4x200 vrij hèquote:Op woensdag 9 april 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
NL wereldkampioen 200 wissel (vrouwen), nét.
Ja, even in de war met estafette en wissel als termenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:27 schreef tong80 het volgende:
Wat is Veldhuis toch leuk. Op naar de spelen
Ik ben benieuwd wat haar president van haar blanke inquisitie vindt...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:10 schreef Leatherface het volgende:
Kirsty Coventry.Zwemkampioene uit Zimbabwe.
Weliswaar woont ze vooral in de VS, maar het blijft iets geweldigs hebben.
Grote klassequote:
Ik denk dat het wel meevalt... ze geeft zelf al aan dat het nog wel harder kan... volgens mij heeft ze sowieso niet gepiekt naar het EK en dit WKquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef tong80 het volgende:
Als ze maar niet te vroeg piekt. Ze is nu al in een supervorm.
Vergeet niet dat de halve wereldtop (en meer) er niet is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:24 schreef tong80 het volgende:
Klein kutlandje overheerst in een wereldsport
Ok maar waar zijn vergelijkbare landen als Oostenrijk Zwitserlan België en Portugal dan ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de halve wereldtop (en meer) er niet is.
Korte baan moet je om de 25 meter wisselen lijkt me niet bevordelijk voor een snelle tijd vergelijkbaar met de lange baan van 50 meter.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is nu eigenlijk het grote verschil tussen de korte baan en de lange baan qua fysieke belasting en tijden?
Waar heb je wanneer het grootste voordeel?
Tijd komt gewoon door het zwempak dat is gewoon te goedquote:Op zondag 13 april 2008 17:32 schreef TheVulture het volgende:
WR voor Marleen, Zilver voor Schreuder... 23.25 wat een tijd
En ook omdat je door meer keerpunten minder pure zweminspanning hoeft te leveren.quote:Op zondag 13 april 2008 10:31 schreef Damzkieee het volgende:
Helaas Tong.
Korte baan gaat sneller omdat je met een keerpunt extra kunt afzetten.
Als jij of ik dat pak aantrekken zullen we niet ineens heel hard zwemmenquote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tijd komt gewoon door het zwempak dat is gewoon te goed
Niet iedereen, maar wel veel zwemmers.quote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als jij of ik dat pak aantrekken zullen we niet ineens heel hard zwemmen
Iedereen heeft de beschikking over dat pak dus de verhoudingen blijven gelijk...Veldhuis was een klasse apart vandaag
Er is geen topper zonder zo'n pak, althans iedereen heeft de keuzequote:Op zondag 13 april 2008 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar wel veel zwemmers.
Ok, Pieter is idd geen topper meer.quote:Op zondag 13 april 2008 18:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is geen topper zonder zo'n pak, althans iedereen heeft de keuze
Nou, weet ik niet. De een zal er wellicht meer van profiteren dan de ander. Zie ook bijvoorbeeld de klapschaats.quote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als jij of ik dat pak aantrekken zullen we niet ineens heel hard zwemmen
Iedereen heeft de beschikking over dat pak dus de verhoudingen blijven gelijk...Veldhuis was een klasse apart vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |