5 vind ik altijd wat overdreven overkomenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:41 schreef TheZapster het volgende:
Dan type ik snel wat om je van de 5 af te houden
Zolang de muziek goed is kan me dat niet boeienquote:Op donderdag 10 april 2008 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het enige wat elke dag enigszins verandert in het programma van Corton, is de muziek. Hij zegt ELKE dag exact hetzelfde![]()
. Ja, we weten nu wel hoe die 3 voor 12 werkt. En ja, na twaalven is er 'heel veel ruimte voor jouw request'. Enz. Enz.
![]()
't Is hier 's nachts niet zo druk idd.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:00 schreef DaMook het volgende:
Zo te zien horen meer mensen nachtDNA niet.
Ja ik zie daar ook iets bewegenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:16 schreef Marc63 het volgende:
Rechts onderin de hoek.
Het is iig iets blonds.
EDIT: Ah... nu hoor ik haar ook
Zie een van mijn vorige postsquote:
Nou, ten tijde van het schrijven zat ik nog in mijn ochtendtenue met een sigaret voor de pcquote:Op donderdag 10 april 2008 08:06 schreef -Hans- het volgende:
Cosmick, je bent er ook weer vroeg bij man!
Ah, koffie ! strak planquote:Op donderdag 10 april 2008 09:04 schreef cosmick het volgende:
Nou, ten tijde van het schrijven zat ik nog in mijn ochtendtenue met een sigaret voor de pc.
Ben net pas op de zaak. Dus koffie.
Ben blij dat ik vandaag ff een radioloze dag hebquote:Op donderdag 10 april 2008 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is onze grote vriend A.C. nog niet gedraaid vandaag?Moet toch snel gebeuren om de VIER keer (ik herhaal VIER keer) van gisteren te verslaan
.
Hanssss!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, koffie ! strak plan![]()
borisz / roel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |