En inderdaad Anouk leuk ding. Cyrille had niet eens een cadeautje mee, asociaal of was niet in haar werknemerscontract opgenomen
En zag je Ruud glunderen toen-ie Anouk zag? Bij Cyrille had-ie zoiets van "Hé da's een geil wijf...", maar bij Anouk zag je 'm denken "Gjodverdikke man, wat een leuke meid!" Hij dacht niet eens aan sex!
[Dit bericht is gewijzigd door mobro (Datum 02 November 1999).]
mmmmmmm, riekt naar doorgestoken kaart
Anouk is via via binnengekomen????
De positieve reacties kwamen ook van alle kanten toen Sabine en Tara werden voorgesteld in de eerste uitzending.
2 weken later waren de meningen compleet anders.
We moeten afwachten. Maar het is wel een echt knappe meid die Anouk (IMHO).
Voorlopig ben ik verkocht, door haar uitstraling.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 02 November 1999).]
quote:
ik denk ook dat als het nieuwe eraf is Anouk beter in de groep ligt
Absoluut. Anouk ligt prima in de groep denk ik. Ze past ook goed bij Karin. Allebei een beetje kak wel. Maar dan wel van de HEEL sympathieke soort! Karin vind ik ook echt helemaal goed. Hoe dan ook, Anouk is een aanwinst!
En tja, die Cyrille... komt daar even binnen met haar modellen-look en denkt dat 't allemaal vanzelf gaat... ik dacht 't niet!
Oh ja... lekker ding ook wel, die Anouk.
quote:
Maar het is wel een echt knappe meid die Anouk (IMHO).
In mijn humbele opinie ook.
quote:
Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.
Ja! Shit ja, dat zou best wel 's kunnen... nu je 't zegt... nou ja, maakt niet uit, tis nog steeds 'n leuke meid.
Die beperkte mensen kunnen gewoon niet geloven dat je niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 100 dagen lang kunt akteren!
quote:
op 11-02-1999 om 07:56 PM schreef Oxazepam het volgende:
Ik weet niet of Anouk via via is binnengekomen, wat ik wel weet is dat ze in Medisch Centrum West heeft gespeeld (ik heb het al eerder ergens vermeld, maar werd niet geloofd, ik denk dat dit het nadeel van 'newbie' zijn is). Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.
Ik denk niet dat je newbie zijn daar nou schuld aan is, Oxazepam. We zijn hier heel tolerant, open en welkomend, zeker na een constructieve mentale newbie-vs-members discuusie. Maar het kan ook liggen aan dat we zoiets niet echt erg vinden (of toch gewoon niet geloven). Medisch-Centrum West, dat is eeuwen geleden, hoe jong was ze toen? Er is hier op dit forum in het begin ook gedacht/geconstateerd dat 1 van de andere bewoners iets met figuranten- of modellenwerk heeft gedaan. Ik dacht Willem als figurant. Het meest geuite gevoel over "er zitten acteurs bij!!" was toen dat we dachten dat dat zou kunnen helpen in het BB-bestaan, een voordeel zijn. Misschien spreek ik ook voor anderen als ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat ook (of juist) een acteur het moeilijk zou hebben altijd een masker op te houden. Als dat al zijn/haar bedoeling is. Niemand houdt een rol 24 uur vol met die anderen om je heen. Daarvoor is het leven in huize BB te ongenadig. Anouk zal dan eerder hebben geacteerd, maar hier is het dan toch het ware leven ... en wij zien het wanneer de toneelmasker opgaat, toch?
Cyrill heeft met haar ShowBizzCity ervaring natuurlijk vele streepjes voor in de studio, met zichtbare camera's, monitoren en publiek. Zo zat ze er ook bij. Maar in het BB-huis was er niet dat vanzelfsprekende applaus. EN, idd geen script voor haar, alleen de 'good-looks'. Ja, Cyrill heeft een 1e nominatie en verkiezing al op haar naam staan; ben benieuwd wanneer ze haar eerstvolgende nominatie in ontvangst mag komen nemen.
Is het gewend zijn aan de camera dan geen voordeel? Tuurlijk, je weet je "te gedragen", een lach om je mond te houden ook als je even wegdroomt want het kan altijd net gefilmd worden en close-up. Toch, stel je een bekende NLer voor (Ja, bv Rolph W.). Ook die resterende 55 dagen zouden hem niet vanzelf afgaan. En hoeveel moeilijker zou hij het juist kunnen hebben.
Maar hoe zit het dat Cyrill zo weinig van BB heeft gevolgd? Wordt weer tijd voor "Voer voor Psych'n"
[Dit bericht is gewijzigd door bary (Datum 02 November 1999).]
Het ging mij erom dat iedereen zo op Ceriel zit af te geven omdat ze misschien uit de Joop van den Ende-stal gehaald is, maar dat dat bij Anouk misschien ook wel het geval is.
- - - - - - - - - - - - - -
En pas later zag ik jou antwoord, Oxazepam.
Je hebt wel gelijk dat 't verdacht is dat beide connecties hebben. en uit de stream-verslagen blijkt inmiddels dat iig Cyrill niet 1 van die 8 stand-by kandidaten was.
VOO had kunnen bedenken dat dat wel bedenkelijk gevonden kan worden.
Waar waren die 8 kandidaten?
----------------------
Paul Römer: ".. het heeft geen maatschappelijke achtergrond. Dat zou het maken van leuke televisie alleen maar beïnvloeden."
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 07:35 PM schreef Arcee het volgende:
En zag je Ruud glunderen toen-ie Anouk zag? Bij Cyrille had-ie zoiets van "Hé da's een geil wijf...", maar bij Anouk zag je 'm denken "Gjodverdikke man, wat een leuke meid!" Hij dacht niet eens aan sex!
yeah right.
Hij dacht aan de goede interviews.. uh, gesprekken die hij met haar zou kunnen hebben.
quote:
op 11-02-1999 om 08:27 PM schreef Jesper het volgende:
<knip>Anouk lijkt me wel wat voor Bart.
Nah... Ze is een veels te lief typie voor Bartke. Of misschien toch wel.... Hij de stoere militair.. Zij zijn teddybeertje. Misschien zit Bart nog een beetje met zijn hoofd (en hartje?) bij Sabien??
quote:
op 11-02-1999 om 09:04 PM schreef mrNatural het volgende:
Bianca is iig geval als acteur gezien. Vinden diegenen dat nog steeds?
[Dit bericht is gewijzigd door Jed_001 (Datum 02 November 1999).]
En ja Anouk komt weles in Hopper!!
Ik had direct al iets van "die ken ik ergens van". Vervolgens las ik elders op het forum dat men Anouk vond lijken op Yvonne van Gennip. Dacht toen "Ja, inderdaad, nou dan zal dat het wel zijn". Tot ik Medisch Centrum West las en zuster Reini. Ik durf er heel wat om te verwedden dat ze het is. De gelijkenis is te treffend, en ze heeft bepaald geen alledaags koppie. Typische wangen, mond en lach. Kom je niet zo veel tegen.
Ik denk echter net als mrNatural, dat Anouk niet als actrice BB is binnengehaald. Dit is "real-life Anouk". Maar dat neemt niet weg, ervanuitgaande dat het waar is, dat VOO dan bewust interessante informatie heeft achtergehouden. Daar kun je dan héle grote vraagtekens bij zetten!
Ben dan ook heel benieuwd of de zoektocht van SunChaser iets oplevert.
-------------------------
Is het mogelijk dat de rest van de bewoners zich tegen het programma zal keren? Ze waren in eerste duidelijk niet blij met deze actie. Persvoorlichtster Veronica: "We gaan er niet van uit dat ze zich tegen het programma keren. Ze weten dat Big Brother er voor hun is."
Hebben jullie nog meer verrassingen in petto? "Zeker, wij hebben de vrijheid impulsen te geven, wanneer wij dat nodig achten. Er zullen er zeker nog meer volgen."
Paul Römer over BB: "We kijken gewoon hoe alles loopt, en hoe we het zo leuk mogelijk kunnen houden. In de toekomst zullen er waarschijnlijk alleen maar meer impulsen komen."
Paul Römer over de andere sites: "Het is pure anarchie. Je kunt geen enkele controle uitoefenen. Die anonimiteit is een beetje beangstigend. Er wordt van alles bekokstoofd op Internet, en we kunnen er niet veel aan doen. Een zichtbare tegenstander ontbreekt."
(van VOO-BBsite, 2-10-99)
quote:
op 11-02-1999 om 08:39 PM schreef bary het volgende:
Hier in Utrecht noemen we dat een Suffe Uf, Anouk weet wel wat ik er mee bedoel.![]()
Gaaf!! Jij bent ook in Utrecht geweest.....
UVSV wijven zijn toch top man!!
Ik vertrouw haar echter voor geen cent (dispuutsmatras noemen wij dat). Lees de veslagen van de streams maar even (met name het stukje over haar 'betrokkenheid'.
Sabine leek ook heel aardig en sociaal.
Meer zeg ik niet........
Knap dat je zo snel al kan vaststellen dat de gelijkenis van Anouk met een MCW-actrice niet helemaal klopt (spreken we wel over dezelfde Anouk ). Hebben we hier te maken met een echte MCW-fan of is dit een staaltje disinformatie (remember 'het is Willem' ...), ontkenning en manipulatie van de publieke opinie?
Zijn er uberhaupt pictures beschikbaar van de desbetreffende actrice zodat een onafhankelijke commissie van kritische BB-volgers een conclusie kan trekken?
oftewel.
Veel mensen die slechts met hun vrouw/man en familie in een huis heeft gewoond, weten vaak niet wat het inhoudt om met vreemden in een huis te wonen. Lief en leed te delen, samen te eten, opgesloten te zitten met mensen die je nog maar net kent.
Een spontane, slimme studente zal geen moeite hebben met integreren; het uithouden in het BB-huis en er met de hoofdprijs vandoor te gaan.
Want als je ziet hoe massaal Nederland voor haar gekozen heeft, kunnen Ruud en Willem hun borst natmaken (maar ze moeten wel van mijn Anouk afblijven; een pedofiel in het huis is genoeg!)
quote:
op 11-03-1999 om 12:14 AM schreef Big Papa het volgende:
Ok, ze ziet er leuk uit, maar dat geldt voor meerdere hocky-meisjes (let maar eens op).
Ja, ongelofelijk wat een krediet een leuk uiterlijk en een beetje lachen oplevert...
quote:
Ik vertrouw haar echter voor geen cent (dispuutsmatras noemen wij dat). Lees de veslagen van de streams maar even (met name het stukje over haar 'betrokkenheid'.
Mwoah, niet helemaal zeker dat ze onbetrouwbaar zou zijn, maar in elk geval verstaat ze de kunst van het zich inlikken. Pakt ze veel slimmer aan dan die kakelende C(y)rielkip. Direct de biefstuk op tafel gooien. Als ze zich te onderdanig gaat opstellen kon ze nog wel eens op haar neus kijken. Hopelijk ontwikkelt ze een zelfstandige positie.
Ik hoop dat Anouk beter zingt dan mona.....
quote:
op 11-03-1999 om 11:19 AM schreef buzzer het volgende:
Mag ik even een open deur intrappen ????Ik hoop dat Anouk beter zingt dan mona.....
Ik weet niet of jij de 3 gezusters van Mona bij PdL hebt gezien afgelopen week. Zij beweerden nl dat Mona helemaal niet vals zingt in het "echt". Zij zingt juist erg mooi. V heeft geknoeid met het geluid als Mona zong in BB, volgens de gezusters.
Nou, hier staan jullie toch wel versteld van he, Mona die mooi kan zingen in het echt? Ik ook.
quote:
op 11-03-1999 om 01:03 AM schreef python het volgende:Ja, ongelofelijk wat een krediet een leuk uiterlijk en een beetje lachen oplevert...
en:
[.....] Als ze zich te onderdanig gaat opstellen kon ze nog wel eens op haar neus kijken. Hopelijk ontwikkelt ze een zelfstandige positie.
helemaal mee eens python. haar onzekerheid kan haar nog wel eens de das omdoen.
ik geloof overigens niet zo in haar vermoede acteurschap; haar verwarring en daarmee gepaard gaande versprekingen ("Ik bel je!! - onee ik kan je niet bellen..." tegen een van de uitzwaaivriendinnetjes) wekken wel wat vertrouwen in haar 'onschuld'. of is ze gewoon echt dom? ze leek bijvoorbeeld ook niet te weten waar rolf 't over had toen hij haar probeerde te redden uit z'n eigen grap door te zeggen 'o, je bedoelde natuurlijk het academisch jaar!'
tja een studie accountmanagement ... is wellicht idd zoiets als een boekhoudcursus bij schoevers?
maar ik ben wel zeer benieuwd naar haar ontwikkeling (en die van cyrille) in de groep (en op dit forum). indrukken kunnen inderdaad enorm veranderen. ik wacht ook nog even wijselijk met een definitief oordeel...
bixis
Diegene die niet bekend is met de term: Utrechtse Vrouwen Studenten Vereniging. Leden worden door anderen vaak betiteld als Uvjes.
quote:
op 11-03-1999 om 12:29 PM schreef Jasmin het volgende:
Een echte studente. Het zou me niet verbazen als je op Schoevers zit. Die hebben een HBO-achtige opleiding van 1 of 2 jaar die acccountmanagement heet. Lijkt me wel wat voor dit meisje. Kan je trouwens lid worden van het corps als je op Schoevers zit? Ben helemaal verbaasd
aankomen, lid worden, huis + club, een jaartje rechten, te weinig punten, exit StuFi (in Leiden zelfs een BSA), ergo oprotten van de Uni en dan maar schroevers of makelaardij of zo'n HBO business toestand.
quote:
op 11-02-1999 om 08:06 PM schreef Koentje het volgende:Die beperkte mensen kunnen gewoon niet geloven dat je niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 100 dagen lang kunt akteren!
says who?????????? wat een ónzin. ga jij eens in een huis vol camera's lopen, kijken hoe snel je 'jezelf' bent. natuurlijk kun je constant acteren, als het maar een rol is die dicht bij jezelf ligt!
Toch maar eerst Cyrille eruit?
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |