Bedankt. Ik lees vaak. Ik zal kijken of ik deze boeken goedkoop op de kop kan tikken.quote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
zowel die van de Panorama als van Peter R de Vries zijn absoluut de moeite waard.
Het geld is geinvesteerd in de alkmaarse roze buurt schijnt, geloof ook wel eens eens gelezen te hebben dat Heineken uit wraak een eigen prive bureau heeft opgericht met als doel het de ontvoerders de rest van hun leven zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef Toekito het volgende:
Wat ik mij afvraag is of er nog iemand naar die miljoenen vraagt bij de veroordelen en inmiddels weer vrij gekomen (of overleden zoals Van Hout) criminelen.
beide klopt maar het is nog steeds niet bekend of dat al het geld van toen was. Kans is aanwezig maargoed echt actief zoekt justitie er niet naar en Heineken heeft ook nooit echt antwoorden op zijn vragen gekregen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het geld is geinvesteerd in de alkmaarse roze buurt schijnt, geloof ook wel eens eens gelezen te hebben dat Heineken uit wraak een eigen prive bureau heeft opgericht met als doel het de ontvoerders de rest van hun leven zo moeilijk mogelijk te maken.
Ja godver, wie was dat dan? Die van de AH of wat?quote:
Inderdaad Gerrit Jan Heijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef vosss het volgende:
Ja godver, wie was dat dan? Die van de AH of wat?
Als je het boek van Peter R de Vries kent of die van Panorama of beide dan is de film niks idd. Althans dat vind ik. De dvd met KRO's brandpunt e.d. is wel een echte toevoeging.quote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef Bakkeleie het volgende:
Lees het niet als je er gevoelig voor bent.
dan heb ik het niet over de ontvoering zelf, maar bepaalde details!
wel een super boek, heb het iets van 4 of 5x gelezen!
film nog niet gezien, maar lijkt mij ook niet echt iets als ik eerlijk ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |