hossel, want alle aarskruipers kopen die zooi toch wel.
Komt dat niet van Faberge?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:05 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
"ik doe niet met drugs want er was eens een jonge bij me in de klas en die blowde en nu issie dood, okay dat kwam door een autoongeluk maar het lijkt me toch niet goed"
waar is dat ook alweer van?
ik geloof een interview bij TMF over LeLe..kan dat kloppen?quote:
hmm ik vind er niks vanquote:Op woensdag 23 april 2008 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik geloof een interview bij TMF over LeLe..kan dat kloppen?
Heel erg waar, hij is gewoon hetzelfde niveau als parelsquote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef Hijacking het volgende:
Ik heb echt bij het album hoe vaker ik het luister hoe vetter die wordt
het espressoapparaat mee voor gielquote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Riches het volgende:
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2526&Itemid=229
Na ongeveer 8 minuten, geniaal!
jah idd ! .quote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Heel erg waar, hij is gewoon hetzelfde niveau als parels
Ik kan me nog iets herinderen van een interview met een literatuur vereniging.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:27 schreef Radioheader het volgende:
Ja, ik zag het vanochtend ook nog ff. Ze hielden zich nog best wel in, maar misschien komt dat omdat het nogal vroeg was
Ja zoeken en linkje postenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jah idd ! .
[..]
Ik kan me nog iets herinderen van een interview met een literatuur vereniging.
Nog nooit live zoveel kanker gehoordff opzoeken
Dat is die ene die niet op de DVD (Tarrels voor de Zwijnen) stond toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Hijacking het volgende:
Verdomme het zat in een van de tig afleveringen van hardgaan ( docu soap van JVT ) maar de helft van de links is dood
Op statemagazine waren maar kleine stukjes te kijken volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Hijacking het volgende:
Verdomme het zat in een van de tig afleveringen van hardgaan ( docu soap van JVT ) maar de helft van de links is dood
Was er ook bij. Het was inderdaad kort maar krachtig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Gister bij de 'albumrelease' geweest bij Club 3VOOR12. Was erg kort, maar die shit kwam zeker hard!
Vet album.
Noisia is tofquote:Op donderdag 24 april 2008 17:59 schreef Boerkaman het volgende:
NOISIAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!!!
Dat wordt weer knallen te Simplon !!
video erbij er klaarquote:Zelfs Snoop kan niet wachten op het tweede album van De Jeugd van Tegenwoordig dat komende vrijdag, 25 april, in de winkel ligt. De single van de electronische kraker is net digitaal verkrijgbaar op iTunes, die staat dus al op zijn iPod. Al meer dan twee weken kun je niet om de Jeugd heen, waar je je ook verstopt. Zelfs tijdens het Snoop Dogg concert van gisteren.
...
Snoop blijkt sinds zijn verblijf in Nederland een bona fide fan van Hollereer en greep gisteren de kans het nummer te draaien en het refrein enthousiast mee te zingen: "This is Snoopy! Holla at ya boy, boy!"
De Jeugd van Tegenwoordig neemt over. Zoveel is duidelijk.
vast door het zingen doorheen autotunequote:Op donderdag 24 april 2008 20:28 schreef VC4 het volgende:
Het nummer deed me sowieso al een beetje denken aan Sexual Eruption....
omg please laat hem een remix doenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef Branieschopper het volgende:
kenker wat valt deze cd me tegen... ZWAAR KUT
Ook de synths en de beatsquote:Op donderdag 24 april 2008 20:32 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
vast door het zingen doorheen autotune
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef Branieschopper het volgende:
kenker wat valt deze cd me tegen... ZWAAR KUT
het nieuwe 'kanker' wordt 'goeiemoggel' volgens fabergéquote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef frank07 het volgende:
vanochtend bij 3fm was ook weer mooi
En damn dat album heb ik onderhand al 30x geluisterd en het is nog steeds geweldig!
Koninginnenach is kratis, voor nalden.nietschquote:Op donderdag 24 april 2008 22:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
x4, misschien. Of is 't al uitverkocht?
Oh damn, dat zal wel druk worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:55 schreef Shrien het volgende:
[..]
Koninginnenach is kratis, voor nalden.nietsch
het is geen vocoder hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 22:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oh damn, dat zal wel druk worden.
Ontopic: 't Einde van Er Is Een Hitje is te geniaal met die lach/vocoder.
Effectje dan whatever. Als ik een vervormde stem hoor is 't bij mij een vocoder.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:06 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
het is geen vocoder hoorhet einde van centje centje wel, dat is een preset van orange vocoder. ook de robotstem van stofzuiger en deze nigga komt zo hard komt daar volgens mij uit
Awesome.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
Hier, pakaan schavuiten. Het extra nummer dat bij dat Blend Magazine zat
De Jeugd van Tegenwoordig - De Lachpiegel.mp3
Awesome x2. Thanks.quote:Owja, voor de mensen die nieuwsgroepen gebruiken, de dvd Tarrels heb ik bijna 2 maanden geleden gepost op usenet, gewoon even zoeken op 'tarrels' met max 60 dagen retentie. MEnsen met een payservert moeten em nog binnen kunnen halen
Vet fijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:34 schreef Breekfast het volgende:
jeugd van tegenwoordig![]()
net nog gezien bij tmf wat een mongolen![]()
en nu ook op youtube voor de luie mensch!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
Owja, voor de mensen die nieuwsgroepen gebruiken, de dvd Tarrels heb ik bijna 2 maanden geleden gepost op usenet, gewoon even zoeken op 'tarrels' met max 60 dagen retentie. MEnsen met een payservert moeten em nog binnen kunnen halen
Die eerste is van mij.quote:
aflevering 3 is daar in tegen geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:22 schreef Shrien het volgende:
[..]
Die eerste is van mij.
Had de goede flashfile (filmpje) van statemagazine geripped.
Alleen als ik 'm ging uploaden kreeg hij kut geluid (zie filmpje).
DATMEENJENIETGAST???!?!?!?!?!?!? WAAAR???????????????????????????????? EN HOE???????????????????????quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef One_conundrum het volgende:
na even zoeken blijkt het album van le le ook al binnen te halen te zijn.
Die is dan ook al een tijdje uit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef One_conundrum het volgende:
na even zoeken blijkt het album van le le ook al binnen te halen te zijn.
quote:Kerk is als je vriendin nieuwe Prada laarzen heeft gekocht en je ziet ze en je vindt ze ook echt mooi. Dan zeg je: ‘kerk’.
Dat was een gratis nummer dat je weghaaldequote:Op zaterdag 26 april 2008 09:02 schreef nipeng het volgende:
Uiteindelijk is alles binnen te halen, laten we maar terug naar het onderwerp gaan.
zit wat in, maar dan volgens mij big baller ollliequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:52 schreef kikoooooo het volgende:
ik hang met vjezze fur
homie is me homie
en met de majeur
en big baller only
Volgens mij moet die laatste zin zijn: en met big bolle ollie
ollie = willy w
Dat is ook een nummer van de Jeugd, ze doen het samen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:43 schreef fathank het volgende:
Alleen heeft t weinig met de Jeugd van Tegenwoordig te maken
Vergeten (en te lui om te klikken)quote:Op zondag 27 april 2008 11:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is ook een nummer van de Jeugd, ze doen het samen.
nu je het zegtquote:Op zondag 27 april 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
Ik versta trouwens bij Hollereer:
je kan me vinden in de maccie of de wopperschuur
En dan dat de wopperschuur de burgerking is
http://www.mijnnl.nl/amst(...)e_fur/artikelen/5286quote:Op zondag 27 april 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
En daar kom je nu achter #hihiquote:Op zondag 27 april 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
quote:faffie bitch
hier is je banketbakker
bakt-je-banket-en-bakt-je-slet bakker
hangt met de kanker
slang't je slet wakker
tjap van me voer en wordt je vet slanker
ik heb puddingbroodjes
éclairs, fruithapjes
snoep van de toefjes uit me spuitzak
doe je tevens
boek een koekje van eigen deeg
meisjes roepen om een soesje en een kleine veeg
lees een paar moppen
voor me moppies uit weesp
kletskoppen, bokkepoten of het niet weet
faberyayo, de banketbakker
slet ik kom de hele tent bakken
van half gaar tot krokant
spring in me over
bitch ik maak je klaar met slagroom in je ogen, trut
In welk nummer zit dat ook alweer? Dat bokkepoten stukje is te goed btw.quote:Op zondag 27 april 2008 23:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is echt het beste stukje van het album:
[..]
Wopwopwop.quote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In welk nummer zit dat ook alweer? Dat bokkepoten stukje is te goed btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |