Het is irritantquote:Op woensdag 9 april 2008 13:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat is er mis met arrogantie?
Arbeiders van een bedrijf die de sport beoefenden. Nu kan Ajax ook echt niet zonder het bedrijfsleven. Vind het een raar argument van je.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:03 schreef RedGuy het volgende:
Ondanks dat ik een hekel aan arrogantie heb, en Ajax heeft dat al jaren natuurlijk, is de haat van de meesten daartegen gewoon gebaseerd op jaloezie, denk ik.
En als ik moet kiezen, kies ik (als Feyenoorder) dan toch eerder voor Ajax, omdat dat veel meer een echte club is dan PSV, wat notabene uit een bedrijf is voort gekomen.
Mag ik je wel even wijzen op de shirts die ze bij Ajax droegen na de blessure van leonardo, was gewoon een idee vanuit de groep.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:09 schreef Curri het volgende:
Ik zou denk ik kiezen voor PSV, voornamelijk omdat het een echt team is, kijk bijvoorbeeld toen Gomes in die wedstrijd een blessure kreeg, je kon zien dat ze het erg vonden, dat is bij Ajax niet echt zo..
maar dat was nep.... wie heeft er nu in hemelsnaam sympathie met Leonardo?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mag ik je wel even wijzen op de shirts die ze bij Ajax droegen na de blessure van leonardo, was gewoon een idee vanuit de groep.
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:18 schreef Feitosa het volgende:
en de media tevens alle belangrijke momenten van Ajax uitvergroten , terwijl veel belangrijke momenten van PSV worden afgedaan als : ze hebben geluk gehad en veel minder zendtijd krijgen. etc.
Leonardo.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
maar dat was nep.... wie heeft er nu in hemelsnaam sympathie met Leonardo?
Alleen dat taaltje hè........quote:Op woensdag 9 april 2008 14:29 schreef bramos-elvis het volgende:
PSV heeft dezelfde vormen van arrogantie als Ajax....
Wat moet ik hiermee. Ik ben geen psv fan Einstein.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ah gossiepossie
. Broelie broelie
.
.
Echte Amsterdammers zal je niet vaak meer vinden in het stadion , de laatste keer dat ik in die kut-arena was , dacht ik dat ik op een of andere veemarkt was , die accentjesquote:
ja idd, psv uit ben ik niet zenuwachtig voor ofzo, ajax wedstrijden welquote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
De Ajax-haat is er bij mij met de paplepel ingegoten, moet zeggen dat het tegenwoordig niet echt ''haat'' meer is, maar gewoon een aversie zeg maar.
En PSV telt in mijn ogen niet mee, als club natuurlijk wel, maar wat supporters betreft helemaal niet.
PSV-thuis is voor mij net zo interessant als De Graafschap-thuis om maar wat te noemen, terwijl Ajax-thuis de wedstrijd van het jaar is. (al vind ik persoonlijk ADO-thuis NOG leuker..)
Ik heb altijd het idee dat ik een willekeurige wedstrijd in een islamitisch land zit te bekijken.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Echte Amsterdammers zal je niet vaak meer vinden in het stadion , de laatste keer dat ik in die kut-arena was , dacht ik dat ik op een of andere veemarkt was , die accentjes
Philps is net zo neerbuigendheid als Ajax....quote:Omdat ajacieden vaak zo neerbuigend doen , en de media tevens alle belangrijke momenten van Ajax uitvergroten , terwijl veel belangrijke momenten van PSV worden afgedaan als : ze hebben geluk gehad en veel minder zendtijd krijgen. etc.
Ik vind dat zo zielig. Nu de 4e?? keer landskampioen achter elkaar en dan nog zeiken over het onaantrekkelijke voetbal......pure jaloezie.
En ja, Philips heeft in een ver verleden een sportvereniging opgericht.....maar wat daar nu negatief aan is snap ik niet.
Och krijg je dit weer..... zuchtquote:Op woensdag 9 april 2008 14:39 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Philps neerbuigendheid als Ajax....
En ja, ook ik deel de mening van de hilversumse media. Ik hoef geen half uur samenvatting van philps te zien als er geen flikker aan is. Samenvattingen moeten worden afgestemd op de aantrekkelijkheid/kansen/sensaties in een wedstrijd en niet op grootte van clubs.
En ja, Philips speelt onaantrekkelijk voetbal voor een neutrale toeschouwer, als supporter let je daar minder op (bij EVV is het namelijk vaak niet om aan te zien)
en ja, Philips is niet Eindhoven
In de rij achter me zitten er drie uit Amsterdam...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Echte Amsterdammers zal je niet vaak meer vinden in het stadion , de laatste keer dat ik in die kut-arena was , dacht ik dat ik op een of andere veemarkt was , die accentjes
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik een willekeurige wedstrijd in een islamitisch land zit te bekijken.
Zo is het, maar als club je vaak een stempel. Bij Ajax is dat arrogantie, maar bij psv gaat het bijvoorbeeld om saai publiek. Is het daar stil dan krijg je er reacties op, is het bij een club als feyenoord stil hoor je er niemand over terwijl het minstens even vaak gebeurtquote:Op woensdag 9 april 2008 14:29 schreef bramos-elvis het volgende:
Philps heeft dezelfde vormen van arrogantie en neerbuigendheid als Ajax....
Dat weet ik niet, ik kom nooit in het PSV stadion.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is met PSV zo , een paar jaar geleden was Ajax echt FC Bijlmer
Ik word ook zó ziek van dat continu afzetten tegen Ajax. Van shawls als 110% anti-Ajax word ik niet goed hoor. Als Ajax verliest geniet ik, maar gewoon omdat ik ze niets gun. Als Feyenoord verliest, lach ik ook lekker. Ik gun het mijn eigen club en dat gebeurt vaak zat. Ik hou van mijn club en ben geen anti-fan van Ajax.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo is het, maar als club je vaak een stempel. Bij Ajax is dat arrogantie, maar bij psv gaat het bijvoorbeeld om saai publiek. Is het daar stil dan krijg je er reacties op, is het bij een club als feyenoord stil hoor je er niemand over terwijl het minstens even vaak gebeurt
Wat mij bij psv opvalt is het feit dat er daar meer draait om de haat tegen Ajax dan de eigen clubliefde, spandoeken over Slavia Praag etc. Spreekkoren over het Europese voetbal van Ajax etc. Ze zien Ajax ook als rivaal terwijl het van ons af naar psv helemaal niet is. We hebben maar 2 échte rivalen: Den Haag en Feyenoord. Dat ze ons bij psv als rivalen zien is schattig, maar meer dan concurrenten zijn we niet
Wat een klets..........quote:Op woensdag 9 april 2008 14:44 schreef denthemen het volgende:
Ze zien Ajax ook als rivaal terwijl het van ons af naar psv helemaal niet is. We hebben maar 2 échte rivalen: Den Haag en Feyenoord. Dat ze ons bij psv als rivalen zien is schattig, maar meer dan concurrenten zijn we niet
PSV heeft gewoon hooligans nodig. ADO en Feyenoord zijn onze echte rivalen (en misschien Utrecht ook wel) terwijl PSV alleen een concurrent is. Laten dit nu net de clubs zijn met een harde kern. PSV is gewoon te braaf om echte vijanden(en dus rivaal) van Ajax te worden. Er moet een soort van leven of dood spanning tussen de clubs zitten. Op dit moment is PSV alleen nog maar die club die telkens met kutvoetbal kampioen wordt en waarvan de fans een steeds grotere bek krijgen.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat mij bij psv opvalt is het feit dat er daar meer draait om de haat tegen Ajax dan de eigen clubliefde, spandoeken over Slavia Praag etc. Spreekkoren over het Europese voetbal van Ajax etc. Ze zien Ajax ook als rivaal terwijl het van ons af naar psv helemaal niet is. We hebben maar 2 échte rivalen: Den Haag en Feyenoord. Dat ze ons bij psv als rivalen zien is schattig, maar meer dan concurrenten zijn we niet
Voor een niet fan post je wel vaak in Ajax en andere voetbaltopics.......lastig he, begrijpend lezen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef BobbyHill het volgende:
PSV is een luizige ploeg, uit een lelijke stad, zonder een mooi stadion, zonder sfeer, zonder rivalen, zonder harde kern, zonder de intentie mooi voetbal te spelen, zonder identiteit, zonder oog voor talent, zonder durf, zonder uitstraling.
Je kan van Ajax en Feyenoord zeggen wat je wilt, maar ze hebben tenminste een identiteit om te kunnen hekelen. PSV is van een zodanig oninteressante sufheid dat ze op geen enkele manier prikkelen. Een beetje zoals RKC en Excelsior me ook niet warm of koud maken. Grijze club.
Ik ben in heel m'n leven nog nooit in de ArenA geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 15:51 schreef Feitosa het volgende:
Voor een niet fan post je wel vaak in Ajax en andere voetbaltopics.......lastig he, begrijpend lezen.
O.K. Ajax heeft mijn sympathie, de laatste keer dat ik van PSV kippevel kreeg was op 1 november 1989.quote:
En daar kan Ajax of 'echte' Ajax supporters wat aan doen? Nou ja, Ajax wel.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dan kies ik zonder te twijfelen voor psv. ajx is arrogant en laf. Als het goed gaat is iedereen voor ajx maar als het slecht gaat hoor je er niemand over.
De 'echte' kunnen hier niks aan doen natuurlijk. Maar dit beeld heeft heel nederland van die club. De uitstraling van de club trekt dit soort mensen aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En daar kan Ajax of 'echte' Ajax supporters wat aan doen? Nou ja, Ajax wel.
Maar genoeg Ajax fans flikkeren dat soort mensen het liefst head-down van de tweede ring af.
Rivaliteit heeft niks met hooligans te maken, althans, zo zou het moeten zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 15:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon hooligans nodig. ADO en Feyenoord zijn onze echte rivalen (en misschien Utrecht ook wel) terwijl PSV alleen een concurrent is. Laten dit nu net de clubs zijn met een harde kern. PSV is gewoon te braaf om echte vijanden(en dus rivaal) van Ajax te worden. Er moet een soort van leven of dood spanning tussen de clubs zitten. Op dit moment is PSV alleen nog maar die club die telkens met kutvoetbal kampioen wordt en waarvan de fans een steeds grotere bek krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |