Succes TD!quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, klaar met studeren, 4 uur geslapen, zometeen mijn genialiteit op papier droppen en dan mag ik vanmiddag eindelijk instorten van uitputting tijdens een kuuroordweekend op een locatie genaamd 'mijn ouders huis'.
quote:
Succes met je tentamen en rust lekker uit na afloop. Je hebt het verdiend!quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, klaar met studeren, 4 uur geslapen, zometeen mijn genialiteit op papier droppen en dan mag ik vanmiddag eindelijk instorten van uitputting tijdens een kuuroordweekend op een locatie genaamd 'mijn ouders huis'.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
En goedemorgen natuurlijk. Iedereen weer een fijne succesvolle dag toegewenst. Ik ga wel ergen sin een hoekje zitten of zo.
Ow, dan kom ik even naast je zittenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
En goedemorgen natuurlijk. Iedereen weer een fijne succesvolle dag toegewenst. Ik ga wel ergen sin een hoekje zitten of zo.
Dunno, als iedereen maar optieft uit mijn hoekquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gaat iedereen in een hoek zitten?
Ik zit ook in een hoek, omdat dat gewoon een fijne hoek is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gaat iedereen in een hoek zitten?
Omdat ik Pheno niet alleen in de hoek wil laten zitten vandaag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gaat iedereen in een hoek zitten?![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:13 schreef Q. het volgende:
Oeh, met MNR in een hoekje zitten, die kans kan ik niet laten lopen.
Zaterdag shoppen met collegaatje in Bredaquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
En wat zijn jullie weekendplannen?
Nou, mijn weekend begint vanmiddag met sporten en poetsen. En morgen weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:31 schreef MNR het volgende:
Zaterdag shoppen met collegaatje in Breda
Nieuwe badkleding halen enz..
De rest van het weekend doe ik helemaal niet. Heerlijk is dat!
En jij?
Ga lekker verder met je eigen leven. Ik zit toch in een impasse.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik Pheno niet alleen in de hoek wil laten zitten vandaag.
Troep opruimen, psych, begrafenis, misschien toch maar eens naar de huisarts omdat ik het weer eens zat ben. Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
En wat zijn jullie weekendplannen?
Q. toegankelijk? De wereld van bier, sex en wilde feesten is immens!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:41 schreef nectarientje het volgende:
Goedemorgen!
ambtenaar met ADV hier![]()
Q, die autobiografie van je die ik had geleend uit de bieb he, daar is dus niet doorheen te komen.. Ik had iets toegankelijkers verwacht van je
Ik had het me toch wat eenvoudiger voorgesteld.. Ik haal nu de personages al door elkaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Q. toegankelijk? De wereld van bier, sex en wilde feesten is immens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |