Dacht ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom
De artiesten die je noemt zou ik ook graag wat meer op 3FM horen en vooral wat meer Moke
Heerlijke plaatquote:Op woensdag 9 april 2008 15:35 schreef borisz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UIT JE DIP TIP
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO - YOUR SMILE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo heeft iedereen weer een smile
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Roel, C&S kunnen jouw gedachte lezen hoorde ik net
En daar houdt het dan ook wel mee op.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind de zelfkennis van die jongens best wel goed.
Dat is met wel meer platen. Dan halen ze er eentje uit het spreekwoordelijke stof en dan lijkt die plaat wel te blijven hangen in de computer, zodat iedere DJ die in het speellijstje ziet staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt Ruby nu weer vaker gedraaid? Zijn die ook ergens voor genomineerd ofzo
Leuk om een plaat weer es een keertje te horen, maar niet meteen weer elke dag...
Ik snap dat niet... er is toch een muziekredactie juist ervoor moet zorgen dat het enigszins gevarieerd blijft... Is het nou zo lastig om dan bij het draaien van oudere platen niet meteen door te slaan en deze NIET 4 keer in twee dagen te gaan draaien?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is met wel meer platen. Dan halen ze er eentje uit het spreekwoordelijke stof en dan lijkt die plaat wel te blijven hangen in de computer, zodat iedere DJ die in het speellijstje ziet staan.
Zo hoor je ze nooit, zo opeens drie keer per week.
Vorige week kwam Money for Nothing opeens regelmatig voorbij.
En daar zie ik een prachtige baan voor mij weg gelegd.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap dat niet... er is toch een muziekredactie juist ervoor moet zorgen dat het enigszins gevarieerd blijft... Is het nou zo lastig om dan bij het draaien van oudere platen niet meteen door te slaan en deze NIET 4 keer in twee dagen te gaan draaien?
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:09 schreef on_air het volgende:
En daar zie ik een prachtige baan voor mij weg gelegd.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Anders wil ik die baan wel, komen er in ieder geval meer gitaren op 3fmquote:Op woensdag 9 april 2008 17:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Rabbering zit in de wegquote:Op woensdag 9 april 2008 17:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Anders wil ik die baan wel, komen er in ieder geval meer gitaren op 3fm
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:05 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat naar Hit Me TV in Utrecht
Pix!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Sersjee het volgende:
Stond even te genieten van het uitzicht, 3 dames van begin 20 in rokjes en laarzen
Hej moi !quote:
Oeeeeeeeehquote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Sersjee het volgende:
Stond even te genieten van het uitzicht, 3 dames van begin 20 in rokjes en laarzen
Camera en telefoon lagen helaas in een andere kamer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |