Wat lief zo'n kleintje!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef lcicle het volgende:
... de coupe van jongste:
[ afbeelding ]
Ik ben zo benieuwd wat dat gaat worden over een tijd!
hihi heerlijk zeg zo een beer hier zitten we nog in maat 56 soms 62 naa een paar rondjes droger lol. En Zoë is volgende week ook 4 maanden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Appelsap, Nathan groeit heel erg hard. Maatje 68 van shirtjes is al te klein. Broeken maat 74 net iets te lang weer. Hangt er een beetje tussen in en hij wordt volgende week donderdag 4 maanden.
Hey gefeliciteerd Macka, ik had helemaal gemist dat je bevallen bent, wat een leuke naam, "Maja" en wat een práchtig rood haar heeft Lucie zeg! (En Maja ook, in aanwasquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:42 schreef Macka66 het volgende:
Zulke leuke kinders weer hier!
Lucie is helemaal weg van de Jolie foto, en ik wil Brent adopteren![]()
Mijn kleinste dame is een serieus typje
[ afbeelding ]
Grote zus Lucie geeft Maja haar speentje
[ afbeelding ]
Thomas heeft altijd net gedronken.quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlijk menneke heb je, Webkim <3. Op wie lijkt hij het meest? En heeft ie spruw? Of had ie net gedronken? Mooi die glimhaartjes. Tis echt een droppie
Stiemie, ik vind dit echt een hele leuke blije foto. Echt een baby nog maar zo'n zekere houding en grote lach. Leuk hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:45 schreef _evenstar_ het volgende:
gespannen in de draaimolen
[ afbeelding ]
big smile
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem er nooit ingehad.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Uhm jah ....of hoeft dat niet meer?Vind het wel fijn dat z'n hoofdje stevig zit ook omdat hij soms in slaap valt in de auto (of kan hij er nu echt wel uit?)
Hey wat leuk dat Noah naar dezelfde school gaat! Melvin heeft het er ontzettend naar zijn zin. Wie weet komen ze t.z.t. wel in dezelfde klas.quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef texelonia het volgende:
Die eerste van Storm is echt geweldig! Wat een schoffie!
En ook leuk om Melvin weer eens te zien!Hoe gaat het met hem op school? Noah gaat toch naar dezelfde..
Hij is volgende week 9 maanden! (manlief is eigenlijk nooit zo'n enthousiast type, maar hij belde me er zelfs speciaal over opquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:35 schreef pinquit het volgende:
He?? ethan al staan!! hoe oud is ie eik?? wat knap!!!![]()
O help me even, ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:21 schreef Sugar het volgende:
En we kwamen in die grote speeltuin zomaar een bekende tegen. De moeder herkende ik niet eens, maar dit jongetje dan weer wel!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:21 schreef Sugar het volgende:
En we kwamen in die grote speeltuin zomaar een bekende tegen. De moeder herkende ik niet eens, maar dit jongetje dan weer wel!![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat is een flinke trampoline zeg. heb je m zelf al geprobeerd?quote:Op zondag 27 april 2008 17:43 schreef Rewimo het volgende:
Ga straks alle foto's bekijkenMaar nu eerst zoals toegezegd in het KtP-topic een foto van Christan op zijn vandaag eindelijk in gebruik genomen verjaarscadeau
[ afbeelding ]
Hij is 2.40 m doorsnee. En ik heb hem inmiddels geprobeerd, hij doet het primaquote:Op zondag 27 april 2008 20:02 schreef lady-wrb het volgende:
dat is een flinke trampoline zeg. heb je m zelf al geprobeerd?
Zeg dat nou niet..... Ik hoorde het laatst ook weer. Ze zijn groot voor je het weet. Maar als ze net zo knap en stoer worden als Renee, dan komt het zeker goed.quote:Op zondag 27 april 2008 20:58 schreef moussy het volgende:
Die is lief!! Groot he LadyS, het gaat zooo snel
praat me er niet van; dat snel gaanquote:Op zondag 27 april 2008 20:58 schreef moussy het volgende:
Die is lief!! Groot he LadyS, het gaat zooo snel
Dank jequote:Op woensdag 30 april 2008 10:26 schreef renzell het volgende:
Ik vind Jet zó leuk Beaker!!!Wat een heerlijk kind zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |