Bierquote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier met gerookte-zalm-smaak? Nee, lijkt me niets.
Even rekenen, hoe laat moet ik dan weg om CL net toevallig tegen te komen?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef CherryLips het volgende:
*weg
Punani koekjesquote:
Oracle cookiesquote:
quote:
Met jou kan ik praten!quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
Zit dat Utrechtse schorem allemaal bij die pubquiz?
Jij niet, maar het schorem dus wel?quote:
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij niet, maar het schorem dus wel?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:54 schreef remlof het volgende:
DePenisVanJezus, stemmingmakerij, weg.
quote:
Een weekje naar Zuid-Europaquote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waar naartoe en hoe lang enzo?
Klinkt vaag, doch goed.quote:
Ik had al zo'n vermoeden, daar dat hier op Fok! wel vaker je strategie is.quote:
Ik mis hier inderdaad wel een berghok.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
Meuk kwijt. Maar die flikker ik dus achter die deurtjes
Je weet toch niet of het over een tijdje wel weer zou kunnenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Pheno het volgende:
Wij hebben geen zolder, bewust niet gekozen omdat je dan nog meer bewaart. Maar de boekenkast zal wat pc hardware, fotohardware en vast nog wel wat meer herbergen.
Ik zit alleen met mijn duikspullen, anders verkoop ik ze maar. Dat duiken zie ik ook niet zo snel gebeuren, het gaat gewoonweg allemaal niet meer.
Ik krijg geen onderzoeken meer, ik heb nog steeds klachten (zijn minder door psych, met dank aan twee trauma's door al dat gedoe). En ik ben binnen notime buiten adem. Dat kan ik onder water niet hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet toch niet of het over een tijdje wel weer zou kunnen?
Nu nog niet, maar dat wil niet zeggen dat het zeker zo zal blijven.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg geen onderzoeken meer, ik heb nog steeds klachten (zijn minder door psych, met dank aan twee trauma's door al dat gedoe). En ik ben binnen notime buiten adem. Dat kan ik onder water niet hebben
Ik weet er inderdaad niks vanaf en ik kan niet in de toekomst kijken, maar dat kun jij evenmin. Je kunt weet wat je nu kunt en je kunt inschatten wat je de komende tijd zal kunnen, maar je weet niet hoe de situatie over een jaar is.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
Je klinkt als een reguliere arts. Die ook geen reet weten en kunnen vinden. Nou ja, figuurlijk dan, mijn reet konden ze wel vinden.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
En dan lig je in bed, word je gebeld dat een erg goede kennis overleden is, plotseling. Goodbye nachtrust.
Kutzooi, als ik die God eens tegenkom zal ik eens vragen of ie wel goed snik is.
...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
En dan lig je in bed, word je gebeld dat een erg goede kennis overleden is, plotseling. Goodbye nachtrust.
Kutzooi, als ik die God eens tegenkom zal ik eens vragen of ie wel goed snik is.
Damn.. gecondoleerd.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 07:47 schreef MNR het volgende:
Heb zelf ook een pessimistische morgen. Niet vaak dat ik zo met dit gevoel opsta. En als je het mij vraagt, zoals het er nu voorstaat, zie ik geen heil in de situatie. Voel geen betrokkenheid en heb mijn twijfels. Heb ook helemaal geen zin in vanavond. Heb alleen maar het idee dat het verkeerd uit kan pakken. Nou ja, als dat zo is, dan is het maar zo. Than I'm better of alone.
*Aai over bol geeft.quote:Op donderdag 10 april 2008 07:47 schreef MNR het volgende:
Gecondoldeerd Pheno.
Heb zelf ook een pessimistische morgen. Niet vaak dat ik zo met dit gevoel opsta. En als je het mij vraagt, zoals het er nu voorstaat, zie ik geen heil in de situatie. Voel geen betrokkenheid en heb mijn twijfels. Heb ook helemaal geen zin in vanavond. Heb alleen maar het idee dat het verkeerd uit kan pakken. Nou ja, als dat zo is, dan is het maar zo. Than I'm better of alone.
...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
Mijn zul je hier vandaag regelmatig zien.. want tot nu toe kan ik me totaal niet concentreren.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn zul je hier vandaag regelmatig zien.. want tot nu toe kan ik me totaal niet concentreren.
Hoest met jou Pheno?
Weet je Pheen, heb er net nog eens na over zitten denken. Er gebeuren altijd dingen in het leven waar je kwaad, verdrietig of blij van wordt. Machteloosheid is een van de meest kutte gevoelens, omdat je a) niets kunt doen en b) het meestal niet begrijpt.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
Naast een enorm onbegrip voor wat er gisteren is gebeurd? Moe, slecht geslapen, rotbuik. The usual dus.
Ik denk dat het bewijs van het tegendeel al lang geleden geleverd is, maar alsnog gecondoleerdquote:Op donderdag 10 april 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
Beetje tot rust kunnen komen daardoor?quote:
Hier niet echt, tijd vliegt weer. Weer gebeld met oa KPN en een leverancier, lekker druk weer geweest hierquote:Op donderdag 10 april 200815:17 schreef mrbox het volgende:
Ondanks het mooie weer is dit toch een best paupere slome en futloze dag [afbeelding]
Rouwkaart gehaald in Nijmegenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Beetje tot rust kunnen komen daardoor?
Oh ja, daar heb ik er ook nog 43 van. En dan heb ik eind april begin mei een week vrijquote:Op donderdag 10 april 2008 15:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Bastard!Maar waarom heb je nu al weekend? Ik dacht dat je zuinig moest zijn op je vrije dagen.
Zie je wel. Altijd dat domme MBO volk dat niets kan.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:59 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, heeft er iemand véél drank voor me?
Zojuist ging ik bijna voor enkele miljoenen het schip in.Maanden voorbereiden en op het moment surpreme maakt mijn secretaresse een kapitale fout.
En dan had ik ervoor op mogen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |