Als hij echt goed was geweest in stalken had hij of een straatverbod of een relatie gehad. Daar geen van beiden het geval is, kan dit onmogelijk een Q. topic zijn...quote:
Jesus was ook best goed in stalken.quote:
Mijn zoon, ga mijn kamer opruimen.quote:
Een andere keer weer.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn zoon, ga mijn kamer opruimen.
Ongehoorzame blaag. Ga terug je graf in.quote:
Hey, daar ben ik net uit opgestaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ongehoorzame blaag. Ga terug je graf in.
Vandaar het woord terugquote:
Die hoer schijnt iemand anders te zijn geweest, maar in de tijd dat vrouwen door de kerk werden neergezet als het tegenovergestelde van God werd het personage Maria Magdalena vermengd met een andere Maria-personage (schijnbaar wel een hoer, dus) om maar te laten zien dat vrouwen in elke vezel zondig zijn. Want als zelf Maria Magdalena een hoer is, dan is het toch wel erg slecht gesteld met de vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus had met een hoer, je stalkt de verkeerde.
Het kickboksen bevalt nog steeds?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
let vooral op t woordje misschien, ben van een op andere moment snotverkouden maar ga wel proberen te sporten zo.oh en ik heb via ebay comforter lotion en showergel gewonnen
voor redelijke prijs, alleen was ik niet thuis vandaag toen de post kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |