Het album ligt 25 april bij jou in de winkels!quote:De even grofgebekte als getalenteerde muzieksensatie van 2005 (doe niet alsof je Watskeburt? niet op repeat had staan) is niet terug, de Jeugd is immers nooit weggeweest. Na het debuutalbum Parels voor de Zwijnen, single-intermezzo Shenkie en de onmisbare Tarrels voor de Zwijnen DVD is het tijd voor het tweede album van de heilige viereenheid: De Machine.
Beatbakker Bas Bron brengt albums uit alsof het een lieve lust is. Vjeze Fur is een door God zelf begenadigd kunstenaar (nu met diploma), Fabergé is tegenwoordig tevens een gezegend voorganger voor een andere supergroep (Le Le) en Willie Wartaal heeft meer deugden dan dat hele oude stoffige boek bij elkaar. Kerk!
De Machine heeft zichzelf natuurlijk niet gebouwd. De Jeugd van Tegenwoordig heeft een ware titanenstrijd moeten leveren om het nieuwe album op te nemen. Het was een roerige tijd waarin alle 4 de leden wegens buiten-Jeugdelijke activiteiten moeite bleken te hebben met de gang tot de studio. Vandaar ook de lange wacht. Maar nu is het er dan toch eindelijk, goed ge-olied als een goed ge-oliede machine, de langverwachte nieuwe langspeelplaat “De Machine”. De nummers grijpen in elkaar als raderen en de sfeer smeert overal doorheen en tussendoor. De aanheid houdt niet op, maar gaat 25 uur per dag door, 8 dagen in de week, 367 dagen in het jaar. Wil je bangers? Zet "De Machine" op stand "Kerk" of "Datvindjeleukhe". Wil je gezelligheid? Trek aan de hendel waar "Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard" of "Hollereer" onder staat. Wil je betekenis? Zet de schuif op "Niet Als Jou" of "Bertje vs Yayo". Wil je aanheid? Zet "De Machine" aan en leun achterover. Trut!
De Jeugd van Tegenwoordig - De Machine tracklist:
01. Kerk
02. Datvindjeleukhe
03. Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard
04. Buma In Mijn Zak
05. Hollereer
06. Flap Flap
07. De Musical
08. Bertje vs Yayo
09. Wopwopwop (De Tentbakkers)
10. Er Is Een Hitje
11. Niet Als Jouw
12. Applaus
13. Centje Centje (Damsko Centje Express)
14. Sorry
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:06 schreef frank07 het volgende:
tvp
en inscannen dat artikel uit t parool!
Wille Wartaal is een baasquote:
!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:06 schreef frank07 het volgende:
tvp
en inscannen dat artikel uit t parool!
hoe zit het ermee?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja ik scan het van de week wel even
Shit is aan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef Hijacking het volgende:
Jeugd van tegenwoordig volg die lui al een redelijk tijdje echt te vet.
Als je ziet wat die met taal kunnen echt te masterlijk
ik wou dat ik nederlander was op zulke momentenquote:Op woensdag 16 april 2008 00:37 schreef Shrien het volgende:
[..]
Shit is aan.
Heb trouwens zeker wel zin an Koninginnenach met de JVT![]()
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 16 april 2008 00:53 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ik wou dat ik nederlander was op zulke momenten
Wellicht deze week al te beluisteren? * Subterranean gaat driftig f5-en.quote:Op woensdag 23 april 2008 geeft De Jeugd van Tegenwoordig een exclusief optreden in Desmet Studio’s Amsterdam. Samen met 3VOOR12 presenteert de groep die avond hun tweede album De Machine (release 25 april 2008). En jij kunt er bij zijn. Vanaf 14 april kun je je opgeven via de gastenlijst. Ook zullen er kaarten te winnen zijn via de nieuwsbrief en bij 3VOOR12Radio op 3FM.
De Machine is de opvolger van het succesvolle debuut Parels voor de Zwijnen (2005). Met dat album en de daarvan afkomstige Nummer 1-hit Watskeburt?! zette De Jeugd zichzelf op de kaart. Na het succes van het debuut zat De Jeugd niet stil: producer Bas Bron bracht als Seymour Bits een album uit, Willie Wartaal scoorde met Aka The Junkies’ Konijntje een hit en Fabergé deed hetzelfde op internet met LeLe’s “Skinny Jeans”. Fans van De Jeugd werden tussendoor blij gemaakt met “Shenkie”, maar met “De Machine” is De Jeugd van Tegenwoordig echt terug. De eerste single van het album heet “Hollereer” -en dat is geen typefout.
Het concert wordt opgenomen in beeld en geluid en zal vanaf 19 mei te zien zijn op 3VOOR12TV en te horen op 3VOOR12Radio op 3FM, elke dag tussen 22.00 en 01.00 uur. Vanaf 26 april is “De Machine” 3VOOR12’s Album van de Week op 3VOOR12Radio. Ruim een week eerder is het album exclusief te beluisteren in De 3VOOR12 Luisterpaal.
3VOOR12 Presenteert... De Jeugd van Tegenwoordig
23 april 2008, Desmet Studio’s, Amsterdam
Zaal open om 20.30u, showtime 21.15 uur
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:01 schreef LOLBOY het volgende:
Check ook track 13 van sjaak zn mixtape (check state magazine site). Faberyayo zn verse"achterlijke gympen en een kankerdure trainingspak. zeven en een halve meier gast, wie heeft dat?"
je enveloppe is geelquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:38 schreef Biels het volgende:
Het album is al te verkrijgen op the internets.
Shit is duidelijk kankeraan.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:38 schreef Biels het volgende:
Het album is al te verkrijgen op the internets.
Shit is duidelijk kankeraan.
Het is ook echte echte hiphop fool !quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef pieterpost_afca het volgende:
Kerk is wel leuk. datvindjeleukhe vind ik helemaal niks, te hiphop. jammer.
Idem, zou 'em ook al graag nu even horenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Hijacking het volgende:
[..]
idd ! wie red deze fanboy
( die hem waarschijnlijk ook gaat kopen)
Ik heb 'm 192kbpsquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:36 schreef LOLBOY het volgende:
ik ga m ook halen gekluister track 14 dan hoe ze zich ook zo mooi verontschuldigen dat ze je geld willen
sowieso 128 kbps
Nikkertjenooitgenoegquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:36 schreef LOLBOY het volgende:
ik ga m ook halen gekluister track 14 dan hoe ze zich ook zo mooi verontschuldigen dat ze je geld willen
sowieso 128 kbps
quote:Als we daar voldaan zijn rollen we door naar De Wolvenschuur. Lekker elitair tussen de modelletjes zitten. Als we daar toch zijn kunnen we net zo goed de gestoomde oesters bestellen, kerk!
Voornamelijk Vieze Fur is moeilijk te volgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:53 schreef frank07 het volgende:
ik ben bezig met Buma in mn zak
sommige dingen zijn alleen niet echt te verstaan
daar ben ik nog nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Voornamelijk Vieze Fur is moeilijk te volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. DatvindjeleukheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.03. Deze donkere jongen komt zo hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04. Buma in Mijn ZakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05. HollereerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.06. Flap FlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.07. De MusicalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.08. Bertje vs YayoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.09. Wopwopwop (De Tentbakkers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Er Is Een HitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11. Niet Als JouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12. ApplausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13. Centje Centje (Damsko Centje Express)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LOLBOY op 21-04-2008 18:36:55 ]![]()
Een paar dingetjes heb ik echt niet eruit kunnen halen, als je het niet eens bent met een woordje/zin zet je dat in dit topicgraag gedaan!
![]()
held!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
2e x is het Wiwa is op bezoek bij het meest flexe sletje"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Heb t album gedownload, vette sjit weer
@ Hollereer lyric:
Volgens mij hebben ze niet over een deksel maar over een wek-dinges (aangezien compote in een pot gewekt (geweckt?) wordt toch?Goed verhaal. Lekker kort.![]()
en hij zegt: de pokkies bij de hand als in kapokjes condoom dingen dacht ik"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
@one_conundrum:
"bezoek bij meest flexe sletje" = juist, aangepast
"pokkies bij de hand" staat er toch?
"minstens om de dag dronken" = aangepast, dankje
@kabelhaspel:
hmm ik versta er toch meer dekseldinges in.. (ook omdat ie erna zegt 'derop')
niemand die de vraagtekens kan invullen?
ik kan de post maar binnen 24 of 48u aanpassen meen ik![]()
![]()
bij 8
Doorlopend te chillen op de pillen
official als Capiche ?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Hmm, niet mee eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:08 schreef One_conundrum het volgende:
bij 8
Doorlopend te chillen op de pillen
official als Capiche ?
edit: de capiche wel, aangevuld!![]()
![]()
bij 9
hij zegt slagroom in je ogen
je houdt niet hard dit is volgens mij, komt niet hard
je komt niet op een woord
en bij 3 heb je één K bij pokies
Maar je hebt goed werk gedaan LOLBOY![]()
![]()
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
komt niet hard, bedoel ikkrijg je ervan als ik te snel wil typen
slagroom in je ogen, klopt ook
3 ook ff aanpassen![]()
bij 10 je fokt NU met de echte echte ipv niet
bij 11 ik had vaak een paar slokjes op
op bureautje hoor ik m / je? schreeuwen als een malle
jij en je me? tatoeage op je rechterdij
Verwijzen naar Princewat een fukcing helden zijn het ook
hmm, ik versta telkens 'niet', ook al twijfelde ik op een bepaald moment wel. ik laat m even zoquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef One_conundrum het volgende:
bij 10 je fokt NU met de echte echte ipv nietklopt, aangepastquote:bij 11 ik had vaak een paar slokjes opyessirquote:op bureautje hoor ik m / je? schreeuwen als een malleik versta er ofwel 'je' ofwel 'die' in, maar niet 'me'..quote:jij en je me? tatoeage op je rechterdijalbum van het jaarquote:Verwijzen naar Princewat een fukcing helden zijn het ook
![]()
![]()
Hollereer is weer prachtig vaagFOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
ik vind t echt zo stoer hoe ze fabergé zn couplet in flap flap met een octaaf verlaagd hebbenNet zoals z'n GiGi chopped en skrewed op de patta mixtape. "aanaan als kofi
![]()
![]()
!!"
![]()
wat is applaus een kutnummer.
bij 13 op het einde: langs de snackbar
Nogmaals: goed werk LOLBOY
LOLBOY je bent een held
Ik zag nog wat dingen in Kerkquote:willy wartaal de giropractor
vrouwen breek me de bek niet open
ik wordt geil als ik een slet zie lopen
deze twee weet ik niet zeker:quote:en der wdas vieze tot de furquote:laat me een macje kopen voor je kind![]()
Iemand die de ???-punten verstaat?01. Kerk: onderaan 04. Buma In Mijn Zak: midden (??kankerkat??) 08. Bertje Vs Yayo: onderaan 09. Wopwopwop: aan het begin
als ie af is zetten we het spoilerspel in de volgende OP?
[ Bericht 18% gewijzigd door LOLBOY op 19-04-2008 23:16:51 ]![]()
"breek me de bek niet open" -> JUIST!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:08 schreef kciR het volgende:
LOLBOY je bent een held
Ik zag nog wat dingen in Kerk
[..]
deze twee weet ik niet zeker:
[..]
[..]aangepast
der das? dat zou nergens op slaan
macje kopen, ik weet niet.. mesje kopen slaat eig ook nergen sop maar het lijkt meer op mesje (ik dacht ook een tijdje aan meisje, maar nee)![]()
![]()
Bertje:
pietje p, bel me niet meer, is pietje B
Van pietje bell
en hij zegt, stompeloeris imho
voorderest kan ik van de ??? ook niets maken![]()
Even om meteen een storm van gezeur te voorkomen, JvT heeft natuurlijk z'n eigen stijl, die elk album weer terug komt, maar ik vind het een beetje te popi-jopie.![]()
jouw goed recht hoorquote:Op zondag 20 april 2008 00:55 schreef no1uknow het volgende:
Even om meteen een storm van gezeur te voorkomen, JvT heeft natuurlijk z'n eigen stijl, die elk album weer terug komt, maar ik vind het een beetje te popi-jopie.
dit is niet het centraal trance topic waar je haarfijn wordt uitgelegd waarom je ongelijk hebt als je zegt dat je het niet zoveel vindt![]()
![]()
Wát een CD.. ik vind het echt geweldig, ik hou niet van hiphop óf 'top40' meestal maar mijn god ik vind dit zwaar geniaal, geweldige beats ze nemen zichzelf en elkaar totaal niet serieus, laat ze maar lekker lullen en zeggen dat ze belachelijk doen en dit geen hip hop is, dit is echte echte hip hop
batsen?![]()
HARD HARD HARDDDDDDDDDDDDDquote:Op zondag 20 april 2008 01:51 schreef DJ_Ryow het volgende:heb em nu opstaan. echt fucking vet hahaha niet verwacht
batsen?![]()
Nee maar ik zit al langer dan vandaag op FOK! en ken ook de algemene mentaliteit van FOK!kertjesquote:Op zondag 20 april 2008 00:57 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
jouw goed recht hoor
dit is niet het centraal trance topic waar je haarfijn wordt uitgelegd waarom je ongelijk hebt als je zegt dat je het niet zoveel vindt![]()
![]()
Haha ja man, geniaal gewoon. Als ik nog niet van plan was het album te kopen was ik dat nu welquote:Op zondag 20 april 2008 02:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
alleen zij kunnen wegkomen met zo'n laatste tracksorry, we komen voor je geld
![]()
![]()
mwa, naar het einde toe vind het wel minder worden. Niet als jou is natuurlijk geniaal als vervolg op Voor jou, maar de laatste 3 nummers ...."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik vind eigenlijk de hele CD van voor tot achter lekkerMaar dat had ik ook met Parels Voor De Zwijnen. Echter bij die CD vond ik eerst 4 nummers leuk, toen 6, toen 10, etc
Bij deze vond ik al vanaf de 1e keer luisteren dat ze track voor track hard zijn
![]()
![]()
Ik versta bij de ??? in Bertje vs Yayo (op 4:07) het volgende:
zit je ?bitch? uit we gaan gek vanavond
is er misschien een ander woord voor kater dat klinkt als bitch/fiets/beach/...?![]()
![]()
lijkt me nietquote:Op maandag 21 april 2008 01:04 schreef Cinch het volgende:
Kan t niet zijn zet je fiets uit? Van zet je fiets buiten ofzo?
![]()
![]()
Is het niet: zet je bitch uit. We gaan gek vanavond.
En dat bitch slaat op hoe hij zich gedraagt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik gok op http://www.bumastemra.nl/.quote:
Dat ze eigen muziek 'in hun zak' hebben, en dus daarvoor geld krijgen ?
[@Last.fm |![]()
Leipe shit ouwe!While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide![]()
Bedankt voor de lyricsVolgens mij moet het zo zijn.quote:als het goed is binnen een minuut of tien
enneuh, ja dan kom ik er der al meteen aan
als je 'm al eens geweest dan weet je dat ik altijd wat sneller daar ben"
als het goed is is Jamal er binnen een minuut of tien
als jamal is geweest dan weet je dat ik altijd wat sneller ben dan anders.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's![]()
In hollereer aan t begin zegt gerda trouwens: een joekel? was t een joekel was t een grote?
ipv ... broeken was te groot hoorBier hier.![]()
Verbeteringen:
meteen die keppie-beppie
moet zijn: met/net een handicappie-beppie (ofzo)
tis official like capiche
moet zijn: tis official ik heb issues![]()
BUMA/STEMRA (in belgië SABAM) is een vereniging die de belangen van auteursrechten verzorgt voor de aangesloten artiesten. In het geval van de jugend houdt dit ongeveer in dat ze namens de jeugd geld ontvangen voor airplay op radio, televisie, feestjes, clubs, etc. Feitelijk dus het geld wat ze verdienen met hun muziek die gedraaid wordt zonder dat ze er zelf voor moeten optreden. In de pocket dus, oftewel buma in me zakquote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef kabelhaspel het volgende:
Wtf is BUMA voor iets![]()
![]()
Dat stuk kon ik inderdaad wat moeilijker verstaan, maar dat van jou klinkt veel aannemelijker dus updatedquote:Volgens mij moet het zo zijn.
als het goed is is Jamal er binnen een minuut of tien
als jamal is geweest dan weet je dat ik altijd wat sneller ben dan anders.yesquote:In hollereer aan t begin zegt gerda trouwens: een joekel? was t een joekel was t een grote?
ipv ... broeken was te groot hoordankje
toch bedanktquote:meteen die keppie-beppie
moet zijn: met/net een handicappie-beppie (ofzo )dat lijkt er al meer opquote:tis official like capiche
moet zijn: tis official ik heb issues![]()
![]()
Cocaine. Of geld.quote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef kabelhaspel het volgende:
Wtf is BUMA voor iets![]()
quote:Ik gok op http://www.bumastemra.nl/.quote:
Dat ze eigen muziek 'in hun zak' hebben, en dus daarvoor geld krijgen ?
[@Last.fm |![]()
btw LOLBOY
weet je wat ik laatst zag trouwens ("trein?") op de overloop hier trouwens?
Moet zijn:
weet je wat ik laatst zag trouwens ("trein") op de overloopje?
Dus overloopje en zonder hier en trouwens![]()
![]()
idd er stond een 'trouwens' te veelquote:Op maandag 21 april 2008 18:02 schreef Huppelei het volgende:
btw LOLBOY
weet je wat ik laatst zag trouwens ("trein?") op de overloop hier trouwens?
Moet zijn:
weet je wat ik laatst zag trouwens ("trein") op de overloopje?
Dus overloopje en zonder hier en trouwens
'overloop hier' zegt ie toch echt wel hoor![]()
![]()
Bep en Gerda.Geniaal gewoon.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide![]()
Waar treden ze op?quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Belachelijk geniaal album weer.Binnenkort ff live checken.
![]()
25 apr Amphion Friday's - Zoetermeer
29 apr Koninginnenacht - Den Haag
29 apr Heineken Music Hall (Hoofdentree) - Amsterdam ZO
09 mei Petrol - Antwerpen-Zuid
16 mei Simplon - Groningen
24 mei Effenaar (grote zaal) - Eindhoven
19 jun Haarlem
20 jun Luxor Live - Arnhem
27 jun Ulft
27 jun Gigant - Apeldoorn
Google is je vriend![]()
![]()
Wop wop wop
Die vind ik wel echt geweldig
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:07 schreef Hagelkaas het volgende:
Centje Centje..
Geinig albumpje weer. Ik kan het niet echt goed vinden, maar vet is het zeker![]()
![]()
![]()
Maar serieus, dit is toch niet te vergelijken met het geniale Parels voor de Zwijnen?
Desondanks respecteer ik de hossel, want alle aarskruipers kopen die zooi toch wel.
![]()
Achja, ze bieden hun verontschuldigingen in ieder geval aan in de laatste trackquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Maar serieus, dit is toch niet te vergelijken met het geniale Parels voor de Zwijnen?
Desondanks respecteer ik de hossel, want alle aarskruipers kopen die zooi toch wel.
![]()
![]()
"ik doe niet met drugs want er was eens een jonge bij me in de klas en die blowde en nu issie dood, okay dat kwam door een autoongeluk maar het lijkt me toch niet goed"quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
waar is dat ook alweer van?![]()
![]()
Het is inderdaad niet te vergelijken. En dat vind ik een pluspunt (doet niets af aan de genialiteit van PvdZ).quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
![]()
Omdat die beat niet van Bas Bron was. En ik mis 'm niet eigenlijk, anders krijg je weer zo'n been there done that gevoel.![]()
qua tekst haaltie het niveau niet van Parels. veel herhaling en coupletje refreintje coupletje refreintje gedoe. Hij is wat commercieeler, dansbaarder..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik vind hem eigenlijk beter dan Parels voor de Zwijnen. Dat album was ook prima maar deze is een stuk lekkerder om vaak te draaien imo...wat soepeler allemaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Komt dat niet van Faberge?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:05 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
"ik doe niet met drugs want er was eens een jonge bij me in de klas en die blowde en nu issie dood, okay dat kwam door een autoongeluk maar het lijkt me toch niet goed"
waar is dat ook alweer van?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik geloof een interview bij TMF over LeLe..kan dat kloppen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hmm ik vind er niks vanquote:Op woensdag 23 april 2008 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik geloof een interview bij TMF over LeLe..kan dat kloppen?![]()
![]()
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2526&Itemid=229
Na ongeveer 8 minuten, geniaal!![]()
Heel erg waar, hij is gewoon hetzelfde niveau als parelsquote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef Hijacking het volgende:
Ik heb echt bij het album hoe vaker ik het luister hoe vetter die wordt
xxx![]()
het espressoapparaat mee voor gielquote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Riches het volgende:
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2526&Itemid=229
Na ongeveer 8 minuten, geniaal!![]()
![]()
Ja, ik zag het vanochtend ook nog ff. Ze hielden zich nog best wel in, maar misschien komt dat omdat het nogal vroeg was
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's![]()
jah idd ! .quote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Heel erg waar, hij is gewoon hetzelfde niveau als parelsIk kan me nog iets herinderen van een interview met een literatuur vereniging.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:27 schreef Radioheader het volgende:
Ja, ik zag het vanochtend ook nog ff. Ze hielden zich nog best wel in, maar misschien komt dat omdat het nogal vroeg was
Nog nooit live zoveel kanker gehoordff opzoeken
happen naar de baas![]()
Ja zoeken en linkje postenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jah idd ! .
[..]
Ik kan me nog iets herinderen van een interview met een literatuur vereniging.
Nog nooit live zoveel kanker gehoordff opzoeken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Verdomme het zat in een van de tig afleveringen van hardgaan ( docu soap van JVT ) maar de helft van de links is doodhappen naar de baas![]()
Dat is die ene die niet op de DVD (Tarrels voor de Zwijnen) stond toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Hijacking het volgende:
Verdomme het zat in een van de tig afleveringen van hardgaan ( docu soap van JVT ) maar de helft van de links is dood![]()
Op statemagazine waren maar kleine stukjes te kijken volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Hijacking het volgende:
Verdomme het zat in een van de tig afleveringen van hardgaan ( docu soap van JVT ) maar de helft van de links is dood
Koop gewoon de dvd
[@Last.fm |![]()
Gister bij de 'albumrelease' geweest bij Club 3VOOR12. Was erg kort, maar die shit kwam zeker hard!
Vet album.// Last.fm![]()
Was er ook bij. Het was inderdaad kort maar krachtig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Gister bij de 'albumrelease' geweest bij Club 3VOOR12. Was erg kort, maar die shit kwam zeker hard!
Vet album.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)![]()
Lekker albumpje, vette beats vooral. Klinkt erg lekker. Fuck lyrics.
Toch maar ff kaartjes halen voor Simplon, gisteren ook al Kraak & Smaak moeten missen.![]()
![]()
Noisia is tofquote:Op donderdag 24 april 2008 17:59 schreef Boerkaman het volgende:
NOISIAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!!!
Dat wordt weer knallen te Simplon !!. Heb ze afgelopen jaar op Lowlands gezien
De nieuwe CD klinkt erg goed moet ik zeggen. Heel afwisselend, zeer vette beats en humoristische lyrics.
Van de metrooooooooooooowwww naar de trein.
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur!![]()
video erbij er klaarquote:Zelfs Snoop kan niet wachten op het tweede album van De Jeugd van Tegenwoordig dat komende vrijdag, 25 april, in de winkel ligt. De single van de electronische kraker is net digitaal verkrijgbaar op iTunes, die staat dus al op zijn iPod. Al meer dan twee weken kun je niet om de Jeugd heen, waar je je ook verstopt. Zelfs tijdens het Snoop Dogg concert van gisteren.
...
Snoop blijkt sinds zijn verblijf in Nederland een bona fide fan van Hollereer en greep gisteren de kans het nummer te draaien en het refrein enthousiast mee te zingen: "This is Snoopy! Holla at ya boy, boy!"
De Jeugd van Tegenwoordig neemt over. Zoveel is duidelijk.![]()
![]()
Het nummer deed me sowieso al een beetje denken aan Sexual Eruption....
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur!![]()
vast door het zingen doorheen autotunequote:Op donderdag 24 april 2008 20:28 schreef VC4 het volgende:
Het nummer deed me sowieso al een beetje denken aan Sexual Eruption....
![]()
![]()
omg please laat hem een remix doenquote:![]()
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"![]()
kenker wat valt deze cd me tegen... ZWAAR KUT* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef Branieschopper het volgende:
kenker wat valt deze cd me tegen... ZWAAR KUT
[@Last.fm |![]()
Ook de synths en de beatsquote:Op donderdag 24 april 2008 20:32 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
vast door het zingen doorheen autotune.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef Branieschopper het volgende:
kenker wat valt deze cd me tegen... ZWAAR KUT
vanochtend bij 3fm was ook weer mooi
En damn dat album heb ik onderhand al 30x geluisterd en het is nog steeds geweldig!
..Hardcore als een Technofeestje..![]()
het nieuwe 'kanker' wordt 'goeiemoggel' volgens fabergéquote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef frank07 het volgende:
vanochtend bij 3fm was ook weer mooi
En damn dat album heb ik onderhand al 30x geluisterd en het is nog steeds geweldig!_!
en toen die lompe dozen van dat tvprogramma gister wegliepen bij djvt's caravan omdat er nare opmerkingen werden gemaakt en de jongens van lotje getikt zouden zijn![]()
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door LOLBOY op 24-04-2008 21:57:16 ]![]()
Net de cd een paar keer geluisterd en idd weer een aantal lekkere nummers. Maar PvdZ blijft toch nog mijn favoriet!
Koning.![]()
Koninginnenach is kratis, voor nalden.nietschquote:Op donderdag 24 april 2008 22:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
x4, misschien. Of is 't al uitverkocht?
[@Last.fm |![]()
Oh damn, dat zal wel druk worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:55 schreef Shrien het volgende:
[..]
Koninginnenach is kratis, voor nalden.nietsch
Ontopic: 't Einde van Er Is Een Hitje is te geniaal met die lach/vocoder.![]()
![]()
het is geen vocoder hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 22:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oh damn, dat zal wel druk worden.
Ontopic: 't Einde van Er Is Een Hitje is te geniaal met die lach/vocoder.het einde van centje centje wel, dat is een preset van orange vocoder. ook de robotstem van stofzuiger en deze nigga komt zo hard komt daar volgens mij uit
![]()
![]()
Effectje dan whatever. Als ik een vervormde stem hoor is 't bij mij een vocoder.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:06 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
het is geen vocoder hoorhet einde van centje centje wel, dat is een preset van orange vocoder. ook de robotstem van stofzuiger en deze nigga komt zo hard komt daar volgens mij uit
![]()
![]()
Hier, pakaan schavuiten. Het extra nummer dat bij dat Blend Magazine zat
De Jeugd van Tegenwoordig - De Lachpiegel.mp3
Owja, voor de mensen die nieuwsgroepen gebruiken, de dvd Tarrels heb ik bijna 2 maanden geleden gepost op usenet, gewoon even zoeken op 'tarrels' met max 60 dagen retentie. MEnsen met een payservert moeten em nog binnen kunnen halen
[ Bericht 23% gewijzigd door nipeng op 26-04-2008 08:55:36 (Doe maar niet,..) ]![]()
Awesome.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig - De Lachpiegel.mp3Awesome x2. Thanks.quote:Owja, voor de mensen die nieuwsgroepen gebruiken, de dvd Tarrels heb ik bijna 2 maanden geleden gepost op usenet, gewoon even zoeken op 'tarrels' met max 60 dagen retentie. MEnsen met een payservert moeten em nog binnen kunnen halen
[ Bericht 4% gewijzigd door nipeng op 26-04-2008 08:55:58 (Url uit quote gehaald.) ]Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)![]()
Vet fijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
![]()
Blend komt toch de 28ste uit?
[ Bericht 6% gewijzigd door nipeng op 26-04-2008 08:56:16 (Url uit quote gehaald.) ]![]()
Prachtig ook die verwijzing naar Joran in bertje ft yayo
Gedoe met meisjes, schoenen kwijt
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style![]()
kan het dat er geen boekje bijzit?
maar die foto's aan de binnenkant, lol
[ Bericht 18% gewijzigd door LOLBOY op 25-04-2008 15:45:15 ]![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:34 schreef Breekfast het volgende:
jeugd van tegenwoordig![]()
net nog gezien bij tmf wat een mongolen![]()
jammer dat ik ze gemist heb
en nu ook op youtube voor de luie mensch!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
Owja, voor de mensen die nieuwsgroepen gebruiken, de dvd Tarrels heb ik bijna 2 maanden geleden gepost op usenet, gewoon even zoeken op 'tarrels' met max 60 dagen retentie. MEnsen met een payservert moeten em nog binnen kunnen halen
[ Bericht 2% gewijzigd door nipeng op 26-04-2008 08:56:48 ]..Hardcore als een Technofeestje..![]()
Die eerste is van mij.quote:
Had de goede flashfile (filmpje) van statemagazine geripped.
Alleen als ik 'm ging uploaden kreeg hij kut geluid (zie filmpje).
[@Last.fm |![]()
aflevering 3 is daar in tegen geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:22 schreef Shrien het volgende:
[..]
Die eerste is van mij.
Had de goede flashfile (filmpje) van statemagazine geripped.
Alleen als ik 'm ging uploaden kreeg hij kut geluid (zie filmpje).![]()
![]()
Ik heb hier toevallig nog een mapje met alle afleveringen in 10 .swf files.
Interesse ? PM me even.[@Last.fm |![]()
ik hang met vjezze fur
homie is me homie
en met de majeur
en big baller only
Volgens mij moet die laatste zin zijn: en met big bolle ollie
ollie = willy w![]()
na even zoeken blijkt het album van le le ook al binnen te halen te zijn."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
nu op NL 3 bij Giel Beelen!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DATMEENJENIETGAST???!?!?!?!?!?!? WAAAR???????????????????????????????? EN HOE???????????????????????quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef One_conundrum het volgende:
na even zoeken blijkt het album van le le ook al binnen te halen te zijn.![]()
excuses aanvaard kiekert, puur vanwege die track die je postte
(zit je Nachtegiel te kijken/luisteren? Heerlijke freestyle net)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is dan ook al een tijdje uit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef One_conundrum het volgende:
na even zoeken blijkt het album van le le ook al binnen te halen te zijn.![]()
![]()
quote:Kerk is als je vriendin nieuwe Prada laarzen heeft gekocht en je ziet ze en je vindt ze ook echt mooi. Dan zeg je: ‘kerk’.![]()
Dat was een gratis nummer dat je weghaaldequote:Op zaterdag 26 april 2008 09:02 schreef nipeng het volgende:
Uiteindelijk is alles binnen te halen, laten we maar terug naar het onderwerp gaan.![]()
zit wat in, maar dan volgens mij big baller ollliequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:52 schreef kikoooooo het volgende:
ik hang met vjezze fur
homie is me homie
en met de majeur
en big baller only
Volgens mij moet die laatste zin zijn: en met big bolle ollie
ollie = willy wOmdat ie op de le le cd het ook wel eens over big ballers heeft
ik kan die post helaas niet meer aanpassen maar ach, ik heb sowieso nog een paar dingen gehoord zoals "buma is gevallen dus ik koop er 1000 pillen van" ipv wat er nu staat. care![]()
![]()
Album is hard
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Alleen heeft t weinig met de Jeugd van Tegenwoordig te maken
Dat is ook een nummer van de Jeugd, ze doen het samen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:43 schreef fathank het volgende:
Alleen heeft t weinig met de Jeugd van Tegenwoordig te maken![]()
![]()
Vergeten (en te lui om te klikken)quote:Op zondag 27 april 2008 11:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is ook een nummer van de Jeugd, ze doen het samen.
Ik versta trouwens bij Hollereer:
je kan me vinden in de maccie of de wopperschuur
En dan dat de wopperschuur de burgerking is![]()
![]()
nu je het zegtquote:Op zondag 27 april 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
![]()
http://www.mijnnl.nl/amst(...)e_fur/artikelen/5286quote:Op zondag 27 april 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
En daar kom je nu achter #hihiquote:Op zondag 27 april 2008 13:58 schreef Huppelei het volgende:
En dan dat de wopperschuur de burgerking is
Bij deze dan :>![]()
Dit is echt het beste stukje van het album:quote:faffie bitch
hier is je banketbakker
bakt-je-banket-en-bakt-je-slet bakker
hangt met de kanker
slang't je slet wakker
tjap van me voer en wordt je vet slanker
ik heb puddingbroodjes
éclairs, fruithapjes
snoep van de toefjes uit me spuitzak
doe je tevens
boek een koekje van eigen deeg
meisjes roepen om een soesje en een kleine veeg
lees een paar moppen
voor me moppies uit weesp
kletskoppen, bokkepoten of het niet weet
faberyayo, de banketbakker
slet ik kom de hele tent bakken
van half gaar tot krokant
spring in me over
bitch ik maak je klaar met slagroom in je ogen, trut![]()
In welk nummer zit dat ook alweer? Dat bokkepoten stukje is te goed btw.quote:Op zondag 27 april 2008 23:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is echt het beste stukje van het album:
[..]![]()
Wopwopwop.quote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
In welk nummer zit dat ook alweer? Dat bokkepoten stukje is te goed btw.![]()
Vol.
De Jeugd van Tegenwoordig #4 - Goeiemoggel!
[ Bericht 37% gewijzigd door Tinuzzz_Talpa op 27-04-2008 23:31:42 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: