dat,quote:Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef donroyco het volgende:
Te heet wassen, en daarna in de droger...
en dat.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef ThE_ED het volgende:
Alleen als er een opdruk op zit wordt het er niet echt mooier op.
Dus met 90 in de wasser en normaal drogen? Of speciaal drogen?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef donroyco het volgende:
Te heet wassen, en daarna in de droger...
Ik zal voor- en nametingen doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat,
[..]
en dat.
doe je ons een pre en post pic?
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:01 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik zal voor- en nametingen doen.
oh, dan kan het ws. wel, als het niet pre-schrunk is.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:41 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Het betreft trouwens bedrijfskleding. Duh.
Hmm, ja. Hij is me te lang en te wijd. De mouwen?(A) zijn wel goed namelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Anders gewoon wat innemen?
Nou er mag wel wat bij inderdaad, maar zoveel ook weer nietquote:Op donderdag 10 april 2008 12:04 schreef Klonk het volgende:
waardeloze tip: gewoon een week bij frietboer langsgaan voor ontbijt, lunch en avondeten
Wol op 90 geeft je een babytruitjequote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, heb zelf ook een trui die wat te groot is.
Is wel een M, maar slobbert wat.
Is wol + een deel katoen/vest
Ook maar even op 90 graden?
De mouwen zijn alleen van 'normaal' stof (binnenin fleece)quote:Op donderdag 10 april 2008 12:14 schreef NanKing het volgende:
Hoeveel procent wol is 't?
Ik denk dat als je 'm op een graad of 40 wast je al kans heb dat ie krimpt.
Wat ik me wel afvraag is, krimpt het mooi?
Helemaal puur wol? (die 'torso")?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De mouwen zijn alleen van 'normaal' stof (binnenin fleece)
Het uh, hoe zeg je dat, torso?is van wol gemaakt
Ja, dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
Als kleding krimpt raakt het vrijwel altijd ook uit vorm. Wordt er dus niet mooier op.
Zie mijn edit..quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Helemaal puur wol? (die 'torso")?
Dan krimpt het al op 40 graden nl.
Een huisgenote wilde ooit eens heel proper alle was wegwerken, waaronder mijn wollen vestje.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:50 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend had een keer een 100% wollen trui in de droger gedaan. Zo schattig hoe die eruit kwam, een minitruitje.![]()
Bij voorkeur ook mit Vorwäsche!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef 6L6 het volgende:
De procedure is inderdaad zo heet mogelijk wassen en daarna langdurig in de droger. Vergeet ook vooral niet wat nieuw (dus nog niet eerder gewassen!) felgekleurd textiel mee te wassen. Als wasmiddel kun je het beste een witwasmiddel met extra bleekmiddel gebruiken.
Het is mij trouwens wel eens per ongeluk gelukt door een T-shirt zonder dat ik het wist in de droger te stoppen. Gelukkig zat het ding slechts wat krapper dus ik kan 'm nog aan.
en hoe is het 'na' geworden?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:37 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Voor:
Donkerblauw: 68 cm.
Rood: 72 cm.
Wasmachine draait nu op 95 graden. Ik heb geen idee hoelang dat gaat duren, maar ik gooi ze daarna in de droger en zet hem op extra droog.
Dit lees ik vaker, maar wat betekent het? For The World ofzo?quote:
For the win.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:04 schreef Puccini het volgende:
[..]
Dit lees ik vaker, maar wat betekent het? For The World ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |