Gecondoleerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
En dan lig je in bed, word je gebeld dat een erg goede kennis overleden is, plotseling. Goodbye nachtrust.
Kutzooi, als ik die God eens tegenkom zal ik eens vragen of ie wel goed snik is.
...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
En dan lig je in bed, word je gebeld dat een erg goede kennis overleden is, plotseling. Goodbye nachtrust.
Kutzooi, als ik die God eens tegenkom zal ik eens vragen of ie wel goed snik is.
Damn.. gecondoleerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 07:47 schreef MNR het volgende:
Heb zelf ook een pessimistische morgen. Niet vaak dat ik zo met dit gevoel opsta. En als je het mij vraagt, zoals het er nu voorstaat, zie ik geen heil in de situatie. Voel geen betrokkenheid en heb mijn twijfels. Heb ook helemaal geen zin in vanavond. Heb alleen maar het idee dat het verkeerd uit kan pakken. Nou ja, als dat zo is, dan is het maar zo. Than I'm better of alone.
*Aai over bol geeft.quote:Op donderdag 10 april 2008 07:47 schreef MNR het volgende:
Gecondoldeerd Pheno.
Heb zelf ook een pessimistische morgen. Niet vaak dat ik zo met dit gevoel opsta. En als je het mij vraagt, zoals het er nu voorstaat, zie ik geen heil in de situatie. Voel geen betrokkenheid en heb mijn twijfels. Heb ook helemaal geen zin in vanavond. Heb alleen maar het idee dat het verkeerd uit kan pakken. Nou ja, als dat zo is, dan is het maar zo. Than I'm better of alone.
...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn zul je hier vandaag regelmatig zien.. want tot nu toe kan ik me totaal niet concentreren.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn zul je hier vandaag regelmatig zien.. want tot nu toe kan ik me totaal niet concentreren.
Hoest met jou Pheno?
Weet je Pheen, heb er net nog eens na over zitten denken. Er gebeuren altijd dingen in het leven waar je kwaad, verdrietig of blij van wordt. Machteloosheid is een van de meest kutte gevoelens, omdat je a) niets kunt doen en b) het meestal niet begrijpt.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
Naast een enorm onbegrip voor wat er gisteren is gebeurd? Moe, slecht geslapen, rotbuik. The usual dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |