abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58002696
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind er niks arm aan eigenlijk.
Nee hij is behoorlijk rijk zelfs, ik snap niet waarom de makers hem keer op keer blijven verpesten, laat nou eens een nieuwe goede slechterik komen en maak Ludo een family man
Een heer met stijl
pi_58004020
tvp
pi_58011265
Wanneer komt Skylar weer in beeld ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_58011282
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 13 april 2008 @ 23:43:56 #80
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_58033606
Dit zijn goede berichten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 07:14:00 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58036397
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef vencodark het volgende:
Indd, Milan.
Heeft er wel relatief kort ingezeten dan. Als ze nu al klaar zijn met zn rol.
ze hadden hem nooit terug hoeven halen. nutteloze rol
pi_58036409
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef Shayndel het volgende:
Dit zijn goede berichten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk
Vooral Charlie die kapt met dat Lovetree gedoe, wat een opluchting. Dat was echt het saaiste verhaal ui GTST ooit.
pi_58039395
quote:
Op maandag 14 april 2008 07:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vooral Charlie die kapt met dat Lovetree gedoe, wat een opluchting. Dat was echt het saaiste verhaal ui GTST ooit.
Ook een van de irritantste
Een heer met stijl
  maandag 14 april 2008 @ 11:24:21 #84
22273 Dizer
Save the beard!
pi_58039546
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
die sil voegt ook weinig toe dus die kan wel dood
Tjah, het is of Robin Zijlstra of Wilbert Gieske die doodgaan en een hart doneren aan Sil.
Robert is te oud dus zal het hart van Milan worden. Ik voorzie twee verhaallijnen voor de zomerstop:

Robert en Milan zitten in de auto en krijgen een auto ongeluk. Zomerstop!
Na de zomerstop, beiden dood... hart van Milan gaat naar Sil. Sil is dan inmiddels al weer bijna 16

of

Robert en Milan hebben ruzie. Robert zegt tegen Milan, jij bent niet mijn zoon meer!!!
Milan stap in de auto.. ongeluk... Robert ziet dat.. Zomerstop!!!
Na de zomerstop, Milan dood (hart naar Sil), Robert aan de alcohol...
Robert gaat na een lange en trage maar vooral saaie verhaallijn ook dood... zelfmoord of door alcohol!

GTST kennende, dat laatste
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 14 april 2008 @ 13:26:55 #85
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_58041833
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee hij is behoorlijk rijk zelfs, ik snap niet waarom de makers hem keer op keer blijven verpesten, laat nou eens een nieuwe goede slechterik komen en maak Ludo een family man
Ja, ik blijf dit ondersteunen. Nieuwe slechteriken zijn van harte welkom. En dan van die klassieke slechteriken. Gemeen tot op het bot, immens onbetrouwbaar en zakenlijk zeer sterk. Ludo moet een stapje terug gaan nemen. Hij heeft al zoveel over zich heen gekregen. De geloofwaardigheid raakt er vanaf. Verder is GTST het aankijken wel nog waard, op enkele vreselijke verhaallijnen na.

Op bol.com is GTST seizoen 2 al te bestellen. Van mij mag het al mei worden hoor....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_58045296
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tjah, het is of Robin Zijlstra of Wilbert Gieske die doodgaan en een hart doneren aan Sil.
Robert is te oud dus zal het hart van Milan worden. Ik voorzie twee verhaallijnen voor de zomerstop:

Robert en Milan zitten in de auto en krijgen een auto ongeluk. Zomerstop!
Na de zomerstop, beiden dood... hart van Milan gaat naar Sil. Sil is dan inmiddels al weer bijna 16

of

Robert en Milan hebben ruzie. Robert zegt tegen Milan, jij bent niet mijn zoon meer!!!
Milan stap in de auto.. ongeluk... Robert ziet dat.. Zomerstop!!!
Na de zomerstop, Milan dood (hart naar Sil), Robert aan de alcohol...
Robert gaat na een lange en trage maar vooral saaie verhaallijn ook dood... zelfmoord of door alcohol!

GTST kennende, dat laatste
Niet zo van die onzin verkondingen he Dizer
Robert gaat niet dood. Dat dacht ik inderdaad eerst ook maar Milan zou nu wel gewoon dood gaan.
Verder Robin is ontslagen dus dat hij de zomercliff krijgt lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Bovendien zitten we nog steeds met de baby van Nick en Charlie waarvan Nick denkt dat hij dood is.
En dat is nou een verhaal waar je echt iets mee kan. Dan heb je Nick Charlie Sjors Bing Lorena en Ludo en Barbara die je daarbij kan betreken. Lijkt me duizend maler meer interessant dan weer een auto ongeluk of gedoe over een orgaan transplantatie.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_58050043
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_58050675
Omg, ik vond Fos tof vandaag .
Pretentieus geneuzel.
pi_58052638
Die Nina is echt vet irritant! Fos was inderdaad leuk vandaag!
pi_58052886
Vind het trouwens bijzonder te noemen dat Sil gelijk bovenaan de wachtlijst zou staan en aan de beurt zou zijn.
pi_58054574
Fos heeft opeens ruggengraat.

Nina mag inderdaad wel een enkeltje psychiatrische inrichting
pi_58055899
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef vencodark het volgende:
Vind het trouwens bijzonder te noemen dat Sil gelijk bovenaan de wachtlijst zou staan en aan de beurt zou zijn.
Bij gevallen waarbij het ook daadwerkelijk een kwestie van een paar uur kan zijn voor dat iemand dood is, is dat mogelijk.
Pretentieus geneuzel.
pi_58055940
Volgens de Metro is de rol van Milan gespeeld door 3 mensen. Maar wie is die derde dan? Ik weet alleen dat Wouter de Jong die rol in het begin had, maar vergeet ik dan nu iemand of zit Metro fout?
Aids.
pi_58056023
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef Mss het volgende:
Volgens de Metro is de rol van Milan gespeeld door 3 mensen. Maar wie is die derde dan? Ik weet alleen dat Wouter de Jong die rol in het begin had, maar vergeet ik dan nu iemand of zit Metro fout?
Metro zit fout, ze zullen wel in de war zijn met Morris ofzo.
pi_58056588
De Metro hangt samen van (spel)fouten .
Pretentieus geneuzel.
pi_58057931
Ah, ik dacht al dat ik iemand gemist had
Aids.
pi_58073513
Nog een zo'n scene en ik hoef het nooit meer te zien
pi_58073520
Dennis.
pi_58073678
Was te verwachten dat hij ging slaan.. verder, niet echt boeiend vandaag.
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:04:01 #100
123170 alors
zlata1234
pi_58074259
Ik moest gewoon keihard lachen bij die scène. Het maakt me niet uit hoe slecht het is, als die irritante Dennis maar opdondert.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')