GMTAquote:Op woensdag 9 april 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oeh! Kan nu al niet wachten op het filmpje. Annemieke in badpak
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oeh! Kan nu al niet wachten op het filmpje. Annemieke in badpak
quote:
Ja jammer genoeg niet nee. Ik gok opquote:Op woensdag 9 april 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt wat ie verdient.
Ik heb niets tegen FOB, maar in dit geval wel.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor ook bij de eerste groep, vette plaat: Fall out Boy en John [ afbeelding ]
Idem!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor ook bij de eerste groep, vette plaat: Fall out Boy en John [ afbeelding ]
Nu welquote:
Hoe komt het, nu wel?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen FOB, maar in dit geval wel.
Gooooooooeeeeeeeeeeeedenavondquote:
Die stem van die zanger klinkt voor geen meter bij deze plaat.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe komt het, nu wel?
Ik heb er niks mee of tegen... Vind deze goed. Beter dan die ene Michael Cover van the Alien Ant Farm....
Ik vind dit echt een draak van een nummer. Mute momentje enzo....quote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Leuk nummer, dat She's so high, maar doe mij maar het origineel van Tal Bachman. Niet dat het wezenlijk anders is, maar toch...
ook een gevalletje nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Leuk nummer, dat She's so high, maar doe mij maar het origineel van Tal Bachman. Niet dat het wezenlijk anders is, maar toch...
Deze is voor jou....kon je alleen zo snel niet vindenquote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 9 april 2008 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Deze is voor jou....kon je alleen zo snel niet vinden
Niet verkeerd nee, maar ik heb altijd het gevoel dat U2 met deze praat een nieuwe Where the Streets have no Name heeft willen maken.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:28 schreef Sersjee het volgende:
M'n kaartje voor de Melkweg lag vandaag bij de post![]()
Deze is trouwens ook niet verkeerd...
meestal vind ik FOB dus maar weinig verheffend, maar dit vind ik weer een hele leuke plaatquote:Op woensdag 9 april 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen FOB, maar in dit geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |