De eerste naam waarbij ik denk: neeeeeeeeeeeee.quote:Ook Wilfred Bouma op lijstje Van Basten. Ook PSV wil oud-speler terug halen
09-04-08
Enkele maanden geleden wisten wij, uit betrouwbare bron, als eerste te melden dat Ajax geinteresseerd was in Andre Ooijer terwijl andere media pas bijna een maand later hetzelfde bericht als 'nieuwtje' wisten te melden (zie eerdere bericht). Diezelfde bron meldt ons nu dat zowel Ajax als PSV in de markt zijn om Wilfred Bouma terug te halen naar Nederland. Bouma, die een aflopend contract heeft bij Aston Villa, zou ook in de belangstelling staan van enkele Engelse en Duitse clubs.
Marco van Basten zou Bouma persoonlijk gepolst hebben over een overstap naar Ajax. Bouma zou niet onwelwillend gereageerd hebben op een mogelijke overstap naar Amsterdam. De zaakwaarnemer van de linkerverdediger zegt echter nog te verwachten dat Aston Villa het contract van Bouma binnenkort met een seizoen zal verlengen.
En als Mijatovic daarbij vooraf -ongeoorloofd- met Sneijder/Zaakwaarnemer blijkt te hebben gesproken. In de media laat ontvallen dat 10 miljoen toch echt wel genoeg is en dat Ajax niet moet verwachten dat Real even een 3e van de Ajax begroting voor een speler gaat overmaken. Dat Ajax niet moet denken dat Real Ajax gaat sponsoren.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan had ik Sneijder een gigantische klootzak gevonden, maar Real had ik niets aangerekend.
Ik zat eigenlijk al te wachten tot dat dit gerucht in de wereld zou komen. Nu nog wachten op de Mathijsen, De Cler en Vennengoor geruchtenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
De eerste naam waarbij ik denk: neeeeeeeeeeeee.
10 jaar geleden werden dergelijke shirts ook al gewoon verkocht bij het Oosterpark.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat jullie er nu pas achter komen dat het super grappig is en een berg shirts laten maken is gewoon triest en kneuzig.
Ach, het zeiken op deze shirts is wel grappig, maar het gebeurt overalquote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
10 jaar geleden werden dergelijke shirts ook al gewoon verkocht bij het Oosterpark.
Dat doet niets van de triestheid af dat jullie er nu, anno 2008, nog eens mee op de proppen komen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
10 jaar geleden werden dergelijke shirts ook al gewoon verkocht bij het Oosterpark.
arsenal-mania.comquote:
Er zijn meer Arsenal-sites die het melden.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Is dat een beetje betrouwbaar?
Volgens mij is het niet meer dan wij al wisten. Ik zie namelijk niets bijzonders.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn meer Arsenal-sites die het melden.
En dat noemen we , en overigens volkomen terecht, minderwaardigheidscomplex, en ja, dat is heel erg zielig.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Edwin een jaar (of 2) laten komen en ondertussen een jongeling de kans geven (mede onder invloed van Van der Sar) zich verder te ontwikkelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:23 schreef _Mike_ het volgende:
Als Van der Sar zou komen is het echt niet voor "jaren" meer hoor
Is het eigenlijk wat die speler? Wat voor positie speelt hij?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:56 schreef cultheld het volgende:
Nacer Barazite gaat waarschijnlijk een seizoen naar Ajax.
Sterker nog, Bouma heeft een aflopend contract. Als Ajax echt doortastend is dan kan hij transfervrij opgehaald worden (tenzij er een 1-zijdige optie in het contract is opgenomen).quote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeker. En daarbij komt dat Bouma ook goedkoper is dan Mathijsen denk ik.
Bij NEC in de jeugd was hij spits, maar bij Arsenal schijnen ze hem een beetje omgetoverd te hebben tot middenvelder.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wat die speler? Wat voor positie speelt hij?
Eens.. google maar vind je genoeg..quote:Op woensdag 9 april 2008 23:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij NEC in de jeugd was hij spits, maar bij Arsenal schijnen ze hem een beetje omgetoverd te hebben tot middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |