Als hij echt goed was geweest in stalken had hij of een straatverbod of een relatie gehad. Daar geen van beiden het geval is, kan dit onmogelijk een Q. topic zijn...quote:
Jesus was ook best goed in stalken.quote:
Mijn zoon, ga mijn kamer opruimen.quote:
Een andere keer weer.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn zoon, ga mijn kamer opruimen.
Ongehoorzame blaag. Ga terug je graf in.quote:
Hey, daar ben ik net uit opgestaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ongehoorzame blaag. Ga terug je graf in.
Vandaar het woord terugquote:
Die hoer schijnt iemand anders te zijn geweest, maar in de tijd dat vrouwen door de kerk werden neergezet als het tegenovergestelde van God werd het personage Maria Magdalena vermengd met een andere Maria-personage (schijnbaar wel een hoer, dus) om maar te laten zien dat vrouwen in elke vezel zondig zijn. Want als zelf Maria Magdalena een hoer is, dan is het toch wel erg slecht gesteld met de vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus had met een hoer, je stalkt de verkeerde.
Het kickboksen bevalt nog steeds?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
let vooral op t woordje misschien, ben van een op andere moment snotverkouden maar ga wel proberen te sporten zo.oh en ik heb via ebay comforter lotion en showergel gewonnen
voor redelijke prijs, alleen was ik niet thuis vandaag toen de post kwam
Allemaal hoeren!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die hoer schijnt iemand anders te zijn geweest, maar in de tijd dat vrouwen door de kerk werden neergezet als het tegenovergestelde van God werd het personage Maria Magdalena vermengd met een andere Maria-personage (schijnbaar wel een hoer, dus) om maar te laten zien dat vrouwen in elke vezel zondig zijn. Want als zelf Maria Magdalena een hoer is, dan is het toch wel erg slecht gesteld met de vrouwen.
Maar goed, zeker weten zullen we het wel nooit.
Bah, die vieze zondige vrouwen ook.![]()
Zeker. Vind het erg leuk.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het kickboksen bevalt nog steeds?
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week ging het goed, maar ik heb nu weer even een beetje een terugval.
Tof.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]zeker, sinds februari al, ben ook wel van plan volgend jaar de vevolgcursus te doen.
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal hoeren!
Behalve wij, dan.
Als ze niet aan reiskostenvergoeding doen, dan weet je dat je wat harder moet onderhandelen over je salaris. Als je het linksom niet krijgt, kun je het rechtsom alsnog proberen binnen te krijgen. Gewoon mee doorgaan dus!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:07 schreef CherryLips het volgende:
kak, had gereageerd op een leuke vacature in Utrecht, 20 uur in de week, doen ze ook niet aan reiskostenvergoeding. zo kom ik nergens natuurlijk.
Het was een studentenuitzendbureau, ze verwachtten dat ik een OV had en zochten iemand in de regioquote:Op woensdag 9 april 2008 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze niet aan reiskostenvergoeding doen, dan weet je dat je wat harder moet onderhandelen over je salaris. Als je het linksom niet krijgt, kun je het rechtsom alsnog proberen binnen te krijgen. Gewoon mee doorgaan dus!
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om nu weer te gaan studeren voor het tentamen van vrijdag.
Dus? Je hebt geen OV, voldoet wel aan het profiel en je hebt interesse!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Het was een studentenuitzendbureau, ze verwachtten dat ik een OV had en zochten iemand in de regio.
Een 85-jarige man uit Barsingerhorn (NH) heeft aan de politie bekend een aantal katten te hebben vermoord met koolmonoxide uit de uitlaat van zijn auto. De katten bezorgden hem overlast.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Bejaarde vermoordt katten
Publicatie: 09/04/08 16:21 Laatst gewijzigd: 09/04/08 16:24 Een 85-jarige man uit Barsingerhorn wordt ervan verdacht de afgelopen jaren ongeveer tien katten te hebben vermoord. Dat bevestigde de politie woensdag.
Eind vorig jaar vond een vrouw behalve haar vermiste kat nog een aantal kadavers van katten in een berm van een weg in het Noord-Hollandse Barsingerhorn.
Onderzoek wees uit dat er in totaal ongeveer negen katten lagen. Na een tip nodigde de politie de 85-jarige uit op het bureau, waar hij verklaarde de afgelopen jaren diverse katten om het leven te hebben gebracht.![]()
![]()
![]()
Kut bejaarden
Lekker! Ben je nu vooral aan het sparren of tegen een zak aan het trappen?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:zeker, sinds februari al, ben ook wel van plan volgend jaar de vevolgcursus te doen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een studentenuitzendbureau, ze verwachtten dat ik een OV had en zochten iemand in de regio.
Ja, maar dan kost ik extra geld. Ze zei ook dat ik goed aan het profiel voldeed omdat ik ervaring had, maar ze deden niet aan reiskosten vergoeden en dan blijft er niet zo veel over.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus? Je hebt geen OV, voldoet wel aan het profiel en je hebt interesse!
Verhoog je minimum salariseis met 100 euro en dan heb je ook je reiskostenvergoeding. Al krijg je het niet, de reiskosten die je maakt kun je aftrekken van de belasting geloof ik...quote:Op woensdag 9 april 2008 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar dan kost ik extra geld. Ze zei ook dat ik goed aan het profiel voldeed omdat ik ervaring had, maar ze deden niet aan reiskosten vergoeden en dan blijft er niet zo veel over.
Enjoy!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
sporten en dan ben ik rond half 8/8uur in florin
Ik kan wel gaan lopen onderhandelen, maar voor mij tien anderen die ook aan het profiel voldoen en om de hoek wonen, zo simpel is het. Het is een studentenuitzendbureau, dus eigenlijk was het te verwachten. Het is geen topbaan waarvoor alleen ik geschikt ben. Kijk, dat gebeuren in Hilversum, daar wilde ik over onderhandelen maar dat wilden zij niet, ook niet toen ik afhaakte. Als ze mensen kunnen krijgen die het voor minder doen, doen ze ook geen moeite om mij tegemoet te komen. Maar als ik 20 uur zou werken, moet ik zo'n 25% afstaan aan reiskosten en dat vond ik even te gek, en dan kan ik onderhandelen tot ik blauw zie, maar als me gelijk verteld wordt dat het er niet in zit en dat ze verder kijken omdat er meer reacties zijn geweest, dan houdt het op.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verhoog je minimum salariseis met 100 euro en dan heb je ook je reiskostenvergoeding. Al krijg je het niet, de reiskosten die je maakt kun je aftrekken van de belasting geloof ik...
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verhoog je minimum salariseis met 100 euro en dan heb je ook je reiskostenvergoeding. Al krijg je het niet, de reiskosten die je maakt kun je aftrekken van de belasting geloof ik...
Dat klopt...quote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef CherryLips het volgende:
*knip*
Ik weet niet hoe laat ik er ben, misschien pas rond half 9quote:Op woensdag 9 april 2008 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
sporten en dan ben ik rond half 8/8uur in florin
Veel succes met quizzen!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ik er ben, misschien pas rond half 9.
Dat is leuk in branches met tekorten, maar waar het aanbod de vraag overschrijdt gaat die vlieger niet op.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze niet aan reiskostenvergoeding doen, dan weet je dat je wat harder moet onderhandelen over je salaris. Als je het linksom niet krijgt, kun je het rechtsom alsnog proberen binnen te krijgen. Gewoon mee doorgaan dus!
Wat moet ik nu weer in een kutstad als Leiden doen?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
Q., was jij rond 17:00 op Leiden CS toevallig? Of zag ik gewoon een wannabe-Q.?
Helaas elke twee weken. Vandaag en over twee weken weer.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:29 schreef nectarientje het volgende:
Hallo!
Is die quiz elke woensdag? Ik moet volgende week woensdag de hele dag in Utrecht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |