quote:Op woensdag 9 april 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De voordelen van een vaatwasser wegen huizenhoog op tegen het iedere avond afwassen.
Dusch dat nemen we maar op de koop toe.
quote:Op woensdag 9 april 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De voordelen van een vaatwasser wegen huizenhoog op tegen het iedere avond afwassen.
*Kippenvel krijgt..quote:Op woensdag 9 april 2008 01:22 schreef Ringo het volgende:
1000x erger dan iemand die met zijn nagels over een schoolbord krast. Buiten dat vrijwel niemand een schoolbord in zijn huis heeft.
Als een rollende steen gaat hij over het glas heen.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:27 schreef Ringo het volgende:
Helemaal erg is als ik in een restaurant zo'n droog glas krijg. Moet ik het ijsklontje gebruiken om dat glas mee soepel te masseren.
Ik heb geen vaatwasser, dankgod. Ik eet dan ook elke dag buiten de deur.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:27 schreef TheSorrow het volgende:
Vaatwassers
Vind je het eng om de vaat eruit te halen?Neem een werkster.
TS is vrachtwagenchauffeur? Lekker, een broodje kroket uit de muur.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dankgod. Ik eet dan ook elke dag buiten de deur.
Nee, TS woont in een stad waar je goed kan eten.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:29 schreef nattermann het volgende:
TS is vrachtwagenchauffeur? Lekker, een broodje kroket uit de muur.
Dus eigenlijk klaag jij over de vaatwassers in restaurants?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, dankgod. Ik eet dan ook elke dag buiten de deur.
Ook ja. Vaatwassers in het algemeen. En omdat ik er zelf geen heb, kan niemand mij hypocriet noemen.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk klaag jij over de vaatwassers in restaurants?
En je hebt echt om die speciale reden geen vaatwasser?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook ja. Vaatwassers in het algemeen. En omdat ik er zelf geen heb, kan niemand mij hypocriet noemen.
Verkapt fuck-de-lifestyle-van-anderen topic.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:32 schreef TheSorrow het volgende:
Verkapt kijk-mij-veel-geld-hebben topic.
quote:Op woensdag 9 april 2008 01:27 schreef Ringo het volgende:
Helemaal erg is als ik in een restaurant zo'n droog glas krijg. Moet ik het ijsklontje gebruiken om dat glas mee soepel te masseren.
Onterechte kutklacht dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook ja. Vaatwassers in het algemeen. En omdat ik er zelf geen heb, kan niemand mij hypocriet noemen.
Dat ene bord in de week? Die drie theemokken? Ben je gek ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je hebt echt om die speciale reden geen vaatwasser?
Whehe, jij doet een week met je bordquote:Op woensdag 9 april 2008 01:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat ene bord in de week? Die drie theemokken? Ben je gek ofzo
patat van de snackbar zit niet voor niets in een plastic bakje (of puntzak)quote:Op woensdag 9 april 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, jij doet een week met je bord
quote:Op woensdag 9 april 200801:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De meeste borden gaan nog wel langer mee hoor.... Of heb jij alleen van die papieren campingbordjes? Of nog beter, die luxe plastic bordjes met 3 vakken waardoor je saus niet over heel je bord ligt bij de BBQ.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, jij doet een week met je bord
Heb je dan wel pannen op het eiland die aan elkaar kunnen schimmelen?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Pekmen het volgende:
ja, is wel zo, maar weet je wat pas echt een kutgevoel is: als de pannen van de schimmel aan elkaar gekoekt zitten en je moet die vervolgens met je blote handen wegwassen omdat je de vatenkwast weer eens kwijt bent.![]()
nee, ik zou het wel weten: als ik 1 ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland....
schimmel?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Pekmen het volgende:
nee, ik zou het wel weten: als ik 1 ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland....
En net wilde je nog een vaatwasser meenemen.... make up your mind!quote:
DAT IS NOG ERGER. DAT ZELFS EEN BOTERHAM NOG ZIJN KUTGELUID KAN MAKEN.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Het glansmiddel zorgt voor dat piepen, ook als je boterham op je bord schuift...
Helpt dat? Ik zal die tip eens aan mijn ouders meegeven.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad. Cheapass mensen die geen zout in de vaatwasser doen .
Nee, jouw nick geeft blijk van intelligentie.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:30 schreef JanusAnus het volgende:
Dit is werkelijk de domste klacht die ik hier ooit gelezen heb. En dan tel ik dat gezeik over het openbaar vervoer nog mee.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wil je nou een oplossing voor je rotglazen of niet?
JAAA VRIEND! EEN LOTGENOOT!!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 01:19 schreef Ringo het volgende:
Echt een reden om géén vaatwasser te nemen. Zo'n kurkdroog geblazen glas met een eng piepend geluid tussen je vingers, dat ook nog eens heel eng voelt.
Ik heb nog nooit iemand gehoord die daar last van had.![]()
Kutkickquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Eensch met TS, heeft IEMAND al de moeite genomen om dit op te lossen, het is toch godgeklaagd dat we WEL een terrorist kunnen vinden en dumpen in zee maar nog steeds van die hoerig stroeve glazen hebben!
heb wel 5 kg zout in die vaatwasser gegooid maar het helpt geen reet!
omdat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |