abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57936243
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit jaar nog .
Ja

Eind december al
No bitch to me
pi_57936276
Urby defensief zetten is gewoon vragen om problemen. laat hem maar concurreren voor een plek op het middenveld.
pi_57936306
Marzinho
AFC AJAX
  woensdag 9 april 2008 @ 16:05:36 #54
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57936485

hij zal dus wel naar barca gaan als die zich melden
pi_57936487
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Moet ik helaas weer ff reageren.
Had niet anders verwacht.
quote:
Op einde van vorig topic zegt dennis dat ajax beter is dit seizoen dan psv. maar een reden heeft die niet gegeven. waarom denkt hij dat dan /
Ik zal even in mijn glazenbol kijken waarom Dennis dat zegt..Sorry mijn bol blijft zwart.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57936517
quote:
Coronel wordt nieuwe voorzitter Ajax

Uri Coronel wordt toch voorgedragen als nieuwe voorzitter van Ajax. De voorzitter van de commissie-Coronel stelde wekenlang niet beschikbaar te zijn, maar heeft deze mening inmiddels herzien.
Dit weet De Telegraaf woensdagochtend te melden. Aanvankelijk was KLM-topman Leo van Wijk de belangrijkste kandidaat, maar deze vroeg om uitstel hangende een EU-onderzoek naar prijsafspraken bij enkele luchtvaartmaatschappijen. Deze tijd werd hem niet gegund, waarna Coronel naar voren werd geschoven. Hij wordt tijdens de ledenvergadering van woensdag 16 april voorgedragen als nieuwe voorzitter.

Ook het bestuur lijkt langzaam vorm te krijgen. Ajax heeft ook vervangers gevonden voor de scheidende bestuursleden Hennie Henrichs en Joop Saan. Zij worden vervangen door Joop Krant en Cor van Eijden.
Geen slechte mensen denk ik zo
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_57936529
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:

hij zal dus wel naar barca gaan als die zich melden
Of hij blijft "Idool van Basten en Bergkamp" dan kan hij dus nog een jaar met zijn idool samen werken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57936563
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:07 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Wauw, zal het dan toch misschien nog goed komen met ons bestuur?
pi_57936613
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wauw, zal het dan toch misschien nog goed komen met ons bestuur?
Had toch liever Keje Molenaar gezien.. En het is ook raar dat Coronel eerst zei het zeker niet te doen en het nu dan wel zou worden. Maar goed alles beter dan Jaakke
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57936621
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:07 schreef Black-Death het volgende:

[..]

En de nieuwe ad?
pi_57936654
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

En de nieuwe ad?
Is dat niet die Van Der Aat?
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57936786
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Is dat niet die Van Der Aat?
Van Der Aat is interim, Uri word dus waarschijnlijk voorzitter en Keje Molenaar zou dus algemeen directeur kunnen worden. Het is niet ter sprake geweest dat Keje voorzitter zou worden
pi_57936901
Ok.. Is dat ook weer duidelijk. Maar die Keje Molenaar vind ik iig wel een geschikte vent. Lijkt bij iedereen goed te liggen en echte Ajacied. Tis dus te hopen dat ie Algemeen Directeur wordt dan.
  woensdag 9 april 2008 @ 16:27:44 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_57936936
ik hoef de koef met zijn dikke lichaam niet in een ajax shirt te zien eigenlijk...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_57936994
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:27 schreef Catch22- het volgende:
ik hoef de koef met zijn dikke lichaam niet in een ajax shirt te zien eigenlijk...
Jij wil liever een lekker strak afgetraind buikje? Homo
pi_57936997
quote:

[..]

Moet ik helaas weer ff reageren. Op einde van vorig topic zegt dennis dat ajax beter is dit seizoen dan psv. maar een reden heeft die niet gegeven. waarom denkt hij dat dan /
Omdat wij een betere selectie hebben, dat we geen kampioen worden is een zwakte. Maar dan zijn we als team toch beter dan psv, daar had Vertonghen het ook over

[ Bericht 13% gewijzigd door Blawh op 09-04-2008 20:04:18 (Svp niet doen.) ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 9 april 2008 @ 16:32:24 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_57937034
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jij wil liever een lekker strak afgetraind buikje? Homo
Hij is gewoon te log, kom op... Ik denk dat als hij afvalt dat zijn motoriek en logheid er niet op vooruit gaat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_57937074
Koevermans.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57937095
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Van Der Aat is interim, Uri word dus waarschijnlijk voorzitter en Keje Molenaar zou dus algemeen directeur kunnen worden. Het is niet ter sprake geweest dat Keje voorzitter zou worden
Van der Aat blijft misschien.

Overigens linkt het AD Oleguer aan Ajax als opvolger van Heitinga.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57937110
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:35 schreef Ordinair het volgende:
Koevermans.
Niets mis met de persoon, maar hij brengt helemaal niets. Misschien wil hij wel net zo'n cultheld status als Urzaiz krijgen?
  woensdag 9 april 2008 @ 16:36:40 #71
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57937111
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Jawel, je keek.
pi_57937170
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Bron over Van der Aat?
pi_57937191
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:38 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bron over Van der Aat?
Pfoe, dat weet ik niet meer. Kwam een aantal topics geleden ter sprake. Dat Van der Aat en Bassie het al helemaal gehad hebben met Van Geel en dat de samenwerking Van der Aat en Ajax bevalt. Denk Telegraaf, als ik toch iets moet roepen. In ieder geval een serieus medium.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 april 2008 @ 16:49:27 #74
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57937396
Hehe vandaag naar Eindhoven geweest met een chick. Eigenlijk is het toch wel een leuke stad om er in te wonen. Lekker mooie gezellige winkelstraatjes, aardig volk. Leuke gebouwen mwah het beviel me wel van wat ik zag

Zou der best in kunnen wonen

[ Bericht 6% gewijzigd door MisterJ.Lo op 09-04-2008 16:54:29 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57937412
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Pfoe, dat weet ik niet meer. Kwam een aantal topics geleden ter sprake. Dat Van der Aat en Bassie het al helemaal gehad hebben met Van Geel en dat de samenwerking Van der Aat en Ajax bevalt. Denk Telegraaf, als ik toch iets moet roepen. In ieder geval een serieus medium.
Oke, toch lijkt het mij niet gebeuren als Uri voorzitter word, in zijn rapport staat toch iets van "De algemeen directeur word het boegbeeld van de club, iemand met zelf voetbal historie"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')