abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:24:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_213384
Cyrille moet er weer uit, Anouk moet blijven, nog heel lang!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213385
Waarom?

Marc at www.bambamstudio.in.nl

I'm not fat, I'm Cartman, you dildo!
pi_213386
Ja echt... die Anouk is echt een toppertje... i.i.g. de eerste dagen... het kan echt een bitch zijn... (wie was dat ook alweer??? Sanne.. nee Samantha... nee... Ohja Sabine....)
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_213387
Opinions are like ass-holes everybody got one!!!

En inderdaad Anouk leuk ding. Cyrille had niet eens een cadeautje mee, asociaal of was niet in haar werknemerscontract opgenomen

Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

dinsdag 2 november 1999 @ 19:28:00 #5
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_213388
Helemaal mee eens. Een lekker ding, goede units!! Laat maar veel in beeld komen...
<P>
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:29:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_213389
Precies, die Cyrille stond er nu al een beetje als een loser bij. Anouk kwam daar echt binnen of ze er al helemaal bij hoort. Leuk man! Spontane meid.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213390
2 leuke nieuwe babes. Hoe gaat karin dit handlen? Wat wordt haar nieuwe strategie? Bij iedereen in bed kruipen werkt niet meer, want nu zijn er betere alternatieven voorhanden
pi_213391
Nou nog hopen dat ze echt spontaan genoeg is...
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_213392
Nou nog hopen dat ze echt spontaan genoeg is...
pi_213393
ooooooooh gatver die Ciriel zit al te plukken aan Ruud...TuutTuut dat is snel

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:35:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_213394
Anouk drukte Cyrille gewoon volledig naar de achtergrond. Wat een topper die Anouk!

En zag je Ruud glunderen toen-ie Anouk zag? Bij Cyrille had-ie zoiets van "Hé da's een geil wijf...", maar bij Anouk zag je 'm denken "Gjodverdikke man, wat een leuke meid!" Hij dacht niet eens aan sex!

dinsdag 2 november 1999 @ 19:41:00 #12
566 mobro
mostly reader
pi_213395
Op het eerste gezicht lijkt het mij dat anouk het wel een het langste zou kunnen volhouden van die 2
Het feit dat Anouk er wel aangedacht had om iets lekkers mee te brengen en Cyrille niet
daar blijkt wel uit dat anouk waarschijnlijk toch iets beter beseft hoe het is om daar in huis te zitten (zonder luxe, lekkere dingen etc) dan Cyrille
ik denk ook dat als het nieuwe eraf is Anouk beter in de groep ligt

[Dit bericht is gewijzigd door mobro (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 19:48:00 #13
996 irule
irule RuLeZ!
pi_213396
Yep, die Anouk pakt het heel wat beter aan.
Cyrille heeft nog bijna niets gezien van BB, kan ik me niet voorstellen als je jezelf al maanden hebt opgegeven voor het programma en ze had toch een contract bij Jopie in Aalsmeer????

mmmmmmm, riekt naar doorgestoken kaart

Anouk is via via binnengekomen????

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

pi_213397
Nuja..

De positieve reacties kwamen ook van alle kanten toen Sabine en Tara werden voorgesteld in de eerste uitzending.
2 weken later waren de meningen compleet anders.

We moeten afwachten. Maar het is wel een echt knappe meid die Anouk (IMHO).

Voorlopig ben ik verkocht, door haar uitstraling.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 02 November 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:54:00 #15
862 Arcee
Look closer
pi_213398
quote:
ik denk ook dat als het nieuwe eraf is Anouk beter in de groep ligt

Absoluut. Anouk ligt prima in de groep denk ik. Ze past ook goed bij Karin. Allebei een beetje kak wel. Maar dan wel van de HEEL sympathieke soort! Karin vind ik ook echt helemaal goed. Hoe dan ook, Anouk is een aanwinst!

En tja, die Cyrille... komt daar even binnen met haar modellen-look en denkt dat 't allemaal vanzelf gaat... ik dacht 't niet!

Oh ja... lekker ding ook wel, die Anouk.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:56:00 #16
862 Arcee
Look closer
pi_213399
quote:
Maar het is wel een echt knappe meid die Anouk (IMHO).

In mijn humbele opinie ook.

dinsdag 2 november 1999 @ 19:56:00 #17
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_213400
Ik weet niet of Anouk via via is binnengekomen, wat ik wel weet is dat ze in Medisch Centrum West heeft gespeeld (ik heb het al eerder ergens vermeld, maar werd niet geloofd, ik denk dat dit het nadeel van 'newbie' zijn is). Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:59:00 #18
862 Arcee
Look closer
pi_213401
quote:
Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.

Ja! Shit ja, dat zou best wel 's kunnen... nu je 't zegt... nou ja, maakt niet uit, tis nog steeds 'n leuke meid.

pi_213402
Ook zou ze de balletacademie bij Lucia Marthas (die alle choreografieën bij EndeMol verzorgt) afgerond hebben. Zij zou dus net als Cyrille een link met Endemol hebben.
Ik vermoed dat deze dames niet zozeer in dienst zijn, alswel actief gescout in de omgeving van de productie. Net zoals Kinderen voor Kinderen ook altijd uit het Gooi kwamen. Misschien kan Tanjalies iets zinnigs over dit soort praktijken zeggen?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213403
Dan krijgen we dadelijk natuurlijk weer het gezeik dat er misschien akteurs tussen zitten!!!!

Die beperkte mensen kunnen gewoon niet geloven dat je niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 100 dagen lang kunt akteren!

pi_213404
Ja die Anouk ziet er leuk uit en ze is zoals elders al vermeld spontaan, kortom een leuke meid. Wat ik denk dat er gaat gebeuren is dat Karin een beetje naar de achtergrond zal worden gedrukt. Zij heeft de afgelopen dagen helemaal in de belangstelling gestaan bij de heren om verschillende redenen. Natuurlijk omdat zij de enige overgebleven dame was, werd zij vaak geknuffeld. Ik zie in Anouk een potentiele knuffelbeer. Ik verwacht zeker dat er een ruzie kan onstaan of in ieder geval jaloersiteit aan de kant van Karin.
Anouk lijkt me wel wat voor Bart. Maar ik denk dat Karin het moeilijk gaat krijgen en Cyrille gaat er als eerst uit.
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:33:00 #22
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_213405
quote:
op 11-02-1999 om 07:56 PM schreef Oxazepam het volgende:
Ik weet niet of Anouk via via is binnengekomen, wat ik wel weet is dat ze in Medisch Centrum West heeft gespeeld (ik heb het al eerder ergens vermeld, maar werd niet geloofd, ik denk dat dit het nadeel van 'newbie' zijn is). Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.

Ik denk niet dat je newbie zijn daar nou schuld aan is, Oxazepam. We zijn hier heel tolerant, open en welkomend, zeker na een constructieve mentale newbie-vs-members discuusie. Maar het kan ook liggen aan dat we zoiets niet echt erg vinden (of toch gewoon niet geloven). Medisch-Centrum West, dat is eeuwen geleden, hoe jong was ze toen? Er is hier op dit forum in het begin ook gedacht/geconstateerd dat 1 van de andere bewoners iets met figuranten- of modellenwerk heeft gedaan. Ik dacht Willem als figurant. Het meest geuite gevoel over "er zitten acteurs bij!!" was toen dat we dachten dat dat zou kunnen helpen in het BB-bestaan, een voordeel zijn. Misschien spreek ik ook voor anderen als ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat ook (of juist) een acteur het moeilijk zou hebben altijd een masker op te houden. Als dat al zijn/haar bedoeling is. Niemand houdt een rol 24 uur vol met die anderen om je heen. Daarvoor is het leven in huize BB te ongenadig. Anouk zal dan eerder hebben geacteerd, maar hier is het dan toch het ware leven ... en wij zien het wanneer de toneelmasker opgaat, toch?
Cyrill heeft met haar ShowBizzCity ervaring natuurlijk vele streepjes voor in de studio, met zichtbare camera's, monitoren en publiek. Zo zat ze er ook bij. Maar in het BB-huis was er niet dat vanzelfsprekende applaus. EN, idd geen script voor haar, alleen de 'good-looks'. Ja, Cyrill heeft een 1e nominatie en verkiezing al op haar naam staan; ben benieuwd wanneer ze haar eerstvolgende nominatie in ontvangst mag komen nemen.

Is het gewend zijn aan de camera dan geen voordeel? Tuurlijk, je weet je "te gedragen", een lach om je mond te houden ook als je even wegdroomt want het kan altijd net gefilmd worden en close-up. Toch, stel je een bekende NLer voor (Ja, bv Rolph W.). Ook die resterende 55 dagen zouden hem niet vanzelf afgaan. En hoeveel moeilijker zou hij het juist kunnen hebben.

Maar hoe zit het dat Cyrill zo weinig van BB heeft gevolgd? Wordt weer tijd voor "Voer voor Psych'n"

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:39:00 #23
716 bary
2 B or not 2 B
pi_213406
Anouk heeft een leuk koppie, maar haar stem is zeer Irritant. Echt zo'n zeurderig meisje.
Ga ook maar na met al die suffe vriendinnen van haar.
Hier in Utrecht noemen we dat een Suffe Uf, Anouk weet wel wat ik er mee bedoel.

[Dit bericht is gewijzigd door bary (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 20:49:00 #24
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_213407
Mr. Natural,

Het ging mij erom dat iedereen zo op Ceriel zit af te geven omdat ze misschien uit de Joop van den Ende-stal gehaald is, maar dat dat bij Anouk misschien ook wel het geval is.

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  dinsdag 2 november 1999 @ 21:04:00 #25
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_213408
Ik kom even terug op mijn bovenstaande stuk. Er was nog wat. Het sterkste gevoel was/is over acteurs in het huis is dat die er dan in opdracht van VOO in zijn gezet om de boel te sturen. Bianca is iig geval als acteur gezien. Vinden diegenen dat nog steeds?
Dat VOO stuurt geven Paul R. en Hummie vd T. ook grif toe. Maar ik denk nu echt niet dat er ingehuurde mensen bijzitten.
En Anouk is toch zichzelf?
(Hoewel die Cyrill ... )

- - - - - - - - - - - - - -
En pas later zag ik jou antwoord, Oxazepam.
Je hebt wel gelijk dat 't verdacht is dat beide connecties hebben. en uit de stream-verslagen blijkt inmiddels dat iig Cyrill niet 1 van die 8 stand-by kandidaten was.
VOO had kunnen bedenken dat dat wel bedenkelijk gevonden kan worden.
Waar waren die 8 kandidaten?

----------------------
Paul Römer: ".. het heeft geen maatschappelijke achtergrond. Dat zou het maken van leuke televisie alleen maar beïnvloeden."

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 21:12:00 #26
242 Pinball
Electric Monk
pi_213409
quote:
op 11-02-1999 om 07:35 PM schreef Arcee het volgende:
En zag je Ruud glunderen toen-ie Anouk zag? Bij Cyrille had-ie zoiets van "Hé da's een geil wijf...", maar bij Anouk zag je 'm denken "Gjodverdikke man, wat een leuke meid!" Hij dacht niet eens aan sex!

yeah right.

Hij dacht aan de goede interviews.. uh, gesprekken die hij met haar zou kunnen hebben.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 1999 @ 21:28:00 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_213410
Ik ga dat ff uitzoeken van MCW
Ik denk dat dat best eens kan. Ik was desteijds beetje verliefd op dat typetje, ze was toen puber, 14 jaar geloof ik en kreeg later iets met die enge gemene dokter (Rob van Hulst)
Ik ga het wel ff uitzoeken op altavista ofzo
pi_213411
quote:
op 11-02-1999 om 08:27 PM schreef Jesper het volgende:
<knip>Anouk lijkt me wel wat voor Bart.

Nah... Ze is een veels te lief typie voor Bartke. Of misschien toch wel.... Hij de stoere militair.. Zij zijn teddybeertje. Misschien zit Bart nog een beetje met zijn hoofd (en hartje?) bij Sabien??

pi_213412
quote:
op 11-02-1999 om 09:04 PM schreef mrNatural het volgende:
Bianca is iig geval als acteur gezien. Vinden diegenen dat nog steeds?

Nee, inderdaad, ik heb dat beweerd maar moet concluderen dat ik me vergist heb. Bianca was geen mol. Wat ik wel kan melden is dat ik iemand gesproken heb die op de screentest geweest waar vijftien meisjes gescreend werden om het huis in te gaan. Zonder verder in detail te treden wil ik wel kwijt dat zij ook, vrij direct, zakelijk, gelieerd is aan Endemol. Een ook via/via benaderd is. En tijdens die screening in Almere werd ze bovendien verboden met elkaar te praten.
Things that make u go hmmmmmmm dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Jed_001 (Datum 02 November 1999).]

Alles komt altijd goed

pi_213413
Anouk studeert dus in utrecht en is lid het vrouwenkoor van U.V.S.V. / N.V.V.S.U. http://www.uvsv.nl/. Vandaar ook al die gillende huppelkutjes bij het hek voor het betreden van het BB terrein. Haar zus GiGi is lid van Unitas een gemengde vereninging http://www.unitas.nl, iets minder korperaal...>Welke Utrechter heeft er nog meer over deze huppelkutjes te melden.

En ja Anouk komt weles in Hopper!!

pi_213414
Ik sluit me aan bij de stelling dat Anouk vroeger acteerde in MCW. Naast BB is dat de enige serie die ik echt volgde.

Ik had direct al iets van "die ken ik ergens van". Vervolgens las ik elders op het forum dat men Anouk vond lijken op Yvonne van Gennip. Dacht toen "Ja, inderdaad, nou dan zal dat het wel zijn". Tot ik Medisch Centrum West las en zuster Reini. Ik durf er heel wat om te verwedden dat ze het is. De gelijkenis is te treffend, en ze heeft bepaald geen alledaags koppie. Typische wangen, mond en lach. Kom je niet zo veel tegen.

Ik denk echter net als mrNatural, dat Anouk niet als actrice BB is binnengehaald. Dit is "real-life Anouk". Maar dat neemt niet weg, ervanuitgaande dat het waar is, dat VOO dan bewust interessante informatie heeft achtergehouden. Daar kun je dan héle grote vraagtekens bij zetten!

Ben dan ook heel benieuwd of de zoektocht van SunChaser iets oplevert.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_213415
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Anouk ook niet zo super vindt. Ik denk dat VOO het wel een goed idee vond om een studente (en dan ook wel een hele echte) in het huis te zetten. Trekt misschien weer wat nieuwe kijkers.
pi_213416
als ik me ergens aan erger dan is het wel onze studentikoze anouk!
Ze praat irritant, ze zit in een leuk studentenhuis met 4 andere meiden } en doet bovenal aan HOCKEY!!
AAAAAAAAARGH!
ze zal er vast niks aan kunnen doen dat ze zo is, meelij is dus op zijn plaats, maar ik erger me er lekker toch aan.
  dinsdag 2 november 1999 @ 22:26:00 #34
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_213417
Het side-topic punt over 'acteurs' houdt me wel bezig maar ik zie het nu zo: Ja de 2 'gekozen' ($$$$$) nieuwe dames zijn gescout maar niet als acteurs maar vanwege hun looks en omdat VOO geen verassingen meer wilde zoals Mona (wanneer horen we nou waarom ze echt weg moest van VOO? Mona, 't is kffietijd!). Gewoon netjes een contractje dat je niet over de schutting klimt en geen f10.000 als je bij AF komt, maar wel de carriere-boost die BB nu is voor de deelnemers. (Joop vd E. had vast nog wat goed te maken met papa Cyrill )
") Cyrill: "Wat is dat dan Big Brother? Joop: "Dat is goed voor je carriere, meisje, en ShowBC gaat toch op z'n gat dus. Cyrill: "Oke dan. Wanneer begint het?" ")

-------------------------
Is het mogelijk dat de rest van de bewoners zich tegen het programma zal keren? Ze waren in eerste duidelijk niet blij met deze actie. Persvoorlichtster Veronica: "We gaan er niet van uit dat ze zich tegen het programma keren. Ze weten dat Big Brother er voor hun is."
Hebben jullie nog meer verrassingen in petto? "Zeker, wij hebben de vrijheid impulsen te geven, wanneer wij dat nodig achten. Er zullen er zeker nog meer volgen."
Paul Römer over BB: "We kijken gewoon hoe alles loopt, en hoe we het zo leuk mogelijk kunnen houden. In de toekomst zullen er waarschijnlijk alleen maar meer impulsen komen."
Paul Römer over de andere sites: "Het is pure anarchie. Je kunt geen enkele controle uitoefenen. Die anonimiteit is een beetje beangstigend. Er wordt van alles bekokstoofd op Internet, en we kunnen er niet veel aan doen. Een zichtbare tegenstander ontbreekt."
(van VOO-BBsite, 2-10-99)

pi_213418
Volgens mij is deze Anouk (overigens zeer leuke meid naar mijn bescheiden mening) niet de TV-dochter van zuster Reini. De echte TV-dochter van zuster Reini heb ik circa 3 of 4 jaar geleden in Breda ontmoet toen zij op zoek was naar een bijbaantje. Ze studeerde toen in Breda en deed daarbij wat horeacawerk. Volgens mij is deze BB-Anouk wat grover in haar gezicht en als ik het me goed herinner is de TV-dochter van zuster Reini wat onzekerder in haar overkomen. Overigens óók een leuke meid, maar wat kleiner en volgens mij niet op zoek om op deze manier in de picture te komen van BB-verslaafd Nederland.
Anouk is m.i. een aanwinst voor de huidige bewoners, beter dan die onnozele griet op hakken die niet er niet eens bij na heeft gedacht dat het leuk is om wat lekkers mee te nemen voor je nieuwe huisgenoten. Ben je dan van origine blont of ben je onlangs uit een ei gekomen en heb je uit eerdere uitzendingen niet begrepen dat het eerste wat die bewoners doen is je koffertje openmaken...
  woensdag 3 november 1999 @ 00:01:00 #36
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_213419
quote:
op 11-02-1999 om 08:39 PM schreef bary het volgende:
Hier in Utrecht noemen we dat een Suffe Uf, Anouk weet wel wat ik er mee bedoel.

Gaaf!! Jij bent ook in Utrecht geweest.....

UVSV wijven zijn toch top man!!

woensdag 3 november 1999 @ 00:14:00 #37
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_213420
Ok, ze ziet er leuk uit, maar dat geldt voor meerdere hocky-meisjes (let maar eens op).

Ik vertrouw haar echter voor geen cent (dispuutsmatras noemen wij dat). Lees de veslagen van de streams maar even (met name het stukje over haar 'betrokkenheid'.

Sabine leek ook heel aardig en sociaal.

Meer zeg ik niet........

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_213421
Miss Babbel,

Knap dat je zo snel al kan vaststellen dat de gelijkenis van Anouk met een MCW-actrice niet helemaal klopt (spreken we wel over dezelfde Anouk ). Hebben we hier te maken met een echte MCW-fan of is dit een staaltje disinformatie (remember 'het is Willem' ...), ontkenning en manipulatie van de publieke opinie?

Zijn er uberhaupt pictures beschikbaar van de desbetreffende actrice zodat een onafhankelijke commissie van kritische BB-volgers een conclusie kan trekken?

oftewel.

eigen huis, tuin en borduurwerk

pi_213422
Als er sprake is van vreemde plaatsing van Anouk zou ik eens proberen wat haar vader voor kontakten heeft met ENDEMOL
pi_213423
Het is niet zo heel gek dat Anouk zich zo snel aanpast en gemakkelijk in de groep lijkt te passen. Als je ooit in een studentenhuis hebt gewoond, weet je hoe het is om opgescheept te zitten met totaal vreemden. Hoe je het beste integreert en hoe je snel kennis maakt met "wild vreemden".

Veel mensen die slechts met hun vrouw/man en familie in een huis heeft gewoond, weten vaak niet wat het inhoudt om met vreemden in een huis te wonen. Lief en leed te delen, samen te eten, opgesloten te zitten met mensen die je nog maar net kent.

Een spontane, slimme studente zal geen moeite hebben met integreren; het uithouden in het BB-huis en er met de hoofdprijs vandoor te gaan.
Want als je ziet hoe massaal Nederland voor haar gekozen heeft, kunnen Ruud en Willem hun borst natmaken (maar ze moeten wel van mijn Anouk afblijven; een pedofiel in het huis is genoeg!)

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

woensdag 3 november 1999 @ 01:03:00 #41
1236 python
For the time being
pi_213424
quote:
op 11-03-1999 om 12:14 AM schreef Big Papa het volgende:
Ok, ze ziet er leuk uit, maar dat geldt voor meerdere hocky-meisjes (let maar eens op).

Ja, ongelofelijk wat een krediet een leuk uiterlijk en een beetje lachen oplevert...

quote:

Ik vertrouw haar echter voor geen cent (dispuutsmatras noemen wij dat). Lees de veslagen van de streams maar even (met name het stukje over haar 'betrokkenheid'.

Mwoah, niet helemaal zeker dat ze onbetrouwbaar zou zijn, maar in elk geval verstaat ze de kunst van het zich inlikken. Pakt ze veel slimmer aan dan die kakelende C(y)rielkip. Direct de biefstuk op tafel gooien. Als ze zich te onderdanig gaat opstellen kon ze nog wel eens op haar neus kijken. Hopelijk ontwikkelt ze een zelfstandige positie.

pi_213425
Een eerste indruk kan bedriegen, een tweede en een derde ook nog, dat hebben we bij BB wel geleerd. Ik kan nu wel gaan roepen dat ik het een leuke meid vind om te zien, maar wie weet vind ik het over vier weken de grootste troela van de westelijk halfrond..
Dus, wacht ik wijselijk wel af...
Wel vond ik die binnenkomst van Cyrille wat gemaakt, misschien onzekerheid. "Ik ga jullie een hoop lol en erotiek brengen".. ben benieuwd.... Laat maar zien!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 3 november 1999 @ 11:19:00 #43
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_213426
Mag ik even een open deur intrappen ????

Ik hoop dat Anouk beter zingt dan mona.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_213427
Anouk die als enige wel studeert, Account Management aan de vrij Universiteit van Harderwijk, had haar emoties niet echt lekker in de hand gisteren avond. Dit belooft wel erg leuk te worden met de jaloerse Karin.
pi_213428
Ja...lekker ding die Anoek
Goedgekeurd en mag blijven van mij!!!

Kapot is leuker
pi_213429
Een echte studente. Het zou me niet verbazen als je op Schoevers zit. Die hebben een HBO-achtige opleiding van 1 of 2 jaar die acccountmanagement heet. Lijkt me wel wat voor dit meisje. Kan je trouwens lid worden van het corps als je op Schoevers zit? Ben helemaal verbaasd
pi_213430
quote:
op 11-03-1999 om 11:19 AM schreef buzzer het volgende:
Mag ik even een open deur intrappen ????

Ik hoop dat Anouk beter zingt dan mona.....

Ik weet niet of jij de 3 gezusters van Mona bij PdL hebt gezien afgelopen week. Zij beweerden nl dat Mona helemaal niet vals zingt in het "echt". Zij zingt juist erg mooi. V heeft geknoeid met het geluid als Mona zong in BB, volgens de gezusters.
Nou, hier staan jullie toch wel versteld van he, Mona die mooi kan zingen in het echt? Ik ook.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_213431
quote:
op 11-03-1999 om 01:03 AM schreef python het volgende:

Ja, ongelofelijk wat een krediet een leuk uiterlijk en een beetje lachen oplevert...

en:

[.....] Als ze zich te onderdanig gaat opstellen kon ze nog wel eens op haar neus kijken. Hopelijk ontwikkelt ze een zelfstandige positie.

helemaal mee eens python. haar onzekerheid kan haar nog wel eens de das omdoen.

ik geloof overigens niet zo in haar vermoede acteurschap; haar verwarring en daarmee gepaard gaande versprekingen ("Ik bel je!! - onee ik kan je niet bellen..." tegen een van de uitzwaaivriendinnetjes) wekken wel wat vertrouwen in haar 'onschuld'. of is ze gewoon echt dom? ze leek bijvoorbeeld ook niet te weten waar rolf 't over had toen hij haar probeerde te redden uit z'n eigen grap door te zeggen 'o, je bedoelde natuurlijk het academisch jaar!'
tja een studie accountmanagement ... is wellicht idd zoiets als een boekhoudcursus bij schoevers?

maar ik ben wel zeer benieuwd naar haar ontwikkeling (en die van cyrille) in de groep (en op dit forum). indrukken kunnen inderdaad enorm veranderen. ik wacht ook nog even wijselijk met een definitief oordeel...

bixis

pi_213432
Toen ik Anouk (en haar vriendinnen met spandoek) zag, kwam er maar een ding bij me naar boven: UVSV.

Diegene die niet bekend is met de term: Utrechtse Vrouwen Studenten Vereniging. Leden worden door anderen vaak betiteld als Uvjes.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 3 november 1999 @ 13:48:00 #50
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_213433
quote:
op 11-03-1999 om 12:29 PM schreef Jasmin het volgende:
Een echte studente. Het zou me niet verbazen als je op Schoevers zit. Die hebben een HBO-achtige opleiding van 1 of 2 jaar die acccountmanagement heet. Lijkt me wel wat voor dit meisje. Kan je trouwens lid worden van het corps als je op Schoevers zit? Ben helemaal verbaasd

aankomen, lid worden, huis + club, een jaartje rechten, te weinig punten, exit StuFi (in Leiden zelfs een BSA), ergo oprotten van de Uni en dan maar schroevers of makelaardij of zo'n HBO business toestand.

Forum ® us
pi_213434
quote:
op 11-02-1999 om 08:06 PM schreef Koentje het volgende:

Die beperkte mensen kunnen gewoon niet geloven dat je niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 100 dagen lang kunt akteren!

says who?????????? wat een ónzin. ga jij eens in een huis vol camera's lopen, kijken hoe snel je 'jezelf' bent. natuurlijk kun je constant acteren, als het maar een rol is die dicht bij jezelf ligt!

pi_213435
Hmmm, wel verbazend hoor, al die positieve reakties op Anouk. Gelukkig ben ik niet de enige die haar niet helemaal ziet zitten. Okee, ze komt misschien spontaan over, maar vertoont verder alle stereotiepen van een koortrutje: ze kan de r niet zeggen, praat met een overdreven piepstemmetje (licht doorrookt, dat wel), zit (uiteraard) bij het koor, hockyet en woon in een meisjesstudentenhuis (uiteraard alleen met andere koormeiskes). Of vergeet ik er nog een paar? En natuurlijk stond de schare vriendinnen klaar die allemaal deze kenmerken vertonen. Waarom klopt dit stereotype zo?, vraag ik mij wel eens af. In iedere studentenstad struikel je over deze meisjes (en hun nog veel vervelender mannelijke tegenhangers). Ik weet dat ik nu wat bevooroordeeld klink, maar het kan niet aan mij liggen, want iedereen met wie ik het er tot dusverre over gehad heb deelt deze indrukken.
In het BB-huis pleit het voor haar dat ze als lid van het koor gewend is aan een hierarchische structuur en een conformistische opstelling van heb ik jou daar. Ook studentencorpora zijn nogal wereldvreemde en gesloten instellingen, waar dingen gebeuren waarvan je als buitenstaander alleen maar op je hoofd kunt krabben. Ik noem bijvoorbeeld maar de ontgroeningspraktijken, waarbij het de expliciete bedoeling is om een groepsgevoel te kweken. Ook daar wordt niet gerebelleerd tegen de machthebbers. Is dat wel het geval, dan volgen zware repercussies.
Reinout Pfeiffer zal helaas niet het laatste sterfgeval als gevolg van extreme 'inwijdingsrituelen' zijn. In BB worden de nieuwe bewoners niet ontgroend, maar het woord vernedering is toch wel op zijn plaats. Inmiddels is immers wel duidelijk hoe V. misbruik maakt van de deelnemers.
Hierdoor zou je verwachten dat Anouk snel haar draai moet zien te vinden in het huis, met een verschil: waar ze bij haar koor allemaal meiskes tegenkomt met een vergelijkbare achtergrond en interesses (zie de jaarclubgenotes achter het hek), is ze hier de enige studente. Zeer waarschijnlijk ook de intelligentste van het stel, dus botsingen met de andere bewoners lijken me niet uitgesloten. Ze heeft nog het meest gemeen met Bart: ook geen domme jongen, die ook net 4 jaar in een studentencorps-achtige omgeving (het leger) heeft doorgebracht. Hij lijkt zich nog prima te redden, dus ik geef Anouk ook nog wel een tijdje.

Toch maar eerst Cyrille eruit?

Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

pi_213436
Deze topic is vol! Ik zal een nieuwe aanmaken, en dan maar hopen dat er niet opeens vijf zijn (zoals voor Cyril)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')