Hmmm. Zal ik dan eens kijken voor wat lectuur over videokaarten?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een koudeprobleem dan.
Maar uhm, dit begint nu wel heel erg op een DIG-SC te lijken.
Ja joh, goed joh. Mijn pc was nog geen vier jaar oud, maar hij is geheel en al kaduuk. Dan wel weer leuk dat ze de harde schijf voor me hebben weten te redden. Nu ben ik aan de laptop. Ook leuk.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hoi Lienekien.
Hoe is het, wat is er mis met je pc, kan-ie gerepareerd worden, hoe oud was je pc?
goede oude tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef Z het volgende:
Stond je turbo knop toen wel aan?
Jaha, ze zijn er wel duurder. Maar eerder waren ze er niet goedkoper.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:02 schreef Z het volgende:
Ik heb er gewoon nog een van ¤1400,- hoor.
Het is gewoon een rode draad, blijkbaar. En dan had ik gisteren mijn probleempje nog wel meegenomen naar MSN, om jullie er niet al teveel mee lastig te vallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:19 schreef LXIV het volgende:
Ik ben MyNetwork.
Wat is er toch met dit topic, dat we telkens over computers praten?
Welnee, ik ben ook een fervent aanhanger van koper. Zelfs zo erg dat ik in zomerdagen een bedrade aansluiting heb op mijn terrasquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben ik erg ouderwets, met mijn computer met bedrade netwerk.
Kunnen we anders praten dan over een computernetwerk?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:19 schreef LXIV het volgende:
Wat is er toch met dit topic, dat we telkens over computers praten?
Ja. Dat heet een meet. Dan ontmoet je je medeforumbezoekers op een nader te bepalen tijdstip en locatie, en praat je in real life met zequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Kunnen we anders praten dan over een computernetwerk?
Ik heb LXIV laatst nog uitgenodigdquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dat heet een meet. Dan ontmoet je je medeforumbezoekers op een nader te bepalen tijdstip en locatie, en praat je in real life met ze.
Over het algemeen is dat beregezellig, vraag maar aan DaMart.
De tulpen zijn al uit de kas, en hij staat inmiddels bijna vol met lelies. Ik ben nu aan het bedenken wat ik de rest van het jaar wil doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:57 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het met de tulpen tegenwoordig?
Nein.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef Gellius het volgende:
Heb je al een nieuwe huisjesmelker gevonden, aapje?
Ja, dequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:19 schreef k_man het volgende:
Gelukkig kun je er zelf om lachen.
Jaja, stiekem tegelijk met mij posten en net een seconde eerder zijn, hè.quote:
Wat stond er origineel dan?quote:
Mijn post was een reactie op zijn post eentje hoger. Dus ik heb later die post ingevoegd als citaat.quote:
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn post was een reactie op zijn post eentje hoger. Dus ik heb later die post ingevoegd als citaat.
Je zult het hem vroeg of laat toch moeten vertellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wel van mijn huisbaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |