quote:Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van der Aat blijft misschien.
Overigens linkt het AD Oleguer aan Ajax als opvolger van Heitinga.
quote:Vorige week was Van Basten voorral als bondscoach bij Arsenal. Hij zag in de Champions League-kraker tegen Liverpool met Van Persie, Babel en Kuyt drie potentiėle EK-gangers aan het werk. Als vanzelf kwam ook zijn komende dienstverband bij Ajax aan de orde.
Er staan voorlopig geen nieuwe gesprekken tussen Ajax en Arsenal op de rol. Eerder gaf Van Basten al aan dat hij wil proberen zijn relaties aan te spreken bij FC Barcelona en AC Milan. Bij die twee grootmachten is Ajax al gelinkt aan voetballers zoals de Fransman Gourcuff en de Spanjaard Oleguer. De laatste zou centraal achterin een waardige vervanger zijn van de vertrekkende John Heitinga.
Als je een zachte G hebt en niet normaal Nederlands kan praten, ja dan mag je er wonenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe vandaag naar Eindhoven geweest met een chick. Eigenlijk is het toch wel een leuke stad om er in te wonen. Lekker mooie gezellige winkelstraatjes, aardig volk. Leuke gebouwen mwah het beviel me wel van wat ik zag
Zou der best kunnen wonen![]()
Prachtig oud centrum ook zegquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe vandaag naar Eindhoven geweest met een chick. Eigenlijk is het toch wel een leuke stad om er in te wonen. Lekker mooie gezellige winkelstraatjes, aardig volk. Leuke gebouwen mwah het beviel me wel van wat ik zag
Zou der best in kunnen wonen![]()
Vreemd elke dame die ik tegen kwam sprak gewoon normaal AN, als je even de accenten eruit filtert. Waar ik overigens wel een gruwelijke hekel aan heb is inplaats van het dag of doei zeggen houdoequote:Op woensdag 9 april 2008 16:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een zachte G hebt en niet normaal Nederlands kan praten, ja dan mag je er wonen
Het enige leuke aan Eindhoven is het STRP festival.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zie jij Pienaar van nu weleens op de buis? Fantastische speler en een spil van Everton tegen vrijwel elke ploeg!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ThanksLaat Pienaar maar lekker wegblijven
Maar salaristechnisch gezien waarschijnlijk onbetaalbaar, nu hij in de EPL speelt en in de belangstelling staat van clubs als Newcastle United en Arsenal.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie jij Pienaar van nu weleens op de buis? Fantastische speler en een spil van Everton tegen vrijwel elke ploeg!
eindhoven leuke stad noemenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zeker zeker, zondag weer naar het kampioensfeest toequote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kees woont dan ook in het mooiste gedeelte van Eindhovenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Eindhoven is het STRP festival.
En Kees met zijn kankerkachel.
quote:
sukkel ben je ook he kampioensfeestje in Eindhoven en in de kuip finale kijken en hopen op gloryquote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker zeker, zondag weer naar het kampioensfeest toe
Is de eetpauze van je tbs kliniek inmiddels niet afgelopen? Ga ergens anders je oeverloze gelul dumpen... sjezus..quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker zeker, zondag weer naar het kampioensfeest toe
Jij ook terug? Hoe was je vakantiequote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sukkel ben je ook he kampioensfeestje in Eindhoven en in de kuip finale kijken en hopen op glory
ja masterlijkquote:
En het nut daarvan is?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik had trouwens mijn Ajax thuisshirt mee moeten nemen en ter plekke aan moeten doen.
Heb zelfs een keer in Rotterdam met me shirt gelopen en niemand die er wat van zei alleen als men in een groepje stond
Prachtig was die documentaire over Woensel West wat een mafkezen daar zegquote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kees woont dan ook in het mooiste gedeelte van Eindhoven
Mja, maar Roger en Urzaiz hebben bewezen dat het ook anders kanquote:Op woensdag 9 april 2008 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oleguer mag wel komen, Gabri kwam ook van Barca en bleek ook in topvorm dus dat lijkt me wel goed zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |