abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57942890
quote:
Ook Wilfred Bouma op lijstje Van Basten. Ook PSV wil oud-speler terug halen
09-04-08

Enkele maanden geleden wisten wij, uit betrouwbare bron, als eerste te melden dat Ajax geinteresseerd was in Andre Ooijer terwijl andere media pas bijna een maand later hetzelfde bericht als 'nieuwtje' wisten te melden (zie eerdere bericht). Diezelfde bron meldt ons nu dat zowel Ajax als PSV in de markt zijn om Wilfred Bouma terug te halen naar Nederland. Bouma, die een aflopend contract heeft bij Aston Villa, zou ook in de belangstelling staan van enkele Engelse en Duitse clubs.

Marco van Basten zou Bouma persoonlijk gepolst hebben over een overstap naar Ajax. Bouma zou niet onwelwillend gereageerd hebben op een mogelijke overstap naar Amsterdam. De zaakwaarnemer van de linkerverdediger zegt echter nog te verwachten dat Aston Villa het contract van Bouma binnenkort met een seizoen zal verlengen.
De eerste naam waarbij ik denk: neeeeeeeeeeeee.
  woensdag 9 april 2008 @ 20:59:43 #152
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57942917
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dan had ik Sneijder een gigantische klootzak gevonden, maar Real had ik niets aangerekend.
En als Mijatovic daarbij vooraf -ongeoorloofd- met Sneijder/Zaakwaarnemer blijkt te hebben gesproken. In de media laat ontvallen dat 10 miljoen toch echt wel genoeg is en dat Ajax niet moet verwachten dat Real even een 3e van de Ajax begroting voor een speler gaat overmaken. Dat Ajax niet moet denken dat Real Ajax gaat sponsoren.
En de mooiste: "Als Sneijder naar Real Madrid wil, dan moet Ajax hem gewoon laten gaan, Ajax moet haar plaats kennen.
En publiekelijk steun trekken voor een stakende speler.
pi_57942938
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

De eerste naam waarbij ik denk: neeeeeeeeeeeee.
Ik zat eigenlijk al te wachten tot dat dit gerucht in de wereld zou komen. Nu nog wachten op de Mathijsen, De Cler en Vennengoor geruchten
  woensdag 9 april 2008 @ 21:02:25 #154
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57942975
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vast wel, maar dat jullie er nu pas achter komen dat het super grappig is en een berg shirts laten maken is gewoon triest en kneuzig.
10 jaar geleden werden dergelijke shirts ook al gewoon verkocht bij het Oosterpark.
pi_57943018
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Prosac het volgende:

[..]

10 jaar geleden werden dergelijke shirts ook al gewoon verkocht bij het Oosterpark.
Ach, het zeiken op deze shirts is wel grappig, maar het gebeurt overal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57943045
quote:

[..]

Dat doet niets van de triestheid af dat jullie er nu, anno 2008, nog eens mee op de proppen komen.
pi_57943101
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bron?
arsenal-mania.com
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57943167
Is dat een beetje betrouwbaar?
pi_57943737
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Is dat een beetje betrouwbaar?
Er zijn meer Arsenal-sites die het melden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57943812
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er zijn meer Arsenal-sites die het melden.
Volgens mij is het niet meer dan wij al wisten. Ik zie namelijk niets bijzonders.
  woensdag 9 april 2008 @ 21:37:07 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57943813
quote:

[..]

En dat noemen we , en overigens volkomen terecht, minderwaardigheidscomplex, en ja, dat is heel erg zielig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57943822
Kijk gewoon op ajax.headliner.nl. Daar kwam dat bericht over Barazite gister al langs.
pi_57943871
Ik wil jullie even wijzen op dit leuke topic, Ajax versus PSV (voor de niet-fans)

SjonLok is de lolbroek vanavond
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57944713
Bij nader inzien zou ik toch graag Van der Sar zien komen. Maarten Stekeleburg vertrekt toch over maximaal een jaar.
- Bij het vertrekken van het ene Edje, vinden we in de andere Edje een nieuwe natuurlijk aanvoerder met ervaring en wedstrijdinstelling.
- Keepers blijven jaren goed.
- Met het geld van Maarten is Velthuizen te kopen. Die moet dan of zo ver gekregen worden dat hij een jaartje genoegen neemt met een plekje op de bank, waarbij hij kan leren van Van de Sar, of hij blijft nog een jaar verhuurd aan Vitesse o.i.d.
pi_57944996
Als Van der Sar zou komen is het echt niet voor "jaren" meer hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57945071
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:23 schreef _Mike_ het volgende:
Als Van der Sar zou komen is het echt niet voor "jaren" meer hoor
Edwin een jaar (of 2) laten komen en ondertussen een jongeling de kans geven (mede onder invloed van Van der Sar) zich verder te ontwikkelen.
X
X
X
pi_57945480
Bouma zou niet eens zo gek zijn hoor. Vind t alleen een echte PSV'r die niet bij Ajax past.
pi_57945539
Bouma vind ik ook geen slechte keuze als hij komt. Vermaelen heeft niet echt een concurrent, dus wat dat betreft is Bouma van harte welkom. Van concurrentie wordt niemand slechter.
pi_57945621
Nacer
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57945624
Liever Bouma dan Mathijsen
pi_57945655
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
Liever Bouma dan Mathijsen
Dat zeker. En daarbij komt dat Bouma ook goedkoper is dan Mathijsen denk ik.
pi_57946313
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:56 schreef cultheld het volgende:
Nacer Barazite gaat waarschijnlijk een seizoen naar Ajax.
Is het eigenlijk wat die speler? Wat voor positie speelt hij?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57946432
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat zeker. En daarbij komt dat Bouma ook goedkoper is dan Mathijsen denk ik.
Sterker nog, Bouma heeft een aflopend contract. Als Ajax echt doortastend is dan kan hij transfervrij opgehaald worden (tenzij er een 1-zijdige optie in het contract is opgenomen).
pi_57946712
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Is het eigenlijk wat die speler? Wat voor positie speelt hij?
Bij NEC in de jeugd was hij spits, maar bij Arsenal schijnen ze hem een beetje omgetoverd te hebben tot middenvelder.
pi_57946933
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:27 schreef Radegast het volgende:

[..]

Bij NEC in de jeugd was hij spits, maar bij Arsenal schijnen ze hem een beetje omgetoverd te hebben tot middenvelder.
Eens.. google maar vind je genoeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')