Eens.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
Voordat ik Alain Clark live tijdens de MM-nieuwjaarsreceptie had gezien, was ik nog niet van hem onder de indruk. Dat veranderde op de receptie wel.
Maar na 3+ maanden met een hoge roulatie op de radio begint ie te vervelen. Ik vrees dat ik net als vele anderen in dit topic zou zijn geweest als ik em niet live had gezien.
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Marc / feivel
[..]
Hej moi !![]()
[..]
Oeeeeeeeeh
41? Zou je niet zeggen...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Wisten jullie dat Sacha de Boer vandaag jaris is? 41 jaar is ze geworden en ze was vanochtend bij GIel te horen.
Feivel![]()
3 keer op een dag.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
Voordat ik Alain Clark live tijdens de MM-nieuwjaarsreceptie had gezien, was ik nog niet van hem onder de indruk. Dat veranderde op de receptie wel.
Maar na 3+ maanden met een hoge roulatie op de radio begint ie te vervelen. Ik vrees dat ik net als vele anderen in dit topic zou zijn geweest als ik em niet live had gezien.
Ik weet het ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
borisz
Heb je nog Sport 1 ? morgen de topper Den Bosch - Groningen
Laatste wat ik ervan gehoord heb is die cover van Teenage Dirtbag voor die BBC-cd.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor je tegenwoordig ook niets meer van.
That page doesn't exist!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Toch maar besloten om te gaan Twitteren!
http://twitter.com/RiccardoN
Denk dat het zeker de moeite waard is om het even te checken want de wedstrijden tussen Den Bosch en Groningen zijn vaak echt TOP wedstrijden. Denk dat Groningen wint als ze Owens en met name Young onder controle weten te houden. Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 april 2008 19:28 schreef borisz het volgende:
Ik weet het ja.
Ik zal morgen langs sport 1 moeten zappen, want de extra extra aanbieding(mijn vader kreeg nogmaals 3 maanden voor 5 euro per maand) is ook afgelopen dacht ik
Gelukkig net eindelijk mocht ik weer koffie halen!!!! Pffff.....quote:Op woensdag 9 april 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Maricha/Michiel, beginnen jullie al afkickverschijnselen te vertonen zonder koffie? En heeft Roosmarijn de koffiejunk het overleefd?
[edit]
Ah, het water is weer veilig, en de verslaving kan ook weer worden uitgeoefend.
Een cover?uuhhm, meestal zijn covers niet zo heel boeiend.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Laatste wat ik ervan gehoord heb is die cover van Teenage Dirtbag voor die BBC-cd.
Maar niet zo'n hele beste. Ik weet niet echt waarom, maar deze plaat vind ik zó irritant...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gelukkig net eindelijk mocht ik weer koffie halen!!!! Pffff.....
Oh en Roos kan best zonder koffie hoor, tis alleen zo lekker
Staat ook op het verzamelalbum EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar niet zo'n hele beste. Ik weet niet echt waarom, maar deze plaat vind ik zó irritant...
Ik vind dat ook zo'n vreselijke BAGGER plaat ! niet te zuinig gewoon....quote:Op woensdag 9 april 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Maar niet zo'n hele beste. Ik weet niet echt waarom, maar deze plaat vind ik zó irritant...
En nog eerder, kwamen we gewoon aan de deur ons verhaaltje doen. Ook al moesten we er drie dagen voor lopen....quote:Op woensdag 9 april 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
/Plastic Beker Selection mode on
Vroeger... toen had niemand last van lege batterijen in de telefoon. Toen belden we nog met vaste toestellen.
Vroegah... toen hadden we alleen maar last van stroomstoringen midden in ons telefoongesprek! Dan moesten we helemaal naar degene die we belden toelopen om hem te vertellen dat de stroom was uitgevallen. En 1 man verloor zijn hoed!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
/Plastic Beker Selection mode on
Vroeger... toen had niemand last van lege batterijen in de telefoon. Toen belden we nog met vaste toestellen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer worden de tijden van Pinkpop bekend gemaakt? Wil graag weten welke bands ik allemaal kan gaan zien. Ze staat niet hoog op mn lijstje, maar lijkt me toch leuk om ook KT Tunstall mee te kunnen pakken.
Ik ga alleen op zaterdag, maar zelfs dan is er al zoveel moois dat ik vrees dat ik er veel van moet missen doordat er 2 goeie acts tegelijk zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen kaartje....
Had er ook graag bij geweest. KT Tunstall had ik dan ook willen zien inderdaad.
Maar zijn beentjes zijn echt glad (althans dat waren ze vorige week)quote:
Dat was wel te zien jaquote:Op woensdag 9 april 2008 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar zijn beentjes zijn echt glad (althans dat waren ze vorige week)
Ik mocht zelfs voelenquote:
Die heb ik gemist. Wat moet ze doen?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
en Domien heeft daarna een leuke nieuwe actie voor Annemic bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |