Oleguer speelt dan ook regelmatig bij een Europese topclub. Alleen dit seizoen speelt hij niet zo vaak (11x) maar dat heeft volgens mij ook met blessures te maken.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oleguer mag wel komen, Gabri kwam ook van Barca en bleek ook in topvorm dus dat lijkt me wel goed zitten...
Ik vind hem een groot talent. Hij speelde als een van de weinigen vrij goed bij AZ dit seizoen. Knap voor een 19-jarige...quote:
URL? Of staat het in de papieren versie van sportwereld ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Overigens linkt het AD Oleguer aan Ajax als opvolger van Heitinga.
Ja maar Koevermans scoort niet tegen de flutclubs! Iets wat Huntelaar wel alleen maar doet.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:32 schreef RayMania het volgende:
Iedereen weet dat Koevermans een beter gemiddelde heeft dan Huntelaar als je kijkt naar de verhouding speelminuten en doelpunten?
"Ik heb mijn hele leven lang schijt aan Amsterdam."quote:Op woensdag 9 april 2008 18:25 schreef Jasza het volgende:
Die ene gast in dat filmpie van Groningen:
Ik zou er niet mee door Amsterdam gaan lopen haha.
Geweldigquote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
"Ik heb mijn hele leven lang schijt aan Amsterdam."
Hulde.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hulde.
Huntelaarquote:Op woensdag 9 april 2008 18:32 schreef RayMania het volgende:
Iedereen weet dat Koevermans een beter gemiddelde heeft dan Huntelaar als je kijkt naar de verhouding speelminuten en doelpunten?
Alleen maarquote:Op woensdag 9 april 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar Koevermans scoort niet tegen de flutclubs! Iets wat Huntelaar wel alleen maar doet.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |